Tylsin pano

• Viestiketjun aloittaja Opiksi ottanut N
  • Ensimmäinen viesti
Opiksi ottanut N
Siskot, mikä on ollut tylsin/surkein pano, mikä on osunut kohdalle?

Siis ei nolointa, koska en halua ketään epäonnistunutta, mutta kaikkensa yrittänyttä nolata.

Olisiko tässä tyypillinen tapaus:

Naista ei voisi vähempää kiinnostaa,
mutta mies sitkeästi hinkkaa itseään liki,
kähmii hätäisesti puseron läpi tissejä toisella kädellä,
kun toinen käsi jo tunnustelee jalkoväliä.
Siitä sitten nainen selälleen ja sisään
ja niin alkaa tylsä runkutus.
Yllättäen mies alkaa kehua naista:
"kuinka luomu on sentään parempaa kuin ostettu".
No siihen loppui miehen ähellys,
kesken kaiken sai vetää housut ylös
ja häipyä yön selkään kanki vielä kovana.

Mirkkuliini
Antauduin siskon miehelle, kun se aina vonkaa tilaisuuden tullen.
Sillä on hirveän pienet munat, jotka halusin koeajaa.
Siis se oli tylsää, kun en edes tuntenut sitä puikkoa sisälläni. Eikä se onneksi pitkään tarvinnut päällä äheltää, kun sen sormen kokoinen jo sylkäisi.

sohvis
Onko tällanen tylsä pano_Oltiin kännissä,naisella moonikset päällä.Seksiä harrastettiin oikein toden teolla.Aikamoinen siivo saatiin aikaiseksi.Oma alapää oli kuin teuraalla.Suorastaan verenpunainen.

tosi tylsä
Satuin puolivahingossa samaan sänkyyn erään tietyissä piireissä nimekkään naistenmiehen kanssa. Siinä humalassa ryhdyttiin sähläämään hetken mielijohteesta. Ukko makasi kuin lahna ja oli ihan veltto ja kyvytön itseni tehdessä kaiken työn (mikä tuntui hänelle itse tilanteessa kelpaavan paremmin kuin hyvin). Ja kehtasi vielä jälkeenpäin kehua omaa suoritustaan kavereilleen haukkuen minut eleettömäksi patjaksi. Enpä ole surkempaa panoa kokenut kuin kyseinen "maailman suurin rakastaja".

Mistähän se johtuu, että miehet jotka isoiten huutaa panoistaan ja niiden heikkoudesta, ovat itse poikkeuksetta ihan paskoja sängyssä. Tän samaisen tyypin gigolokaveri nusaisi erästä tutun tuttua, jonka mukaan suoritus oli täysin alta lipan. Tyttö oli meinannut nukahtaa ja lopulta lopetti hommat kesken, koska tää "gigolo" ei tiennyt yhtään mitä alapäässä touhuili.

Ehkä se kerta...
...kun mieheni oli niin humalassa, että sammui kesken kaiken... Yhtä äkkiä vain alkoi kova kuorsaus, penis veltostui sisälläni, orgasmi jäi muutaman sekunnin päähän ja lisäksi mies makasi päälläni niin raskaasti, että en kyennyt liikkumaankaan. Onneksi asia korjaantui heti aamulla, kun humala oli haihtunut ; )

Välillä naureskelen miehelleni, että kylläpä minä taisin olla äärimmäisen huono sängyssä sillä kerralla, kun sammuminen yllätti kesken aktin ; )

giggolo
Mode poistaa viestejä joissa tuomitaan sisarenmiehen vokottelu pahimman asteen huoruutena. Ainakin nainen kyseessä modessa. Sama kun äitiään tai sisartaan nais kun siskonmakkaraan koskee. Ei pienintäkään häpyä tuossa toimessa.

Met-RX
Tylsintä oli joskus aikoja sitten silloisen likkakaverin kanssa. Hän oli maailman paras suihinottaja. Sellaista imutusta en ole ikinä saanut missään enkä milloinkaan. Ja oli meillä ihan rietasta aikaakin ja naitiin vaikka missä ja miten päin tahansa. Anukseenkin. Melkein! Minulle se lemppari on takaapäin. Hänelle se oli kuitenkin mahdottomuus, kun se oli kuulemma alentavaa olla sillain ja naida siinä asennossa. Kerran sain kuitenkin suostuteltua antaan takaapäin. No ei sitä herkkua kestänyt kuin hetken, kun taas alkoi ahdistaan ja piti sit lopettaa se naiskentelu siihen. Onneks sain suostuteltua ottaan suihin sitten päälle. Oli tylsää, mutta loppu hyvin, kaikki hyvin ja neidillä kitalaki tahmeana.

Mies joka ei huutele
Tylsin pano oli kerran kuumana kesäpäivänä. Lämpömittari sanoi varjossa 32 astetta, asunnossani 36 astetta vaikka ikkunat olikin auki.
Eräs nainen tuli jotain osoitetta kysymään, kaverilleen oli tullut lomailemaan. Hellettä valitteli joten tarjosin toki tilaisuuden käydä mehua juomassa tai vaikka suihkussa.
Nainen joikin pari lasillista mehua, ja sitten tuumasi haluavansa kunnon panon ennen suihkua. Riisui vaatteensa ja alkoi riisumaan housujani, otti suihin ja sitten meni sohvalle pyllistämään. No minähän sitten aloin jyystämään...
Jyystin ja jyystin, hiki virtasi isoina pisaroina naisen selälle, meni vartti, meni toinenkin... Kun kolmas vartti tuli täyteen lopetin ja sanoin naiselle että eiköhän mennä suihkuun kun ei tästä tule mitään. Suihkuteltiin sitten puolisen tuntia ja mentiin takapihalle aurinkotuoleihin kuivattelemaan. Vasta siinä vaiheessa nainen paljasti saaneensa 5 orgasmia ja kehui kestäväksi panomieheksi...

Haddiwaddi
Tylsin kerta taisi olla silloin, kun pirtupäissäni sammuin silloisen tyttöystäväni alle. Kesken kaiken aloin vain kuorsaamaan. Tuli kyllä korvattua tapaus useampaan otteeseen jälkeen päin. ;)

naapurin tyttö
En tiedä onko tämä kaikkein tylsin kerta, mutta suurin pettymys kaikista panoistani se ainakin oli...Eli olin 7 vuoden jälkeen taas sinkkuna ja ajattelin että no nyt voin hyvällä omallatunnolla kokeilla vieraita miehiä, eli niitä jotka seurusteluaikana kuuluivat kategoriaan "ruoho aidan takana". Nyt saisin tietää onko se vihreämpää! Menin baariin pokaamaan hyvännäköisen miehen ja uutuuden huuma oli valtava. Mies vei minut kotiinsa ja aloimme hommiin jotka valitettavasti lässähtivät hyvin nopeasti. Miehellä ei seissyt kunnolla ja kun se vihdoinkin seisoi edes sen verran että saimme hommat sujumaan joten kuten, niin mies makasikin kuin lahna. Tuijotti mun napaani silmät pyöreinä ja suu auki, näytti aivan linnunpöntöltä! Kesken kaiken mies sanoi jotain että hän on ammatiltaan joku esimies (aivan kuin olisi hakenut plussapisteitä ammatillaan kun ei sänkyhommissa ollut yhtä pätevä). Huh huh, ajattelin että tässäkö se sitten oli se "eka kerta".

No, plussaa kuitenkin miehelle siitä mitä hän teki seuraavana aamuna sormilla. Jotain hän kuitenkin osasi :)

nuori nainen5445
Kuvittelin jossain vaiheessa, että itseni huomattavasti vanhemmat miehet, nyt puhutaan siis yli 60v, ovat kokeneita ja taitavia petihomissa.Tapasin tarkoitukseeni sopivan harmaahapsen baarissa ja mitä tapahtuikaan!
Puheet olivat suuret ja tuntui, että suurimmat kiksit papparainen sai kuiskiessaan omista ammoisista panokokemuksistaan ja häpykielenkielen lipomisesta. Hän ainakin tuntui teoriassa tietävän, missä se sijaitsee.
Olin varsin kiihottunut ainakin itseeni kohdistuvasta suuseksistä, jota hän kovasti tyrkytti. Odotin innolla päästä esittelmään hänelle nuorta hehkää vartaloani ja jo valmiiksi kosteaa jalkoväliäni. Himoitsin oikein kunnon kokeneen miehen käsittelyä.
Itse nainti ( ei puhettakaan mistään kielellä lipomisesta ) oli vain muutama löysä tökkäisy ja paappa köllähti huokaillen nukuumaan "olipa ihanata nuorta lihhaa" ja alkoi kuorsata ja piereskellä.
Häivyin samantien!

,,,.
Alkuperäinen kirjoittaja giggolo:
Mode poistaa viestejä joissa tuomitaan sisarenmiehen vokottelu pahimman asteen huoruutena. Ainakin nainen kyseessä modessa. Sama kun äitiään tai sisartaan nais kun siskonmakkaraan koskee. Ei pienintäkään häpyä tuossa toimessa.
Kannattaako kaikkea uskoa...?

pöh..
Alkuperäinen kirjoittaja fgh.:
Alkuperäinen kirjoittaja uskoiskohan:
"paljasti" saaneensa 5 orgasmia ja sinä et huomannut mitään..? jepjep.
ei kaikki miehet tiedä koska nainen saa/ei saa.
Niin, ei meillä ukko ainakaan tiedä joka kerta. Kyllä minulla ääntely muuttuu, mutta mistä ne miehet sitä tietää, koska äheltää mitäkin. Kyllä minulta kysyy lähes joka kerta, sainko..

Rosalii
Alkuperäinen kirjoittaja pöh..:
Niin, ei meillä ukko ainakaan tiedä joka kerta. Kyllä minulla ääntely muuttuu, mutta mistä ne miehet sitä tietää, koska äheltää mitäkin. Kyllä minulta kysyy lähes joka kerta, sainko..
No tuosta päästiin siihen tylsimpään panoo.
Mies laukeaa päällesi ja kysyy: "Saitko " ?

´jeh..
Alkuperäinen kirjoittaja Rosalii:
No tuosta päästiin siihen tylsimpään panoo.
Mies laukeaa päällesi ja kysyy: "Saitko " ?
:D:D joo ehkä olisi aika latistavaa.heh

sivupersoona
Sitä ilmiötäkö ei kaikilla naisilla ole, mistä tiedän vaimoni saaneen orgasmin. Kädellä tehden, kun se tulee, niin sykkiminen tuntuu ja jalat loksahtaa kiinni ja käsi vadetään pois ja kuulemma alkaa kutiamaan. Kysyminenhän on tyypillistä miehelle vaikka hän hyvin tietäisikin, niin se on kiva kuulla kun nainen sanoo jotakin.

Yhteistyössä