Työleiri

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ihamieli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 22:34 evita kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 22:23 Ihamieli kirjoitti:
Ei ole lepoa täälläkään, ollut aika rankkaa töissä viime aikoina. Mutta pihaa on ihana laittaa kuntoon, oikein jo odotan omaa satoa :p tulossa chilejä, paprikaa, tomaattia, kurkkua, kesäkurpitsaa, sipulia, yrttejä, hernettä ja sen sellaista. Niin ja 10 kyssäkaalia =)

Minulla on aika pieni kokoelma kasvatettavia juttuja. Naapurin tädin antaman ruohosipulipehkon lisäksi yritän kasvattaa itse niitä lisää, ja vähän tilliä, porkkanaa ja lehtisalaattia.

Ja sitten minulla miljoona kappaletta kesäkurpitsan taimia kasvamassa täällä sisällä. Siemenestä asti ne olen kasvattanut, ja tajusin tässä vasta, että ne eivät ikinä tule mahtumaan meikäläisen mikroskoppisen pieneen kasvimaahan. :D Olen ihan noviisi kasvimaa-asioissa, enkä tajunnut, että kesäkurpitsa vie sairaasti tilaa. No, täytyy vaikka naapureille yrittää tarjota ylimääräisiä... :)

Minäkin olen kiikuttamassa kesäkurpitsoja mökille vanhan kompostin päälle, meidän postimerkin kokoiselle pihalle ne ei mahtuisi myöskään. Varsinkin kun tuli istutettua lähes kaikki liikenevä tila täyteen marjapuskia, vadelmia ja mustikoita, ja tietty se omenapuu :p Salaatit muuten unohdin listasta, niitä on parvekelaatikoissa ja maassa, yritetään olla omavaraisia tänä kesänä...

Yhteistyössä