Työnantajien musta lista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jokuvaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Jokuvaan

Vieras
Mitä mieltä olette? Onko sellaista olemassa? Olen kuullut ja monilla tutuilla on kokemusta siitä, että on vaikeaa päästä töihin, siis vaikka siivoamaan! Ovat täysjärkisiä mutta silti. Onko olemassa joku ns. musta lista, jolla on ihmiset, joiden ei katsota ansaitsevan töitä?

Nojoo. Puolitosissaan kirjoitettu.

no mä sain potkut koska työyhteisö ei hyväksynyt mua pari kk sitten ja nyt toinen yritys saman konsernin sisällä palkkaa mut... en kyl usko et tollasta on, luulisi et niillä olisi aika lailla ennakkoluuluja ja olisi valinnnut jonkun muun

No tuo puskaradio ajaa tehokkaasti tuon mustan listan tehtävän. Jos jossakin kunnolla munaat ja jos sen teet varsinkin toistuvasti, on tulevaisuudessa hyvin vaikea saada ainakaan saman alan töitä. Pienillä aloilla maine kiiri tehokkaasti halki Suomen niemen.

Alkuperäinen kirjoittaja ....:
No tuo puskaradio ajaa tehokkaasti tuon mustan listan tehtävän. Jos jossakin kunnolla munaat ja jos sen teet varsinkin toistuvasti, on tulevaisuudessa hyvin vaikea saada ainakaan saman alan töitä. Pienillä aloilla maine kiiri tehokkaasti halki Suomen niemen.

Totta turiset. Vaikka meidän alalla on paljon työnantajia ja työntekijöitä, niin silti puskaradio toimii kun uutta duunaria värvätään.

Yhteistyössä