On varmasti tärkeä molemmille, musta se on vaan pojalle vielä tärkeämpää, ymmärrän kyllä jos muut on asiasta eri mieltä, oli vain minun mielipide.Alkuperäinen kirjoittaja aino:Miksi ihmeessä ei olis yhtä tärkeää molemmille?! Nyt ei ymmärrä...
tyttö ihan tasa-arvon edistämisen vuoksi. Pojilla kroppa kestää paremmin esim juoksulenkin töihinAlkuperäinen kirjoittaja Kiraki:On varmasti tärkeä molemmille, musta se on vaan pojalle vielä tärkeämpää, ymmärrän kyllä jos muut on asiasta eri mieltä, oli vain minun mielipide.Alkuperäinen kirjoittaja aino:Miksi ihmeessä ei olis yhtä tärkeää molemmille?! Nyt ei ymmärrä...
Jos tilanne kaksoset, tyttö ja poika--> mahdollisuus maksaa 1 ajokortti, kumpi saisi?
Meillahan tulee tuo tilanne eteen vuosien paasta. Jos olisi se tilanne, etta vaan toiselle , kortin saisi sen kumpi sen haluaa oikeasti. Tod.nakoisesti kumpikin sen haluaa ja kummallekin se sitten maksetaan.Alkuperäinen kirjoittaja Kiraki:On varmasti tärkeä molemmille, musta se on vaan pojalle vielä tärkeämpää, ymmärrän kyllä jos muut on asiasta eri mieltä, oli vain minun mielipide.Alkuperäinen kirjoittaja aino:Miksi ihmeessä ei olis yhtä tärkeää molemmille?! Nyt ei ymmärrä...
Jos tilanne kaksoset, tyttö ja poika--> mahdollisuus maksaa 1 ajokortti, kumpi saisi?
HYVÄ POINTTIAlkuperäinen kirjoittaja ...:tyttö ihan tasa-arvon edistämisen vuoksi. Pojilla kroppa kestää paremmin esim juoksulenkin töihinAlkuperäinen kirjoittaja Kiraki:On varmasti tärkeä molemmille, musta se on vaan pojalle vielä tärkeämpää, ymmärrän kyllä jos muut on asiasta eri mieltä, oli vain minun mielipide.Alkuperäinen kirjoittaja aino:Miksi ihmeessä ei olis yhtä tärkeää molemmille?! Nyt ei ymmärrä...
tuossa tilanteessa joko molemmat tai ei kumpikaan.Alkuperäinen kirjoittaja Kiraki:On varmasti tärkeä molemmille, musta se on vaan pojalle vielä tärkeämpää, ymmärrän kyllä jos muut on asiasta eri mieltä, oli vain minun mielipide.Alkuperäinen kirjoittaja aino:Miksi ihmeessä ei olis yhtä tärkeää molemmille?! Nyt ei ymmärrä...
Tulisin samalla summalla molempia vastaan, hankkikoot kummatkin omilla tahoillaan loput rahat.Alkuperäinen kirjoittaja Kiraki:On varmasti tärkeä molemmille, musta se on vaan pojalle vielä tärkeämpää, ymmärrän kyllä jos muut on asiasta eri mieltä, oli vain minun mielipide.Alkuperäinen kirjoittaja aino:Miksi ihmeessä ei olis yhtä tärkeää molemmille?! Nyt ei ymmärrä...
puoliks antasin rahat molemmille tuommosessa tilanteessa ja lopun saisivat sitten säästää itse kesätöistä tai lahja rahoistaan.Alkuperäinen kirjoittaja Kiraki:On varmasti tärkeä molemmille, musta se on vaan pojalle vielä tärkeämpää, ymmärrän kyllä jos muut on asiasta eri mieltä, oli vain minun mielipide.Alkuperäinen kirjoittaja aino:Miksi ihmeessä ei olis yhtä tärkeää molemmille?! Nyt ei ymmärrä...
Mikä ihme kysymys tää on? Ei kumpikaan, tietenkään! Jotain rajaa..Alkuperäinen kirjoittaja Kiraki:On varmasti tärkeä molemmille, musta se on vaan pojalle vielä tärkeämpää, ymmärrän kyllä jos muut on asiasta eri mieltä, oli vain minun mielipide.Alkuperäinen kirjoittaja aino:Miksi ihmeessä ei olis yhtä tärkeää molemmille?! Nyt ei ymmärrä...
Molemmilla maksetaan puolet ja lapsi saa itse sitten kerätä loppurahat.Alkuperäinen kirjoittaja Kiraki:On varmasti tärkeä molemmille, musta se on vaan pojalle vielä tärkeämpää, ymmärrän kyllä jos muut on asiasta eri mieltä, oli vain minun mielipide.Alkuperäinen kirjoittaja aino:Miksi ihmeessä ei olis yhtä tärkeää molemmille?! Nyt ei ymmärrä...
Mä en ikinä vois kohdella lapsiani epätasa-arvoisesti. Joten molemmat olis sitten varmaan kortitta. Enkä varsinkaan lähtis ruokkimaan mitään pojille se ja tää on tyttöjä tärkeämpää-asennetta. Se riittää että meillä on suvussa yks pässi, joka niin tekee.Alkuperäinen kirjoittaja Kiraki:On varmasti tärkeä molemmille, musta se on vaan pojalle vielä tärkeämpää, ymmärrän kyllä jos muut on asiasta eri mieltä, oli vain minun mielipide.Alkuperäinen kirjoittaja aino:Miksi ihmeessä ei olis yhtä tärkeää molemmille?! Nyt ei ymmärrä...
Ei kumpikaan. Molemmille maksetaan puolet ajokortista ja loput saa itse tienata töillä tms.Alkuperäinen kirjoittaja Kiraki:On varmasti tärkeä molemmille, musta se on vaan pojalle vielä tärkeämpää, ymmärrän kyllä jos muut on asiasta eri mieltä, oli vain minun mielipide.Alkuperäinen kirjoittaja aino:Miksi ihmeessä ei olis yhtä tärkeää molemmille?! Nyt ei ymmärrä...
Perustele ihmeessä, miksi ajattelet noin???Alkuperäinen kirjoittaja Kiraki:Innosti tuo toinen ajokortti juttu
Itse ajattelen että pojalle on tärkeämpää saada kortti kuin tytön.. (riippuu tietenkin olosuhteista) mutta mitä mieltä muut?
-Yhtä tärkee saada
-pojan tärkeempi saada
-tytön tärkeempi saada