Työpaikalla tapahtuva mahdollinen seksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kysyn nyt vain
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kysyn nyt vain

Vieras
Sellainen tilanne, että minulla ja työkaverilla on orastava tulinen suhde. Seksiä emme voi harrastaa kummankaan luona, joten ainoa paikka on työpaikka. Onko kellään kokemusta työpaikalla tapahtuvasta seksistä. Miten helposti se voidaan huomata?

Seksin harrastaminen työaikaan, ei ehkä ole muista työkavereista kovin suotavaa.
Muuten sen sopivuuteen en ota sinällään kantaa, omat moraalirajasi määrittelet itse.
Mutta kyse kuitenkin siis kenties pettämisestä.

Joskin toki sillä seksin harrastamispaikallakin on merkitystä, jos esim. harrastatte kuumaa seksiä kaupan pakastealtaassa, lihatiskillä tms. pidän ajatusta vähän etovana.

En halua eritteitä elintarvikkesiini. Tai ostaa vaatteita, joita on käytetty panoalustana.

Jos siis olisitte jonkinlaisessa myymälässä töissä. Työpaikan vessakaan ei ehkä se parhain panopaikka. Varasto ? Esimiehen työpöytä ?

Jos työkaveri käy 5-6 kertaa päivässä röökillä, lienee sama jos käväsette siivouskomerossa silloin tällöin. Ei kuulu työkavereille tai kuormita sen enempää kuin tupakointi.

Patjavarastot ovat käteviä seksin harjoittamisen kannalta. Valitettavasti niitä on vain osalla työpaikoista, ja nämäkin työpaikat ovat tyypillisesti henkilökunnan sukupuolijakauman kannalta voimakkaan naisvaltaisia (koulut, päiväkodit, liikuntapaikat, sairaalat, majoitusliikkeet), joten halukkaan kumppanin löytäminen työpaikkaseksiin saattaa olla haastavaa.

erääseen satakuntalaiseen s-markettiin vaihtui johtaja kun valvontakameraan jäi miehen rietastelut yöaikaan toisen työntekijän kanssa.
joltain vartijalta filmi lipsahti tuubiin, aihetta käsittelevät kirjoitukset ja ko, video hävisivät kyllä kaikkialta ennätysajassa. niinkun miehen työpaikkakin..

Jos kaksi haluaa sitä seksiä, niin kyllä keinot keksii. Minulla on juttu menossa työkaverin kanssa, mutta ihan työpaikalla se ei onnistu. Lounastauolla menemme parkkihalliin ja kaverin aika isoon Toyotaan. Siellä.