tympeetä

Oon tässä oman aikani enemmän ja vähemmän laihduttanut.Nyt olen jo pidemän ajan panostanut siihen että mitä syön.Liikun miten pystyn mutta viiden lapsen kanssa hankalaa lähtee ihan lenkkeily mielessä ulos kun mies vuoro työssä.
Alkaa vain taas kerran masentaa kun tuo paino tippuu vaan mukaan niin hitaasti tai lukema on samana pitkä ajan.
Jumppaan myös tuon callanetiksin (miten lie kirjoitetaankin taas) mukaan miten pystyn ja ehdin/jaksan.Mutta päivittäin teen jotain.
Vettäkin juon ainakin sen 2l...miten saisin motivaation pysymään.
 
Elähän nyt periksi anna!! Pikku hiljaa hyvä tulee!
Ei minullakaan viime viikol tippunu ku - 300 g!! Ja en todellakaan ole joutanut kerennyt liikkumaan enkä jumppaamaan! Ainoastaan vatsalihasliikkeitä oon yrittänyt tehdä.. Vaihtelevalla menestyksellä.

Sinun pitää olla jo tyytyväinen niistä pienistäkin askelista. Siitä se pikku hiljaa se tavoitepaino tulee!

Minulla on se 55-56 kg heinäkuun loppuun mennes, mut tavoite on muuttunut nyt siihen 60 kg, ku en mie onnistu 8,2 kg tiputtaa heinäkuun loppuun mitenkään!

Tsemppiä! Otahan yhteyttä minuun!
 
Älä luovuta. Vaan pilko lopullinen tavoite pienempiin eriin, eli aseta itsellesi ns. välitavotteita.
Niin tiedän kokemuksesta jotta noin monen lapsen kanssa ulkoilut ovat työläitä, jos sen siltä kannalta ottaa. Itselläni on n. kahden vuoden ikäeroilla neljä lasta ja lisäksi kahdeksan vuoden ikäerolla kuudes.

Mutta usko tai älä niin kyllä sinä lenkillekin pääset kun vain käytät kekselijäisyytäsi ja omaa tahtoasi hyväksesi. No, vaan minähän en tietenkään tiedä minkä ikäisiä lapsesi ovat, joten laiskaksi en missään nimessä sinua yritä moittia. Vaikka et lenkille pääsisikään.
Yksi hyvä tapa tarkkailla syömisiään on laittaa JOKAINEN suuhun mennyt syöminen parerille muistiin. Ja illalla tutkiskella jotta minkä laatuista se ruoka oli. Saatatpa kokea yllätyksenkin, jotta et syönyt tarpeeksi. Näin minulle tuppaa käymään tai sitten ruokani ei koostukkaan niistä ns. terveelisistä ruuista vaan turhista tyhjistä kilokaloreista. :ashamed:

Joten tsemppiä kilojen karkotukseen ja maltti matkaan mukaan.
Totuus on jotta kerätyt kilot eivät lähde niin nopeasti kuin ovat tulleet.

Muista myös mittanauha se saattaa kertoa enemmän kuin vaaka.<br><br>
 

Yhteistyössä