Työkaverilla on 6kk vauva ja itse on töissä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja normaalia jos omaat munat
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

normaalia jos omaat munat

Vieras
vauva on kyl äitinsä kanssa kotona. Mut miehen työhön+matkoihin menee ainakin 9h, ja sit se harrastaa viel 3-5 kertaa viikossa iltasin kuntosalia. Siihen sil menee kanssa aikaa. Vauvan kanssa on 2-3h päivässä. Eiks oo aika paska isä kun noin vähän lapsensa kanssa on?!

En ymmärrä!! Itelää 8kk lapsi ja en ikinä voisi kuvitella vieväni häntä hoitoon ennen kun on täyttänyt AINAKIN sen kolme!!
( Lisämaininta, vakityö on ja olen koulutettu... =) =

mies on töissä/työmatkalla n.8- 18,eikä kyllä viikolla ehdi kauheen paljoa lapsen kanssa olla...ehkä justjust pari tuntia,mutta on erinomainen rakastva ihana isä,työhullu tosin.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Niinpä, ei se isästä paskaa tee mutta jos kyseessä olisikin äiti joka töissä + harrastas ja isä lapsen kanssa kotona niin johan tuomittas. On se jännä=)

Niinhän se on.
JA isä sais pisteet.......

Isä saa pisteet myös siinä tapauksessa että pitää hoitovapaata töistä ja äiti vuorollaan menee töihin.
Koti-isä on upee juttu, kotiäiti sou läääst siison.

No meillä mies oli reissuhommissa kun esikoinen oli pieni eli saattoi olla 2 viikkoa reissussa ja viikonlopun kotona ja taas reissuun. Aikansa kutakin, ehkä sekin isä huomaa että voi olla enemmän lasten kanssa ja vaihtaa hommia ja harrastuksia.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Niinpä, ei se isästä paskaa tee mutta jos kyseessä olisikin äiti joka töissä + harrastas ja isä lapsen kanssa kotona niin johan tuomittas. On se jännä=)

Luonnollisesti. :) Äidit on kotona ja piste. Siihen ei ole mitään vaihtoehtoa.

Alkuperäinen kirjoittaja normaalia jos omaat munat:
vauva on kyl äitinsä kanssa kotona. Mut miehen työhön+matkoihin menee ainakin 9h, ja sit se harrastaa viel 3-5 kertaa viikossa iltasin kuntosalia. Siihen sil menee kanssa aikaa. Vauvan kanssa on 2-3h päivässä. Eiks oo aika paska isä kun noin vähän lapsensa kanssa on?!

Onko mun mies myös paska isä, kun tekee 8 h työpäiviä ja työmatkoihin menee 3 h päivässä. On lapsen kanssa 1-2 h illassa?

Alkuperäinen kirjoittaja paska äiti myös:
Alkuperäinen kirjoittaja normaalia jos omaat munat:

Onko mun mies myös paska isä, kun tekee 8 h työpäiviä ja työmatkoihin menee 3 h päivässä. On lapsen kanssa 1-2 h illassa?

Jos itse tekisit samoin, olisitko paska vanhempi?

Meidän perheen näkee lapsiaan lähinnä vain viikonloppuisin ja joskus pikaisesti aamuisin ennen töihinlähtöä. On niin pitkät työpäivät ja pitkät työmatkat siihen päälle.

Ei se silti tosin paska isä ole, mun mielestä.

mä tiesin kyllä jo ennen lasta mieheni työhulluudesta,tiesin että talous ja lastenhoito olisi mun varassa...mutta koska mies on muuten niin hyvä,hellä,kunnollinen niin "hyväksyn" tämän puolen hänessä.

Tässä sen taas huomaa, miten asenteet istuvat naisten päässä. Ap:n aloitus oli hyvä, samanlainen äiti olisi jo tuomittu moneen kertaan (muistan parin viikon takaisen ketjun oikein hyvin). Lähinnä huvittaa, kun kuvaatte niitä poissaolevia miehiänne niin rakastaviksi ja kunnollisiksi.

Alkuperäinen kirjoittaja 3n äiti:
En ymmärrä!! Itelää 8kk lapsi ja en ikinä voisi kuvitella vieväni häntä hoitoon ennen kun on täyttänyt AINAKIN sen kolme!!
( Lisämaininta, vakityö on ja olen koulutettu... =) =

Luitkos (sarkastisen) aloituksen ollenkaan kunnolla?

Yhteistyössä