Työsopimus jatkuu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja moksu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

moksu

Vieras
Mulla ois työsopimus päättynyt 11.11. Eilen kysyin johtajalta, että " miten on jatkuuko työt vai rupeanko katteleen muuta?" Johtaja tuumas, että jatkuu. En kyllä tiedä, että miten pitkä soppari tulee,mutta pääasia, että jatkuu :-)

oikein paljon onnea.Mä just sain itteni sanottua irti määräaikaisesta suhteesta.EN tiennyt että se voi olla niin hankalaa.Ei oo koskaan tullut ennen tutustutta määräiaikaiseen työsuhteeseen!

Onnea. Mulla kans pätkiä aina välillä, ei voi suunnitella mitään-mutta oon tyytyväinen että jotain on aina pikkuisen. Liiton päivärahaan vaikuttaa ja paljon, mutta tykkään käydä töissä. Välillä tuntuu rankaisulta saada armopaloja työnantajalta ja olen miettinyt alan vaihtoa. Työvoimapula, muka. Ja olen ihan pidetty ja kokenut ammattilainen -jäin vain välillä hoitamaan kotiin kipeää lastani. Olenkin sanonut miehelleni, että siksi en tule saamaan tältä paikkakunnalta ikinä vakituista paikkaa. Mutta väliäkö tuolla, on ihanaa olla lastenkin kanssa. Mitähän uutta sitä keksisi, olen vakavasti miettinyt yrittäjyyttäkin -semmoista, että saisivat ihmiset välillä rauhassa nauttia osaamisestani. Tai sitten..kokonaan ihmisvapaa ala!

Yhteistyössä