Työssä ihastumiset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Olen taas ihastunut miespuoliseen työkaveriin, joka työpaikassa sama. Aina päätän että nyt en mene ihastuun, mutta joka kerta ihastun, ja alan sitten kuvitella kaikkea. Ääääh... Olen parisuhteessa ja lapsiakin on. Tympäsee tämä kaava. Mistä johtuu ja onko muilla tämmöistä?

Eeeei...paitsi opiskeluaikana kaukaa katsottuna yksi ihminen oli sellainen joka jäi mieleen. Mutta vakiintuneen ihmisen kannattaa kaikki tuollaiset tunteet ja ajatukset nitistää ja kuollettaa alkuunsa ja keskittyä olemassa olevan suhteen ylläpitämiseen ja parantamiseen. Kun on luvannut olla yhdessä kuolemaan saakka niin lupaukseen sitoutuminen tuo tiettyä helppoutta elämään vaikka välillä olisi todella huonoja aikoja.

Tiedän tunteen. Nuorena noudatin tuota kaavaa ja neljä kertaa ihastuminen johti suhteeseen. Jokaisen kanssa olin muutaman vuoden ja sitten vaihdoin työpaikkaa - ja sitä myötä miestä.

Nykyisin olen miehen kanssa, jota en ole tavannut työpaikalla vaan vanhanaikaisesti baarissa. En enää katsele miehiä työpaikalla "sillä silmällä."