Typerä FB kysymys, sorry vaan kaikille lukijoille.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Heh

Vieras
Mutta mulla on äitituttavia/kavereita Fb:ssa ja nyt näiden n. 13-15 vuotiaat lapset on alkanu laittaa mulle kaveripyyntöjä.

Onks tuo nyt oikeesti ihan lasten paikka, ja haluanko mä et nää lapset lueskelee meidän äitien välisiä asioita.. Toisaalta taas, yhden pyynnön jätin tonne roikkumaan kun toivoin että se unohtais sen :D Niin äiskältä tuli tekstari et huomasitkos meidän maiju laitti sulle kaveripyynnön Facebookissa..

Siis aaargh :D

juu no en minä hyväksyisi juurikin tuosta syystä, etten haluaisi lapsosten lukevan äitien juttuja... ja aika outoa jos kaverisi oli vielä laittanut viestin sulle, et hei huomasitkos maijun kaveripyyntöä... EN hyväksyisi...

en ole suostunut näihin kaveripyyntöihin, koska mua ei kiinnosta niitten asiat, ne ei ole mun ystäviä ja luulen ettei ne kiinnosta mun tai mun "täti" ystävien tekemiset

Alkuperäinen kirjoittaja fb:n käyttäjä :
juu no en minä hyväksyisi juurikin tuosta syystä, etten haluaisi lapsosten lukevan äitien juttuja... ja aika outoa jos kaverisi oli vielä laittanut viestin sulle, et hei huomasitkos maijun kaveripyyntöä... EN hyväksyisi...

voihan siellä rajata kuka näkee ja kuka ei näe sun juttuja.

Joo just kattelin, että mun lapsen luokkakaverilla on profiili siellä. Ikää 8 v. Molemmat vanhemmat on mun kavereina (eronneet) ja molemmat elää aika railakasta elämää mitä sitten selitellään siellä Facebookissa... Että kiva sitten, kun oma lapsi on niitä lukemassa!

Kyllä mun tilapäivitykset on ainakin tarkoitettu aikuisille ja MUN ystäville. Ei mun ystävien lapsille.

ja mulla on listallani OLLUT sellaisia puolituttuja teinejä jotka kirjoittelee teini juttuja päivittäin ja mua ei oikeesti kiinnosta lukia heidän juttujaan, tilapäivitykset täytyy vaan heidän juttusillaan...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Öö minkälaisia juttuja teillä on äitien kesken, joita lapset ei saa nähdä? Laita yksärillä ne, mitkä ei ole lapsien silmille tarkoitettuja.

NO ylipäätään aikuisten asioita joita ei lasten tartte lukea. Mulla on siellä vaan lähimmät kaverit ja työkaverit + muutama sukulainen ja pärisen kyl avoimesti jos joku asia (yleensä mies tai työ) ärsyttää, ja teen jotain höpsönpöpsö testejä joiden vastaukset on mitä on...

Mun omat 12-13 vuotiaat lapset on FB:ssä, mutta itselläni on periaate etten hyväksy alle 18 vuotiaita kavereikseni, eihän ne ole siviilissäkään mun kavereita vaan tuttavia, enkä halua että "lapset" näkee mun seinäkirjoituksia :-D

Öö minkälaisia juttuja teillä on äitien kesken, joita lapset ei saa nähdä? Laita yksärillä ne, mitkä ei ole lapsien silmille tarkoitettuja.
Onko se jotenkin outoa ettei halua kaverilistoilleen jotain kavereidensa lapsia? Eikai kenenkään ole pakko hyväksyä kavereikseen kaikkia jotka kaveripyynnön laittaa. :) Mä en ota kaveriksi edes omia lapsiani.

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:

NO ylipäätään aikuisten asioita joita ei lasten tartte lukea. Mulla on siellä vaan lähimmät kaverit ja työkaverit + muutama sukulainen ja pärisen kyl avoimesti jos joku asia (yleensä mies tai työ) ärsyttää, ja teen jotain höpsönpöpsö testejä joiden vastaukset on mitä on...

Toivottavasti sinulla on myös yksityisyysasetukset kunnossa, jos et halua kuin ihna muutaman tietävän noita asioita. Kaikilla ei nimittäin ole, fb:ssä "surffaanneena" huomannut..

Miten sitten rajaatte, ettei kaikki näe samoja juttuja? Kirjoitatteko eri ryhmille eri juttuja vai miten? Jos joku kaveri muka koskaan kirjoita mitään, onko hän käytännössä vaan rajannut mut ulos?

Alkuperäinen kirjoittaja ohiaiheen:
Miten sitten rajaatte, ettei kaikki näe samoja juttuja? Kirjoitatteko eri ryhmille eri juttuja vai miten? Jos joku kaveri muka koskaan kirjoita mitään, onko hän käytännössä vaan rajannut mut ulos?

Mä olen kanssa ihmetellyt etteikö jotkut käy siellä ollenkaan kirjoittelemassa, mutta kuitenkin heidän seinällään on tuoreita kirjoituksia.. REILUU että tyypit on rajannut mut ulos :D Poistoon...

Yhteistyössä