Tylsin pano

• Viestiketjun aloittaja Opiksi ottanut N
  • Ensimmäinen viesti
"panomies":D
Tylsin pano tapahtu kesäiltana autossa..tai siis siitä ei tullu mitään panoa. Mulla ei oikein tahtonu ottaa eteen ei millään, oli ihmisiä ympärillä, ikkunat huurussa, ajatukset muualla kuin itse asiassa;) tyttöystävä kävi tosi hottina pitkin ajomatkaa ja näytti siltä, että hoidetaan homma seuraavalla pysäkillä..kun päästiin huoltoaseman pihalle vedettiin housut kinttuihin ja saman tien tiukka etukeno vaihtu alamäeks, ei yksinkertasesti tullu mitään..liian ahdasta, kun mulla ei alku sujunu, ni se näky suorituksessa. Otettiin tilanne huumorilla ja kun päästiin "omaan rauhaan" korjattiin tilanne ja kunnolla, ja vielä useampaan kertaan..
Näin se vaan on, että hyvä esileikki takaa hyvän loppusuorituksen. Tiettyä psykologista merkitystä on alkuvaiheella..ei saa jännittää liikaa, "ottakaa löysinrantein"

Panomies
Vedä vanha horo kätees. Katsos mekään miehet ei voida kaikkia lespoja tyydyttää, vaikka mieli tekis................
Siskot, mikä on ollut tylsin/surkein pano, mikä on osunut kohdalle?

Siis ei nolointa, koska en halua ketään epäonnistunutta, mutta kaikkensa yrittänyttä nolata.

Olisiko tässä tyypillinen tapaus:

Naista ei voisi vähempää kiinnostaa,
mutta mies sitkeästi hinkkaa itseään liki,
kähmii hätäisesti puseron läpi tissejä toisella kädellä,
kun toinen käsi jo tunnustelee jalkoväliä.
Siitä sitten nainen selälleen ja sisään
ja niin alkaa tylsä runkutus.
Yllättäen mies alkaa kehua naista:
"kuinka luomu on sentään parempaa kuin ostettu".
No siihen loppui miehen ähellys,
kesken kaiken sai vetää housut ylös
ja häipyä yön selkään kanki vielä kovana.

Viimeksi muokattu:
mieskone
Tylsin pano nro 1 oli silloin kun poikuuteni menetin. Niin kaunis ja hyvärunkoinen tyttönen kuin olla saattaa, jota koko kylän kollit kuolasivat. Mutta voi jeesus kun makasi kuin sateen raiskaama lehmänpaska laitumella koko aktin. Lisäksi puristuksia saman verran kuin tulpatonta mopoa polkiessa.

Toiseksi tylsin pano oli nykyisen naiseni kanssa seurustelun alkuaikoina. Hetken häntä lämmiteltyäni hän hyppäsi ratsaille, kihnutti siinä sen mitä itse tarvitsi ja kierähti viereen odottamaan, että jatkaisin taas hyvänäpitämistä. Ja vitut, odotin hetken että saanko minä mitään. Kun en saanut, kohensin tyynyä ja aloin nukkumaan. Nykyisin, pitkällisen koulutuksen jälkeen minäkin saan sentään jotain kivaa ajoittain, ettei mene enää ihan yksipuoliseksi hyväilyksi.

Vuosia sitten
Ei välttämättä tylsin, mutta ehkä huonoin ikinä.

Kiva, mies, tultiin hyvin juttuun ja ravintolassa ja taksissa oli säpinää. Päädyttiin suoraan makuuhuoneeseen. Siellä selvisi, ettei miehen hygienia ehkä ihan ollut kunnossa. Halu kuitenkin oli niin kova, että yritin olla välittämättä. Mies ei ollut kovaa nähnytkään. Parin minuutin ähellyksen jälkeen se laukesi ja näytti ilmiselvän urotyön tehneeltä. Kumin herra oli survonut sisääni ja lauennut päälle. :D

vierailija
Kuvittelin jossain vaiheessa, että itseni huomattavasti vanhemmat miehet, nyt puhutaan siis yli 60v, ovat kokeneita ja taitavia petihomissa.Tapasin tarkoitukseeni sopivan harmaahapsen baarissa ja mitä tapahtuikaan!
Puheet olivat suuret ja tuntui, että suurimmat kiksit papparainen sai kuiskiessaan omista ammoisista panokokemuksistaan ja häpykielenkielen lipomisesta. Hän ainakin tuntui teoriassa tietävän, missä se sijaitsee.
Olin varsin kiihottunut ainakin itseeni kohdistuvasta suuseksistä, jota hän kovasti tyrkytti. Odotin innolla päästä esittelmään hänelle nuorta hehkää vartaloani ja jo valmiiksi kosteaa jalkoväliäni. Himoitsin oikein kunnon kokeneen miehen käsittelyä.
Itse nainti ( ei puhettakaan mistään kielellä lipomisesta ) oli vain muutama löysä tökkäisy ja paappa köllähti huokaillen nukuumaan "olipa ihanata nuorta lihhaa" ja alkoi kuorsata ja piereskellä.
Häivyin samantien!
🤣

vierailija
Tulipa tutkittua ja valitettavan yleistä täälläkin. Ei tässä millään oo kapasiteettia laittaa samaa huomautusta jokaiseen mahdolliseen ketjuun, jossa tuo turhaan lausuminen esiintyy... 🥵

vierailija
Viikonloppuna muijan kanssa. Makuhuoneen sängyssä. Ei tehnyt muuta kun levitti jalat ja koukisti polvet. 2 minutin päästä vitutti niin paljon että nousin ja kävelin keittiön jääkappilee ja avasin kaljan. Kun menin makuhuoneeseen vaimo kuorsasi ja nukkui keskellä sänkyä. Otin kaapista makuupussin ja nukuin sohvalla.

vierailija
Mies vaikutti baarissa itsevarmalta ja määrätietoiselta mutta kaksi tuntia myöhemmin makkarissa 1) ei meinannut seisoa, 2) ei osannut laittaa kumia ja 3) laukesi ensimmäisellä työnnöllä. Tunnusti sen jälkeen että olin hänelle ensimmäinen.

vierailija
Vaimolla ongelmia oman mielen kanssa. Yleensä ei saavuta orgasmi. Aina väsyttää. Vaimo: haluatko panna takaa? Minä: en jaksa se on tylsää! Vaimo: Panetko perseeseen? Minä: mietin…. No ok. Lastit sisään. Vaimo: käyn pesulla. Voitko sitten hieroa? Minä: voin…

Yhteistyössä