\
Ihan varmaan on näin, vaikka kuinka ikävää onkin todeta,
että jossakin vaiheessa ne tiet lähtevät eri suuntiin. Itselläni pieni lapsi,
suurimmalla osalla ystävistäni ei, joko siksi, etteivät halua lasta tai mikä ikävintä, eivät voi.
Ihan mielenkiinnosta kysyn, nimim. "tympeetä", miten tulit kirjoittaneeksi
sellaisen lehden keskustelupalstalle, jossa keskustelevat ihmiset ovat joko perheellisiä tai toivovat perhettä, kun itse et lasta halua? En siis tarkoita tällä, etteikö perheellä tarkoiteta myös kahden kumppanin välistä yhteiseloa, mutta kun täällä puhutaan kuitenkin enimmäkseen lapsista.. Itse en ainakaan sinkkuna edes tiennyt tällaisesta, saati että olisin ollut kiinnostunut.. Nyt on asia toisin, ja elämässä kuljetaan eri suuntiin, kuten itsekin totesit.
Alkuperäinen kirjoittaja 01.08.2006 klo 10:59 lapseton kirjoitti:Voisin kertoa toisenkin puolen tästä asiasta. Olen itse vakaasti päättänyt, ettei minulla lapsia tule,ei koskaan. Monet ystäväni ovat jo saaneet vekaransa ja toiset joko ovat raskaana tai suunnittelevat tulevansa...
Eipä se lapsettomana ole kovinkaan kiva kuunnella pelkkiä nyyttijuttuja kun itseä ei voisi vähempää kiinnostaa. Tottakai äidit juttelevat muitakin, mutta pääosin jutut liittyy vauvoihin tai lapsiin. Kyllähän sitä ystävän juttuja kuuntelee ja osallistuu vaikkei aihe olisi itselle niin tärkeä, mutta kumminkin. Mielummin hengaan ihmisten kanssa jotka voivat lähteä kahville ilman kuolaavaa ja itkevää kakaraa.. sori, ihmiset kulkee elämässään eri suuntiin semmonen on vaan hyväksyttävä!!
Ihan varmaan on näin, vaikka kuinka ikävää onkin todeta,
että jossakin vaiheessa ne tiet lähtevät eri suuntiin. Itselläni pieni lapsi,
suurimmalla osalla ystävistäni ei, joko siksi, etteivät halua lasta tai mikä ikävintä, eivät voi.
Ihan mielenkiinnosta kysyn, nimim. "tympeetä", miten tulit kirjoittaneeksi
sellaisen lehden keskustelupalstalle, jossa keskustelevat ihmiset ovat joko perheellisiä tai toivovat perhettä, kun itse et lasta halua? En siis tarkoita tällä, etteikö perheellä tarkoiteta myös kahden kumppanin välistä yhteiseloa, mutta kun täällä puhutaan kuitenkin enimmäkseen lapsista.. Itse en ainakaan sinkkuna edes tiennyt tällaisesta, saati että olisin ollut kiinnostunut.. Nyt on asia toisin, ja elämässä kuljetaan eri suuntiin, kuten itsekin totesit.