työskentellemme pienessä vanhaikodissa. Meitä on 5 sairaanhoitajaa kaikkiaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Nepsutin:
Niin mäkin mietin, että oliko jutun pointti toi sairaanhoitaja vs. perushoitaja, vai niiku mikä?

Ei tuo tainnut itsekkään tietää. Varmaan juuri valmistunut sh, joka kammoaa muita ammatteja työpaikallaan.

:)

Pieni vanhainkoti jossa viisi sairaanhoitajaa ja yksi ERIKOINEN perushoitaja! :laugh:

No mummoilla on luksus hoito:)

Niin siellä vedetään pitkää tikkua kuka minkäkin paskapöntön tyhjentää! :D

Ehei, paskapöntön tyhjentää tietenkin perushoitaja, 5 sairaanhoitajaa neuvoo...

No me sairaanhoitajat olemmekin työnjohtotehvissä eli näinpä juuri

Wau, missä tuollaiset markkinat on?

Kuulostaa mahtavalta työpaikalta! :saint:

Juu mä haluan myös tuonne töihin. Työnjohto tehtäviin :) Mutta ietin kyllä vakavasti sitä erikoista ph:a. Onkohan illä kierot silmät vai isot korvat?

Mä en halua sinne töihin, kun minä olisin se erikoinen lähihoitaja siellä! :D Se voi olla, että sillä perushoitajalla on vaikka iso nenä tai harmaat hiukset! :D

Meillä pienessä vanhainkodissa jos olisi tuollainen sh, niin kenkää tulis alle aika yksikön. Ei ole työnjohtotehtäviä kenelläkään hoitajalla. Eikä kukaan edes luule niin. Moniammatillisuutta meillä harjoitetaan ja eipä sitten juoruilla työkaverista.

Meillä pienessä vanhainkodissa jos olisi tuollainen sh, niin kenkää tulis alle aika yksikön. Ei ole työnjohtotehtäviä kenelläkään hoitajalla. Eikä kukaan edes luule niin. Moniammatillisuutta meillä harjoitetaan ja eipä sitten juoruilla työkaverista.

Minä en ole pienessä vanhainkodissa töissä, mutta välillä tulee töihin sairaanhoitajia, jotka luulevat olevansa työnjohtotehtävissä... Heille kyllä aika nopeasti tehdään selväksi, että osastolla ei ole kuin yksi pomo ja se on osastonhoitaja. Ja meillä myös moniammatillinen työryhmä! :)

Saisikos teillä jopa kenkää juoruilusta? On aika kova paikka!

Saisikos teillä jopa kenkää juoruilusta? On aika kova paikka!

Ei varmaan pelkästä jouruilusta, mutta työnjohtamisesta saisi. Meillä se merkitsisi sitä, että työt jäisi tekemättä. Samassa solussa voi olla kaksi sairaanhoitajaa vuorossa, ja työnjohtotehtävissä jäisi paskat siivoamatta.

On meillä yksi sellainen saanut lähtöpassit.

joo, eli 1 ph hoitaa kaikki vanhukset kun 5 sairaanhoitajaa hoitaa johtotehtävät... hehheh, näinhän se menee

vois vaikka vitsin vääntää, montako lähihoitajaa tarvitaan hoitamaan koko vanhainkodin vanhukset? No 1.

Montako sairaanhoitajaa tarvitaan huolehtimaan vanhainkodin johtotehtävistä, no 5 :D

Alkuperäinen kirjoittaja vitsiniekka:
joo, eli 1 ph hoitaa kaikki vanhukset kun 5 sairaanhoitajaa hoitaa johtotehtävät... hehheh, näinhän se menee

vois vaikka vitsin vääntää, montako lähihoitajaa tarvitaan hoitamaan koko vanhainkodin vanhukset? No 1.

Montako sairaanhoitajaa tarvitaan huolehtimaan vanhainkodin johtotehtävistä, no 5 :D

:laugh: :laugh:

talossa. Yksi erkoinen perushoitaja kertoi minulle yhdestä sairaanhoitajasta inhottavan juorun ja kielsi minua kertomasta hänelle. Minusta asia oli sellainen että oli hyvä että minun kollegani sai siitä tietää.
Sanoin sille että se on luottamuksellista ja hän lupasi olla kertomatta.
Viikonloppuna kun tää mun työkaveri sh oli tullut eripuraaan tän ph:n kanssa oli sanonut sille miksi se levittelee hänestä juoruja.
No tää ph tuli sit tänään mulle ja sanoi että olin hänelle asiasta sanonut. Sanoin että en ole sanonut mitään.
Huh on se kumma kun haluaa ystäväänsa auttaa niin ei voi mitään pitää sisällään.

Eli levitit juorua vielä eteenpäin, et kysynyt asianosaiselta itseltään, ja vielä valehtelit kun sinulle luottamuksella asian kertonut kysyi?

Wau. Sä olet Äiti Teresa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No meillä on sairaanhoitajalla työjohtajan rooli, perushoidossa ei juuri olla mukana.

Siehän jauhat aikamoista sontaa suustas. Meillä sairaanhoitajat tekee perushoitoa siinä missä perus-ja lähihoitajatkin. Johda sie vaan omaa omituista sirkustasi.

Yhteistyössä