Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Millaista painajaista olet viimeksi nähnyt?
Minkä takia sä tykkäät Lauri Tähkästä?...siis sen musiikista:xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja tämäkö;22204356:"silmäkarkkia?" ei helvetti. no, makunsa kullakin :xmas:
http://is2.snstatic.fi/iltasanomat/iDoc/1738309-400_lauritahka.jpg
Hei, kurkkasin profiiiliisi ja sitä kautta blogiisi? Elääkö kirjahanke pitkällekin paperilla/koneella, vaiko vaan hautamassa päässä. Itselläni on sama haave, joskin minulla se lienee ikuisuushaave. Ja jos en kenekään muun kirjahyllyyn sanoineni päätyisi, haluaisin itseni vuoksi vielä itseäni varten saada kasaan kirjan.
Miten sinulla voi olla tylsä ilta, jos olet viisi minuuttia sitten nähnyt peniksen? Mikset käytä aikaasi mieluummin sen, kuin palstan parissa? Vai lähtikö pois?
Missä koulussa opetat? Mihin järjestöihin kuulut? Kuulutko puolueeseen, ja jos niin mihin? :xmas:
Näin lauantai-iltaisin en opeta missään, enkä muutenkaan kommentoi enää työasioitani täällä.
Aktiivisesti toimin ÄOL:ssa, muita järjestöjä joihin kuulun ovat mm. OAJ, WWF ja Amnesty.
En kuulu puolueisiin, mutta olen kyllä ihan julkisesti vihreä vassaripaska, niin kuin paikallinen kokoomustoivo meitä nimitti.
Huojuva Talo on upea kirja!Yksi mun kaikkien aikojen suosikeista.