Tartun käteesi ja pujahdamme piiloon...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tanya
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Noh. Täytyy näitä lapsukaisia ymmärtää kun ovat kuulleet isolta veljeltä jännän uuden sanan. Sitä täytyy toistaa sitten koko ajan. Panepas pipo päähän, rukkaset käteen ja mene ulos leikkimään! Palaat sitten aikuisena tänne EROTIIKKA aiheisiin.

Alkuperäinen kirjoittaja Tanya:
Noh. Täytyy näitä lapsukaisia ymmärtää kun ovat kuulleet isolta veljeltä jännän uuden sanan. Sitä täytyy toistaa sitten koko ajan. Panepas pipo päähän, rukkaset käteen ja mene ulos leikkimään! Palaat sitten aikuisena tänne EROTIIKKA aiheisiin.[/quote

Kuuleppas tanya, varo vaan, etten nussi sua tiineeks.

Lasket mut nojatuoliin istumaan. Yläkerrassa on hiljaista ja viileää, mutta alhaalta kantautuu vaimeana muiden hauskanpidon äänet. Yritän vetää sut päälleni tuoliin, mutta menetkin eteeni polvillesi. Vedät polveni erikseen ja nostat jalkani tuolin käsinojille. - Nyt kiimatussu saat kunnolla kieltä, kuiskaat. Katson huohottaen miten vedät kielen kärjelläsi kuuman ja märän viivan nilkan sisäpuolta ylöspäin...polviin...sisäreisille...Vedät pikkuhousut rajusti sivuun ja upotat kielesi kuumaan litimärkään pilluuni...Levität häpyhuulet äärimmilleen niin että se sattuu ja tekee hyvää yhtä aikaa. Yritän pidättää nautinnon ääniäni kun nuolet klitorista hellästi, nopeasti...Laitat mekkoni kangasta tuolille suojaksi, ettei se kastuisi nesteistäni. Vaikeroin kun työnnät sormet mun sisään ja nait mua nopeassa tahdissa...orkku on niin lähellä, en kestä enää...Mutta sitten lopetat. Nouset ylös ja avaat housusi, tartut hiuksiini ja vedät pääni kiinni etumukseesi. Rakastan tätä kun olet niin dominoiva. Kullisi ponnahtaa esiin, se on jäykkä, punainen, paksu ja suonikas...Otan sen heti niin syvälle suuhuni kuin saan, huokaiset ja otat tukea päästäni. Näen, että katselet miten paksu kalusi uppoaa suuhuni. -Mun on pakko nussia sua nyt, sanot puoliääneen. Imaisen vielä kerran kunnolla ja puristan pallejasi alaspäin. Vedät sen ulos suustani ja tönäiset mut lattialle. -Nyt mä panen sua niin ettei sun vähään aikaan tartte kerjätä munaa, sanot. Mekkoni rypistyy kun menen selälleni, tulet päälleni, kourit rintojani ja imet nännejäni....Kumi paukahtaa kun kiireesti kiskot sen päällesi, sitten työnnyt ihanasti suoraan syvälle kuumaan luolaani...Tämä pano on rajuinta mitä olen saanut, mutta olen niin niin niin märkä...Pysähdyt, kannattelet itseäsi käsiesi varassa päälläni ja katsot silmiini. Kullisi sykkii pillussani. - Tuntuuko hyvältä, kuiskaat yhtäkkiä hellästi. Nyökkään huohottaen ja jatkat nussimista...Tuntuu taivaalliselta, voi luoja, kohta tulee...Pysäytät liikkeen ja nautit kun pilluni supistelee rajusti, imee sun kalua...Työnnät pari hidasta työntöä, sitten nopeaa, silmäsi sulkeutuvat kun lastisi lentää...Silitän selkääsi, makaamme hetken hikisinä päällekkäin, sitten palaamme hymyillen alakertaan. Kukaan ei huomannut. :)

Hohhoijaa, keksi parempia...

Hei, miks se kaveri paukautti kumin kullilleen ????
Miksei se pannu paljaalla ? Olishan se paljon mukavampaa paljaalla ?

Eli tauti, raskaus,mikä...? Äläkä vaan sano, että kokolattiamattoa suojelit !

Moi Sika :)

Ihan siksi, että mä en harrasta muuta ku turvaseksiä...niin kuin pitäisi kaikkien muidenkin toimia, myös sinun, rakas Sika!

Tulee mieleen se vanha Pirkka-Pekka Petelius- sketsi 80-luvulta missä tyypit nussii niissä paksuissa avaruuspuvuissa :D Mulle riittää normaali sadetakki.

No moimoi Tanjuska

Turva tai ei, mutta Sika panee aina paljaalla. On se niin paljon mukavampaa.

Tämä tarinasi tyyppi kuulosti kuitenkin niiiiin tuttavalta, että kyllä hän olisi ansainnut saada kunnon limakalvokontaktin.

Olitteko muuten makkarissa, vai kylppärissä ?

Onhan se toki mukavampaa paljaaltaan, myönnetään...

Oltiin makkari/vierashuoneessa. Kyseisen talon yläkerrassa on pariskunnan jo aikuisten ja pois muuttaneiden lasten 2 pienehköä makuuhuonetta, kylpyhuone ja työhuone. Terkkuja vaan M:lle... :)

Et tainnut olla enimmäistä kertaa patukan varressa siellä vintin hämyssä ?

Onko talon rouva hyväkin kaverisi ?

Joo niin ja Makelle terkkuja:) Toivottavasti et loukkaa rouvaasi, pitämällä peliä liian härskisti.

Hähhää..Kyllä olin ensimmäistä kertaa, ajattele! Ei ole rouva mun hyvä kaveri, oon tavannut vain pari kertaa.. miehen olen tuntenut ainakin joku 6-8 vuotta. Eikä ole muuten Make :) Vaikka tunnenkin yhden Maken joka asuu omakotitalossa.

Oikein iloista vuodenvaihdetta Sialle, sikaile kunnolla :)

Alkuperäinen kirjoittaja Sika:

Tanjalla on tauti, ei kai kukaan horoa paljaalla uskalla panna!!!

Alkuperäinen kirjoittaja tohtorit:
Alkuperäinen kirjoittaja Sika:

Tanjalla on tauti, ei kai kukaan horoa paljaalla uskalla panna!!!
Käyppäs tanya testissä, ettet sitten tartuta muita.

Voi kateellista raukkaa. Sulla on vähän rohkeuden puutetta? Et uskalla edes samaa nimimerkkiä käyttää. Voi pientä.

Sukupuolitautitesti ei ole mikään huoratesti. Sun kannattais käydä, taudit edenneet aika pitkälle?

Joo-o, toisilla on vaan vähän vähemmän mitä jakaa. Jos edes voisi sanoa että elämä opettaa, mutta ku valitettavasti jotka vaan jää tuollaisiksi. Surkeaa.

olisitpa tanya tällä automatkalla matkassa...=)

Voi kateellista raukkaa. Sulla on vähän rohkeuden puutetta? Et uskalla edes samaa nimimerkkiä käyttää. Voi pientä.

Sukupuolitautitesti ei ole mikään huoratesti. Sun kannattais käydä, taudit edenneet aika pitkälle?

Sinulle ei tarvii kenenkään olla kade. Edes arvailut eivät osu oikein!
Huoratesti, mikä huoratesti. Joka revaansa sun laillas jakaa, on huora.

Alkuperäinen kirjoittaja Heimo-73:
Joo-o, toisilla on vaan vähän vähemmän mitä jakaa. Jos edes voisi sanoa että elämä opettaa, mutta ku valitettavasti jotka vaan jää tuollaisiksi. Surkeaa.

Jep, oikeassa olet. Horolla on enemmän mitä jakaa!

Alkuperäinen kirjoittaja !!!!!!:

Niin se on Tanya, horo mikä horo. Käy nyt siellä huoratestissä.

Alkuperäinen kirjoittaja Heimo-74:
Alkuperäinen kirjoittaja !!!!!!:

Niin se on Tanya, horo mikä horo. Käy nyt siellä huoratestissä.
Jos sinä Tanya todellakin olet tautinen ja vielä lisäksi horovittuinen, ninkuin kaverit täällä väittää, en halua olla sinun kanssasi missään tekemisissä.

Astumme pimeään huoneeseen kuin pika pikaa oman nuoren suloisen ja kiinteäkroppaisen urokseni kanssa. Taivas, miten paljon parempi, isompi kulli kuin aviomiehelläni.
Asetun selkä seinää vasten ja hän hyväilee kostee pilluani. Tunnen nuo vahvat kädet röyhkeänä ja itsevarmana pitkin vartaloani.
Hän kääntää kasvoni päin seinää ja ottaa minut niin rajusti, että huudan nautinnosta.
Tanya ja vai mikä olikaan nimesi saat vieressä katsella, kun nuori ori käy kuumana ja nai minua.
Itsekkin haluat enemmän nuorta sonnia, kuin juuri saamaasi käytettyä vanhaa kääkkää, joka huohottaa vaan voipuneena, eikä tahdo puhti enää riittää.....
Vain kaljamha hyllyy, kun hän tyydyksen saatua pyörähtää kuorsaamaan turvalliseti viekkuun.
Turha odottaa uutta sessiota enää puoleen vuoteen. Tämäkin kävi jo niin kovasti sydämelle.
Me häivymme takaisin bailaamaan kuherrellen ja naureskellen
Sinä Tanya jää hoivaamaan velttoa pippeliä.

Yhteistyössä