Miten te haette töitä? Tyydyttekö työkkärin antimiin (mitä lähettävät postin mukana) vai haetteko kaikkiin mahollisiin avoimiin? Haetteko paikkoihin jotka ei oo ilmottaneet tarviivansa työvoimaa ja jos niin miten?
Laitatteko yleensäkin mieluumin sähköpostia, soitatteko vai menettekö paikan päälle? Ja miten on sujunu työnhaku näillä menetelmillä mitä käytätte?
Mulla on tässä työnhaku päällä ja mietin parasta taktiikkaa. Toistaseks oon laittanu www.mol.fi kautta sähköpostihakemuksia ja sitten netin kautta eri firmoihin muutenkin jos niillä on semmonen mahollisuus tyrkyllä. Tänään oli yks työhaastattelu.
Laitatteko yleensäkin mieluumin sähköpostia, soitatteko vai menettekö paikan päälle? Ja miten on sujunu työnhaku näillä menetelmillä mitä käytätte?
Mulla on tässä työnhaku päällä ja mietin parasta taktiikkaa. Toistaseks oon laittanu www.mol.fi kautta sähköpostihakemuksia ja sitten netin kautta eri firmoihin muutenkin jos niillä on semmonen mahollisuus tyrkyllä. Tänään oli yks työhaastattelu.