Mee
Miten voi tylsistä panoista saada ratkiriemukkaita juttuja!
Olen nauranut kylkeni kipeiksi. On tää varsinainen hupipalsta!
Olen nauranut kylkeni kipeiksi. On tää varsinainen hupipalsta!
vaikeeta on naidessa pimppiä lipoa, jos on vain yksi nainen.olen kyllä kuullut monsteri kaluista,mut onko myös monsteri kieliäkin?Alkuperäinen kirjoittaja nuori nainen5445:Kuvittelin jossain vaiheessa, että itseni huomattavasti vanhemmat miehet, nyt puhutaan siis yli 60v, ovat kokeneita ja taitavia petihomissa.Tapasin tarkoitukseeni sopivan harmaahapsen baarissa ja mitä tapahtuikaan!
Puheet olivat suuret ja tuntui, että suurimmat kiksit papparainen sai kuiskiessaan omista ammoisista panokokemuksistaan ja häpykielenkielen lipomisesta. Hän ainakin tuntui teoriassa tietävän, missä se sijaitsee.
Olin varsin kiihottunut ainakin itseeni kohdistuvasta suuseksistä, jota hän kovasti tyrkytti. Odotin innolla päästä esittelmään hänelle nuorta hehkää vartaloani ja jo valmiiksi kosteaa jalkoväliäni. Himoitsin oikein kunnon kokeneen miehen käsittelyä.
Itse nainti ( ei puhettakaan mistään kielellä lipomisesta ) oli vain muutama löysä tökkäisy ja paappa köllähti huokaillen nukuumaan "olipa ihanata nuorta lihhaa" ja alkoi kuorsata ja piereskellä.
Häivyin samantien!
Toi pätee myös naisiin joka luulee että ne vasta ovat jotain...ei edes saa orkkua vaan sitäkin pitäs teesekenellä.Alkuperäinen kirjoittaja missä vika:Ovat tylsiä oli kyse sitten ex- miehestä tai yhden kerran jutusta. Ette te miehet osaa kaluanne käyttää se on vain niin. luulette itestänne liikoja. Sitäpaitsi mitä enemmän puhetta sitä huonompi pano!
se kalu vaan kerta toisensa jälkeen kelpaa.Alkuperäinen kirjoittaja missä vika:Ovat tylsiä oli kyse sitten ex- miehestä tai yhden kerran jutusta. Ette te miehet osaa kaluanne käyttää se on vain niin. luulette itestänne liikoja. Sitäpaitsi mitä enemmän puhetta sitä huonompi pano!
Se orkun saaminen on MIEHEN! taidoista kiinni! Ei naisesta!Alkuperäinen kirjoittaja *o*:Toi pätee myös naisiin joka luulee että ne vasta ovat jotain...ei edes saa orkkua vaan sitäkin pitäs teesekenellä.Alkuperäinen kirjoittaja missä vika:Ovat tylsiä oli kyse sitten ex- miehestä tai yhden kerran jutusta. Ette te miehet osaa kaluanne käyttää se on vain niin. luulette itestänne liikoja. Sitäpaitsi mitä enemmän puhetta sitä huonompi pano!
Eli nainen saa maata sängyssä selällään peitonalla pimeässä hiljaa silmät kiinni ihan paikallaan ja mies hoitaa homman. Kyllä onnistuu.Alkuperäinen kirjoittaja missä vika:Se orkun saaminen on MIEHEN! taidoista kiinni! Ei naisesta!Alkuperäinen kirjoittaja *o*:[quote="
Mullen ei kelpaa lahna, koska siinon liikaa ruotoja.Alkuperäinen kirjoittaja nainenn:Jos en ole todella kiihottunut miehestä. Kun kumpikin osapuoli haluaa seksiä yhtä paljon, niin orgasmikin on helppo saada. Miehillehhä n kelpaa ylensä vaikka lahna. Mutta ei meidän naisten tartte suostua, jos ei haluta!
Leena:=)Alkuperäinen kirjoittaja sivupersoona:Voisko hänkin selittää mitä tarkoittanee tuo?Alkuperäinen kirjoittaja Leena:
Ei ole, ellei sitten ole serkku. Häneltä ainakin samanlaiset jutut löytyy.Alkuperäinen kirjoittaja miten on?:onko sivupersoona ja miesnäkökulma sama tyyppi. on niin samalaiset jutut.
Kiitos neuvosta. Ryhdynkin tässä heti opiskelemaan.Alkuperäinen kirjoittaja Netistä löytynee:Hymiö- Suomi- Hymiö sanakirja.