Tyrmistyttävää!!! *työpaikan illanvietosta*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja järkyttynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

järkyttynyt

Vieras
Oon ihan puulla päähän lyöty.. Eilen illalla oli työpaikan illanistujaiset/viininmaistajaiset. Meillä pieni työporukka ja paikalla oli 10 hlöä. Iltaa istuttiin ja syötiin ja juotiin juomia. Osa enempi päissään ja osa vähempi. Yhtäkkiä yksi nainen "Liisa" (yksinäinen nelikymppinen) alkoi halailemaan "villeä" (mies, jolla lapset n. 4v ja alle 1 v). Ville oli heti mukana hommassa ja kohta oli jo kauhea nuolenta käynnissä ja ihan julkisesti!! En voinut uskoa silmiäni!

Liisaa pidin hyvinkin järkevänä ja mukavana ihmisenä enkä ois IKINÄ voinut kuvitella hänen tekevän mitään tällaista! Sekaantua nyt vieraaseen lapselliseen mieheen. Molemmat olivat kyllä ihan päissään, muttei sekään musta mikään selitys ole.

Iltaa lähdettiin jatkamaan kaupungille, jossa nuolenta jatkui. Vaihdettiin baaria, jolloin Ville hävis yhtäkkiä ja Liisa hetken sen jälkeen. Mihin, ei kukaan tiedä. Menivätkö yhdessä jatkoille ja miten homma päättyi..

Olen ihan järkyttynyt ja kyseiset henkilöt kuvottaa mua tällä hetkellä suunnattomasti! Tiukkis olen tällaisissa asioissa, mutta ajattelin omalle kohdalle, jos mun mies tekis noin niin eipä olisi kiva.

Onko tällainen kovinkin yleistä?

tuttu oli duuniristeilyllä ja siellä kaikki firman yli keski-ikäiset sihteerinaiset oli vokotellut nuoria miehiä ihan täysillä. Oli ollut nuoremmilla kollegoilla hieman pokassa pitelemistä. Kiusallistahan tuo on, varsinkin kun tietää että kyseessä on perheellistä väkeä.

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
tuttu oli duuniristeilyllä ja siellä kaikki firman yli keski-ikäiset sihteerinaiset oli vokotellut nuoria miehiä ihan täysillä. Oli ollut nuoremmilla kollegoilla hieman pokassa pitelemistä. Kiusallistahan tuo on, varsinkin kun tietää että kyseessä on perheellistä väkeä.

Miehen duunin pikkujoulut joskus männävuonna oli ihan samanlaiset. Känniset keski-ikäiset naiset vonganneet jokaiselta varsinkin alta kolmekymppiseltä kaksilahkeiselta :D

Mut musta on jotenkin kauheen surullista, ettei kukaan tehnyt mitään! Joo, tiedän, et oisin määkin jotain voinut tehdä, mut ihan uutena työntekijänä en oikein "uskoltanut". Kaikki vaan sanoivat, et "en tiedä, missä ovat enkä edes halua tietää". Jotenkin kauheen välinpitämätöntä! Järkyttävää käytöstä kaikilta koko illan kulkua seuratessa..

Kyllä tuota tapahtuu yllättävän paljon. Riippuu paljon myös työpaikasta ja illanviettojen luonteesta. Turha miettiä muiden asioita puhumattakaan siitä, että noita asioita jauhaisi sitten kollegojen kanssa.

Meidän työpaikan sauanillassa miehet ja naiset innostuivat sekasaunomaan ja suihkuttelemaan, itse olin selvin päin, joten eipä oikein napannut... Ikinä en olisi kehdannut naamaani töissä näyttää, jos olisin perse paljaana viuhahdellut pomon edessä. Tai nähnyt työpaikan miehet nakkisillaan, huhhuh! Ja kyllä naisia hävetti jälkeenpäin.

En oli mikään siveyden sipuli ja ollaan kaveriporukalla sekasaunottu. Mutta työkaverit, miespuoliset sellaiset... ei, ei ole mun juttu!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mut musta on jotenkin kauheen surullista, ettei kukaan tehnyt mitään! Joo, tiedän, et oisin määkin jotain voinut tehdä, mut ihan uutena työntekijänä en oikein "uskoltanut". Kaikki vaan sanoivat, et "en tiedä, missä ovat enkä edes halua tietää". Jotenkin kauheen välinpitämätöntä! Järkyttävää käytöstä kaikilta koko illan kulkua seuratessa..

No en ymmärrä miksi yleensäkään kenenkään pitäisi puuttua aikuisten ihmisten tekemisiin. He kyllä itse vastaavat seurauksista.

No herranisä, eihän se ole niiden muiden vastuulla, tämä pettäjien paimentaminen! :o

Mitä siinä ois muiden pitäny tehdä??

Alkuperäinen kirjoittaja VanHelsing:

No vaikka vähän herätellä, et haloo mies, sulla on kaks pientä lasta kotona ja ainiin se vaimokin, et palaapa nyt ruotuun!

Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
En osallistu työpaikan "irrotteluihin". Minusta jotenkin outoa ja toisaalta minä näytän muiden silmissä oudolta, kun en lähde mukaan juominkeihin yms.

Mullekin on käynyt näin entisessä työpaikassa.

No vaikka vähän herätellä, et haloo mies, sulla on kaks pientä lasta kotona ja ainiin se vaimokin, et palaapa nyt ruotuun!

No tuskin ois siinä vaiheessa lämpimästi näihin muistutuksiin suhtautunu. Kyllä siinä aikunen on vastuussa itsestään eikä se kuulu muille pettääkö vaiko eikö.

Ja onhan heillä voinu olla siellä säpinää jo vaikka kuinka kauan.

Kyllä mää ainakin haluisin, jos oisin samassa tilanteessa, et joku vähän herättelis todellisuuteen! Mut en kyllä ikinä tule tuollaisessa tilanteessa olemaankaan, joten se siitä..

Alkuperäinen kirjoittaja roosanäiti:
Alkuperäinen kirjoittaja Voi kuule:
On yleistä ja pienten lasten isät on kokemukseni mukaan kaikista pahimpia pettäjiä. :(

peesi...

:/

turha sitä on surkutella, niinku joku sanoi "mitäs tuli tökkimään", niin ja mitäs levititte haaranne, tässä sitä nyt ollaan. sama sanoa että "sinkkumiehellä pitäisi aina olla joka viikonloppu säätöä jonkun naisen kanssa".

no jos niin kovain paljon häiritsi, niin seliseli et oot niin uus siinä työpaikassa, kauhistelit sitä, ettei kukaan tehny mitään mut itse piiloudut selityksten taakse, miksi et itse voi mitään tehdä???

mistä tiedät, jos niillä kaikilla muilla on samatasoisia selityksiä siitä, miksi eivät mitään tehneet?

ja mun mielipide on se, että aikuisia ihmisiä ovat ja itse vastuussa teoistaa, en olis itsekään mitään tehnyt enkä ainakaan olettanut, että "jonkun muun pitää jotain tehdä" ja itse nössöilen tekemättä mitään.