Y
"yksvaan"
Vieras
Pakko ees jonnekin vähän avautua, kun en oikein kenellekään voi puhua. Eli olen ihastunut työkaveriin, jonka tunnen kyllä muutenkin, mutta tosiaan nykyään ollaan samassa työpaikassakin. Ja olen naimisissa ja meillä on kaksi pientä lasta. Ihastuksen kohteen tunsin jo ennen kuin sain lapsia, mutta olin silloinkin jo varattu ja muutenkin taisi parisuhteessa mennä paremmin. Nyt tosiaan miehen kanssa ei oikein hyvin mene, jotenkin tuntuu ettei kauheesti ees tykätä enää toisistamme, mies on kyllä aistinut mun puolelta jotain ja yrittää lämmitellä välejä, mutta mä en vaan syty enää oikein millään siihen. Tuntuu, että oon itekin ilkeä ja inhottava sitä kohtaan.
Päässä vaan pyörii asiat hulluna ja perhoset lentelee vatsassa kun nään ihastusta. Tuntuu, että tunteita voisi olla vastapuolellakin, mutta sen verran on kiltti mies, ettei varmaan ryhdy perheen hajottajaksi enkä itsekään halua pettäjäksi ryhtyä. Sitten toisaalta aattelen vaan lapsia ja ehjää perhettä, pitäiskö kuitenkin vaan jatkaa yhdessä. On tää vaan niin vaikeeta.
Onko muilla ollut samanlaista, mitä ootte tehneet, onko kukaan eronnut, kun alkaa tuntua ettei oman miehen kanssa enää oo oikein kivaa ja alkaa ihastua muihin?
Päässä vaan pyörii asiat hulluna ja perhoset lentelee vatsassa kun nään ihastusta. Tuntuu, että tunteita voisi olla vastapuolellakin, mutta sen verran on kiltti mies, ettei varmaan ryhdy perheen hajottajaksi enkä itsekään halua pettäjäksi ryhtyä. Sitten toisaalta aattelen vaan lapsia ja ehjää perhettä, pitäiskö kuitenkin vaan jatkaa yhdessä. On tää vaan niin vaikeeta.
Onko muilla ollut samanlaista, mitä ootte tehneet, onko kukaan eronnut, kun alkaa tuntua ettei oman miehen kanssa enää oo oikein kivaa ja alkaa ihastua muihin?