Unelma sinusta

  • Viestiketjun aloittaja pohjantähdenalla
  • Ensimmäinen viesti
pohjantähdenalla
Kirjoittelin ensimmäistä kertaa itselleni tarinaa,haluaisin kovasti kritiikkiä ja mielipiteitä tästä "esikois tarinasta" .


On kuuma kesäpäivä ja katselen rannalla makaavia ihmisiä,itse olen suojassa katseilta korkean kiven vierellä,laitan silmäni hetkeksi kiinni, muistan mun unelman sinusta,sinusta jota en edes tunne,sinussa on sitä jotain,mikä saa mut syttymään.. Syöksyt mun unelmiin salaman nopeasti, sun tuoksu, sun seksikäs parransänki,sun lihaksikas vartalo saa mut pois raiteiltani,yhtäkkiä huomaan varjon tulleen ylleni,avaan silmäni ja se olet sinä,unelmani,jota en koskaan saavuta. Seisot mun vierellä,ojennat kätesi mulle,nousen sydän pamppaillen ylös,katseemme kohtaavat ja kuin yhdestä sopimuksesta suutelemme hellästi,suudelmat kehittyvät vaativimmiksi hetki hetkeltä,kunnes irrottaudun susta,haluan yllättää sut...

.... tulen sun lähelle,suutelen sua huulille,kuiskaan " haluan sua" ... otan askelta lähemmäksi, hivutan käsiäni sun selkää pitkin alaspäin,sun pakaroille, toinen käsi alkaa etsimään sun ihanuutta, tunnen sen jo farkkujesi läpi.. hivuttaudun vieläkin alemmaksi,kysyn lupaa katseellani,että saisin avata kiristävät housusi. Avaan hitaasti sun farkkujen vyön, napin,vetoketjun,tuntuu ikuisuudelta,ennenkö näen sun miehuuden kovana siinä mun kasvojen edessä...kutsuen mua mukaansa... tiedän että tästä tulisi ihanaa, täyttäisit mun jokaisen kohdan...

Otan sun kalusta kiinni hellästi liikuttaen kättäni edestakaisin, suudellen samalla vartta, otan kalun kunnolla huulieni väliin,aloitan kädellä tekemään pyöriviä liikkeitä ylös-alas,samalla suulla hyvää tehden. irrotan otteeni... otan kovan kalusi suuhuni,upottaen sen niin pitkälle kuin voin... pysähdyn, pikkuhijaa imen sua kovemmin ja kovemmin,välillä hellittäen otetta ja antaen suudelmaa sun miehuudelle....

... tartun kädelläni sun kaluun kiinni, aloitan uudelleen pyörivät liikkeet yhä puristaen huuliani sun kalua vasten...imen sua taas hellemmin,samalla kieleni kutittelee sun ihanaa kovuutta...

Sun maku ja valmius saa mut pakahtumaan kiihkosta,tunnen kuinka nesteeni valuu reittäni pitkin, se saa mut syttymään entistä kovemmin,haluamaan sun täyteen mittaansa paisunutta kalua. Suutelen vielä hellästi sun miehuutta,jatkaen suudelma vanaa pikkuhiljaa ylöspäin,sun ihanaa rintakehää pitkin,kaulalle,korvanlehdelle;näykkäsen hellästi,kunnes suudelma peittyy sun huulille huokausten saattelemana.
Kuiskaan sun korvaan " mulla ei ole pikkuhousuja", tiedän sen saavan sun kiihkos vielä isommaksi. Käännyn selin sun ihanaa treenattua vatsaa vasten,tarjoten samalla itseni sulle,keinutan lanteitani sua vasten,odottaen sun hellää kosketusta,janoan sun kalua mun sisälle.
Nostan hieman hameen helmaa,että näet paremmin paljaan takapuoleni,mun paljaaksi ajellun pyhimmän,huokaiset raskaasti ja painut hellästi ja kiusoittelevasti mun sisälle,aloitat työnnöthiljalleen,tahtia pikkuhiljaa kiihdyttäen,pyörität kaluasi työntöjen tahdissa...luoja mä en ole koskaan tuntenut mitään vastaavaa,kuin tuhat salamaa löisi mun sisällä,ja lähettäisi lukuisia sähkövirtoja mun lävitse,jättämättä mitään paikkaa kylmäksi.. huokailen jo paljon äänekkäämmin, vaadin sua jatkamaan tuota taivaallista sinfoniaa,mitä nyt teet mulle...

..Sunkin hengitys on jo tullut paljon äänekkäämmäksi jatkat työntöjä koko ajan kiihdyttäen tahtia, huudan jo sinun nimeäsi taivaisiin,niin hyvältä tunnut.
Tarjoan itseäni enemmän sinulle,kunnes nostat mua ylöspäin ja aloitat voimakkaimmat työnnöt,mitä olen koskaan kokenut,saat mut huutamaan,kun tunnen kuinka hyökyaaltona lähtevä orgasmi tavoittaa päätepisteen ihanasti,kouristavalla tavalla supistellen sun miehuuden ympärillä, tunnen kuinka sun elin syöksäyttää mun sisään ihanimman laavan mitä olen kokenut, nostat minut pois päältäsi, samalla hellästi suukotellen ja lausut sanat " kiitos".
Tiedän jo katseemme kohtaamisesta,tapaavamme vielä uudelleen,uudessa unelmassa,mikä tavoittelee silloin koko universumia.


 

Yhteistyössä