Työpäivän helpotus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Olen Mia,47v eronnut,konkurssin kokenut rakennussiivoaja. Lapset on jo omillaan.
Perjantai työpäivistä parhain,siivoamme työkaverini Jori kanssa kohteita.Hänon vasta intistä päässyt nuorimies. Kotonaan vielä asuu.
Päivän viimeinen siivous,pukkarit ja vessat.Kaksi koppia.
Jori ottaa pukkarit ja mä vessat. Lähdemme eri kopeista. Jorilla varmaan menot mielessä kun kännykkää selailee kokoajan.
Vielä tuo toinen,menen kopille. Avaan vessan.
”Hei varatt” ääni kuuluu,näen Jorin pytyllä puhelin kädessä ja toisessa..se.
Oliko hänellä vanhempien naisten kuvia.
Spontaanisti avaan oven,pyyhin peiliä.
”Ootkos saanu ’aikuista’ hymyilen peilin kautti.
” Tuo lukko ei toimi” hän vastaa ja huomaan kuinka hän tuijottaa urheilushorteissa olevaa peppuani.
Käännyn häneenpäin.
”Onko tossa lompsassa..kumi” hymyilen
”Kumi,on joo kortsu” Jori nielaisee ja ottaa sen.
”Sen verran nuhjusen näköinen että tämä on jo aika käyttää” naurahdan. Repäisen sen auki ja annan Jorille.Samalla ladken shortsini.paljastan karvaisen alapääni. Jorin silmät kiiluu hänen rullatessa kumia,tai siis kortsua.

Käännyn selin..nojaan lavuaaria,paljas peppuni on hänen edessään.
”Meinaatko..katsella..nouse nyt ylös sieltä” kuiskaan
Jori nousee ylös,taputan peppuani..”tännepppppppäin”
Kuin robottia ohjais ajattelen..
Jori tulee taakseni,tunnen kalun pakaroillani,pyllistän hivenen avatem jalkojani..Jori hapuilee jotain..
”Eeeeei osu..”sanon ja vien käden kalulle,uskaltaako tähän koskea ajattelen ja painan sen alemmas..karvojeni sekaan pillulleni,painautan lannettani taskse ja se uppoaa sisääni..
”No niin,vartti aikaa”katson Joria ja ihmttelen sen ilmettä.
Käännyn ja näen kuinka kumi on täynnä spermaa.
”Hitto en ehtiny kunnolla ees” Jori alkaa tuskaileen.

”Hysshyss..hyvä että se kävi nyt eikä sitten jonku tytön kans halaan joria.
Siinä halatessa mun on pakko ottaa hänen kalusta kiinni,kumi läsähtää lattialle.Alan hieroa kalua ja se kovenee,runkkaan sitä,se on liukas,painan Joria itseäni vasten ja vatkaan.
Jori alkaa täristä ja laukeaa,tunnen lämpimän nesteen käsilläni..se roiskii reisilleni..
”Etkä ota sitä viskipulloa pohjille sit illalla” kuiskaan ja isken silmää

Yhteistyössä