Mä olen tänään ollut NIIN reipas *itsekehu haisee*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Turkilmas

Vieras
Siis ottaen huomioon että pitää ottaa rauhallisesti, niin tänään olen:

-tehnyt aamupalaa
-pessyt koneellisen tiskejä ja myös käsin loput tiskit
-siivonnut keittiön
-pessyt 2 koneellista pyykkiä
-järjestänyt makkarin ja olkkarin
-putsannut vessan
-kitkenyt takapihan kukkapenkit ja laittanut yrttisiemenet maahan
-kastellut kaikki kukat
-tehnyt ruokaa
-käynyt kaupassa ja hakemassa äitiyspakkauksen
-juoksuttanut koiraa heittämällä palloa
-harjannut perusteellisesti koirulin turkin

Jee!!! Hyvä minä :saint: :saint: :D

Alkuperäinen kirjoittaja Swing:
Tuhma olet ollut, jos kerran rauhallisesti ois pitäny ottaa :o

Ei kun kyllä mä olen ihan rauhallisesti ottanutkin. Pikkuhiljaa puuhastellut ja sitten taas tullut hetkeksi koneelle jne.

En todellakaan oo mitenkään kieli vyön alla painanut ja oon kyllä päättänyt nyt muutenkin hiljalleen lisätä puuhastelua.

Mä en OIKEESTI halua olla viikolla 42 rukoilemassa sairaalassa käynnistystä...

Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Mä olen juossu kieli vyön alla kaupngilla ettimässä tytölle mustia kiiltonahkakenkiä, enkä löytäny |O
Eli siihen verrattuna aika tehokas päivä sulla :flower:

No tuo olis ollutkin liian raskasta mulle. Pitää olla mahkut aina tarvittaessa istahtaa ja huilata ja kaupungilla juostessa niitä mahkuja ei kauheesti ole. Eli takuulla sulla on ollut raskaampaa ku mulla...

Miksei voisi olla ylpeä aikaansaannoksistaan? Mietinkin, kun näitä "omahyväisiä ja itseriittoisia" ( eikös se jotenkin niin mennyt?!) on tänään ollut poikkeuksellisen vähän :) !

Aamupäivä meni murjottaessa eikä yhtään huvittanut, mutta kyllä se mieli kummasti piristyi kun lopulta otti itseään niskasta ja sai kaaoksen hallintaan (=hallittu kaaos), siivottua, laitettua ruokaa ja sen sellasta... nyt kelpaa taas palstailla :D

Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Miksei voisi olla ylpeä aikaansaannoksistaan? Mietinkin, kun näitä "omahyväisiä ja itseriittoisia" ( eikös se jotenkin niin mennyt?!) on tänään ollut poikkeuksellisen vähän :) !

No mä olen ainakin jotain tuon suuntaista palautetta saanut palstalta useamman kerran =)

Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:

:laugh: Been there, done that. Onhan siinä HIUKAN pinna tiukalla kun ei sitten synny, millään. Mä sain 42+2 hermoromahduksen illalla kun vaan vähän nipisteli kahen päivän käynnistelyn jälkeen. Samperi kun muut mammat vaan meni käytävän toiselle puolelle synnärille ja ite olin itku kurkussa että eikö tää koskaan tule ulos... Itkin vaan hysteerisesti ja mies paijaili selkää ennen kun joutui lähtemään yöksi kotiin. Multa puuttuu joku synnytysgeeni kokonaan.

Arvaas mitä itse olen tehnyt tänään ja eilen? Hoitanut miestä ja lasta. Ukko ollut kuumeessa useamman päivä ja niin vaan tuo neitokainenkin sen sai, eilen oksensi kaaressa ja tänään ei henki kulje nenän kautta ollenkaan. Toivottavasti en itse saa, sillä mä olen niin hemmetin itsekäs ja TAHDON lähteä vappuna bilettämään. Se on jo sovittu miehen kanssa. Jos mä oon sairaana silloin niin mieheltä lähtee toinen palli. Ärkele :D

Alkuperäinen kirjoittaja N-U-P-P-U:
Paljos sul on nyt viikkoja?

Maanantaina alkaa 30.raskausviikko. Eli liian vähän vielä, mutta sen verran kuitenkin että kroppaani kuunnellen alan jo hiljalleen touhuilla. Lääkäri kehotti syömään supistusestoja tuohon 30 viikkoon asti, mutta mä ajattelin syödä satsin loppuun eli 33.viikolle.

Mutta oikeesti mulla on ihan eri olo. Ei tietoakaan hengästymisestä, supistuksista eikä hapenpuutteesta. Mamma on täynnä energiaa ja nauttii olotilastaan =)

Alkuperäinen kirjoittaja Kirvash:

:laugh: Been there, done that. Onhan siinä HIUKAN pinna tiukalla kun ei sitten synny, millään. Mä sain 42+2 hermoromahduksen illalla kun vaan vähän nipisteli kahen päivän käynnistelyn jälkeen. Samperi kun muut mammat vaan meni käytävän toiselle puolelle synnärille ja ite olin itku kurkussa että eikö tää koskaan tule ulos... Itkin vaan hysteerisesti ja mies paijaili selkää ennen kun joutui lähtemään yöksi kotiin. Multa puuttuu joku synnytysgeeni kokonaan.

Arvaas mitä itse olen tehnyt tänään ja eilen? Hoitanut miestä ja lasta. Ukko ollut kuumeessa useamman päivä ja niin vaan tuo neitokainenkin sen sai, eilen oksensi kaaressa ja tänään ei henki kulje nenän kautta ollenkaan. Toivottavasti en itse saa, sillä mä olen niin hemmetin itsekäs ja TAHDON lähteä vappuna bilettämään. Se on jo sovittu miehen kanssa. Jos mä oon sairaana silloin niin mieheltä lähtee toinen palli. Ärkele :D

Onpas sulla sitten puuhaa kotona :/ . No mutta, mä olen varma että aurinko ja kuu ovat oikeassa asunnossa ja sen seurauksena sä pääset kuin pääsetkin bilettämään =) :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja N-U-P-P-U:
Paljos sul on nyt viikkoja?

Maanantaina alkaa 30.raskausviikko. Eli liian vähän vielä, mutta sen verran kuitenkin että kroppaani kuunnellen alan jo hiljalleen touhuilla. Lääkäri kehotti syömään supistusestoja tuohon 30 viikkoon asti, mutta mä ajattelin syödä satsin loppuun eli 33.viikolle.

Mutta oikeesti mulla on ihan eri olo. Ei tietoakaan hengästymisestä, supistuksista eikä hapenpuutteesta. Mamma on täynnä energiaa ja nauttii olotilastaan =)

Hyvä et on olo jo mukavempi, ei se pakkolepo herkkua ole

Yhteistyössä