Tylsin pano

• Viestiketjun aloittaja Opiksi ottanut N
  • Ensimmäinen viesti
trägä
Alkuperäinen kirjoittaja nuori nainen5445:
Kuvittelin jossain vaiheessa, että itseni huomattavasti vanhemmat miehet, nyt puhutaan siis yli 60v, ovat kokeneita ja taitavia petihomissa.Tapasin tarkoitukseeni sopivan harmaahapsen baarissa ja mitä tapahtuikaan!
Puheet olivat suuret ja tuntui, että suurimmat kiksit papparainen sai kuiskiessaan omista ammoisista panokokemuksistaan ja häpykielenkielen lipomisesta. Hän ainakin tuntui teoriassa tietävän, missä se sijaitsee.
Olin varsin kiihottunut ainakin itseeni kohdistuvasta suuseksistä, jota hän kovasti tyrkytti. Odotin innolla päästä esittelmään hänelle nuorta hehkää vartaloani ja jo valmiiksi kosteaa jalkoväliäni. Himoitsin oikein kunnon kokeneen miehen käsittelyä.
Itse nainti ( ei puhettakaan mistään kielellä lipomisesta ) oli vain muutama löysä tökkäisy ja paappa köllähti huokaillen nukuumaan "olipa ihanata nuorta lihhaa" ja alkoi kuorsata ja piereskellä.
Häivyin samantien!
vaikeeta on naidessa pimppiä lipoa, jos on vain yksi nainen.olen kyllä kuullut monsteri kaluista,mut onko myös monsteri kieliäkin?

missä vika
Ovat tylsiä oli kyse sitten ex- miehestä tai yhden kerran jutusta. Ette te miehet osaa kaluanne käyttää se on vain niin. luulette itestänne liikoja. Sitäpaitsi mitä enemmän puhetta sitä huonompi pano!

*o*
Alkuperäinen kirjoittaja missä vika:
Ovat tylsiä oli kyse sitten ex- miehestä tai yhden kerran jutusta. Ette te miehet osaa kaluanne käyttää se on vain niin. luulette itestänne liikoja. Sitäpaitsi mitä enemmän puhetta sitä huonompi pano!
Toi pätee myös naisiin joka luulee että ne vasta ovat jotain...ei edes saa orkkua vaan sitäkin pitäs teesekenellä.

Ja kummasti
se kalu vaan kerta toisensa jälkeen kelpaa.

missä vika
Alkuperäinen kirjoittaja *o*:
Toi pätee myös naisiin joka luulee että ne vasta ovat jotain...ei edes saa orkkua vaan sitäkin pitäs teesekenellä.
Se orkun saaminen on MIEHEN! taidoista kiinni! Ei naisesta!

Opiksi ottanut N
Voisitteko siirtyä muualle väittelemään! Menee koko ketjun hauskuus pilalle, kun itseensä ottaneet miehet alkavat huudella asiattomia ja naiset provosoituvat niistä.

sivupersoona
Jos olen tuo häirikkömies, niin voin hiukan selittää.
Ensinnäkin tilannekomiikkaa on näköjään tosi vaikeaa esittää kirjoittamalla niin, että sen myös kaikki lukijat ymmärtävät. Ei ole ensimmäinen kerta kun komiikka ymmärretään väärin ja tuskin viimeinenkään.

Seuraavasta naishenkilön lauseesta se alkoi: "Se orkun saaminen on MIEHEN! taidoista kiinni! Ei naisesta!" Minä luen tuon lauseen sillälailla, ettei tuota lausetta ei voi kukaan nainen väittää fakta-asiana. Koska ymmärrän sen hauskalla tavalla lievästi provosoivaksi, niin tulee halu vastata myös samallalailla.
Vastaukseni jonka kirjoitin ei ollut haudanvakavasti kirjoitettu: "Eli nainen saa maata sängyssä selällään peitonalla pimeässä hiljaa silmät kiinni ihan paikallaan ja mies hoitaa homman. Kyllä onnistuu." Vaikka tuossa on pitkäli tosiasiaakin, niin se ei ole miksikään valitukseksi tarkoitettu. Kuvittelin noiden kahden viimeisen sanan paljastavan kirjoituksen komiikaksi. Onhan nuo eräästä tv mainoksesta tutuksi tulleet sanat.
Seuraavaa kommenttiakaan en pitänyt kovin vihaisen ihmisen kirjoituksena. Varsinkin kun en kokenut itse kinaavani kenenkään kanssa.
"Uskomattomiin mittoihin menee ihmisten kinaaminen...Kyllä siihen naisenkin orgasmin saamiseen tarvitaan kummankin panosta!" Ymmärsin hänen halunsa vaan korjata alkuperäistä väitettä.
Minä taas vastauksellani halusin sanoa, että ihmiset ovat erilaisia ja molempia tapoja esiintyy. "Riippuu naisista, haluaako osallistua tai odottaako vaan mitä tarjoillaan. Kumpikin tapa käy miehille. Se on sitten eriasia kumpi tapa on parempi." Esitin tuon vaan omalla tavallani hiukan värikkäämmin.
Oletteko edelleen sitämieltä, että pilaamme ilonne?
Kylläpä huumori on vaikeaa, mutta vaikeita ne miehet ovat muutenkin.

nainenn
Jos en ole todella kiihottunut miehestä. Kun kumpikin osapuoli haluaa seksiä yhtä paljon, niin orgasmikin on helppo saada. Miehillehhä n kelpaa ylensä vaikka lahna. Mutta ei meidän naisten tartte suostua, jos ei haluta!

Fiskare
Alkuperäinen kirjoittaja nainenn:
Jos en ole todella kiihottunut miehestä. Kun kumpikin osapuoli haluaa seksiä yhtä paljon, niin orgasmikin on helppo saada. Miehillehhä n kelpaa ylensä vaikka lahna. Mutta ei meidän naisten tartte suostua, jos ei haluta!
Mullen ei kelpaa lahna, koska siinon liikaa ruotoja.

Döök
Tylsät panot on kaikki ne, joissa jäppisen vekotin ei tahdo pysyä kunnossa, ja silti se haluaa viedä homman loppuun, eli nää on useimmiten niitä, jotka kuvittelee kännissäkin pystyvänsä. Ja sitten sitä vehjettä on vähän väliä erityiskohotettava ja kiihotettava suuseksillä ja sen sellaisella, ja taas yritetään... Homma kestää ja kestää ja tekis mieli nousta ja lähteä. Ja on niin tullut tehdyksikin.

Että voi saamari. Olenkin ajat sitten jo päättänyt, että ikinä en ryhdy mihinkään kaverin kanssa, joka ei ole ihan selvin päin. En vaan kerta kaikkiaan enää viitsi sellaista, olen mieluummin ilman. Mitä näitä paskakokemuksia kartuttamaan. Tästä päätöksestä on ollut hyötyä. Seksi on useimmiten ollut just sitä, mitä olen odottanutkin.

Leena
Ei kumpikaan oikein...etkö tiedä mikä on hymiö??? =) Siis hymyilevä naama.

Minua alkoi hymyilyttää kun aloit selvitellä kuka mitäkin on sanonut ja miten.Olit oikeassa, ettei komenttini ollut vihoissaan kirjoitettu.Mutta ehkä hieman tuskastuneena...

sivupersoona
Valitettavasti en tiedä mikä on hymiö. Onko noille hyypiö merkeille jossakin lukuohjeita, koska niitä on muitakin versioita?
Joskus joutuu kuparilangasta vääntämään näitä kirjoituksia. Se nyt oli vaan vastaus väitteelle. Voi jessus näitä ilonpilaajia!
Saimpahan hymyä huuleen, mikä oli tietysti tarkoituskin. =)

Leena
En kyllä tiedä mitään lukuohjetta hymiöille, joillakin palstoilla on kivat värikkäät ja liikkuvatkin hymiöt...en ole täältä niitä löytänyt.Kännykkämaailmastahan ne ovat lähtöisin, ne pitää lukea vähän niinkuin "ylösalaisin" =) tai paremminkin väärään suuntaan. Tämä on "suru" tai "itku" naama: =( Ja tämä jotain "mutrusuun" ja "hapannaaman" väliltä: =/ Siinä ne yleisimmät...minä en muita käytä...

Yhteistyössä