Tylsän lauantain kunniaksi: kysykää jotakin!

Mitä tuoksua käytät?
Mikä on lempikirjasi?
Mikä on kaikkien aikojen paras televisiosarja?
Millaiset lakanat on sängyssäsi?
Mikä on suomenkielen kaunein sana?
Mikä on suomenkielen rumin sana?
Mitä on yöpöydälläsi?

Mitä tuoksua käytät? En käytä tuoksuja.
Mikä on lempikirjasi? Niitä on monta, mainittakoon esim. Heidi Köngäksen Vieras mies
Mikä on kaikkien aikojen paras televisiosarja? Sinkkuelämää
Millaiset lakanat on sängyssäsi? Lehtikuvioiset
Mikä on suomenkielen kaunein sana? Äiti, oman lapsen sanomana
Mikä on suomenkielen rumin sana? Äpärä
Mitä on yöpöydälläsi? Kolme kirjaa (Ralli radalla, Huojuva talo ja Raja, Avotakka, Deko, nenäliinoja ja korvatulpat

Minkä takia sä tykkäät Lauri Tähkästä?...siis sen musiikista:xmas:

Mä tykkään LTEK:n musiikissa ihan eniten siitä ilosta ja vimmasta, mikä siinä niiden tekemisessä on. Keikoilla ne on niin auki yleisöön, että siihen ei voi olla ihastumatta. Lisäksi tykkään siitä, että niiden kappaleissa on sopivassa suhteessa rokkia ja folklorea. Enkä mä sitä pohjalaisuuttakaan niille haitaksi laske. Ja hei, onhan Lauri ja Simo varsinkin melkoista silmäkarkkia ;).

Hei, kurkkasin profiiiliisi ja sitä kautta blogiisi? Elääkö kirjahanke pitkällekin paperilla/koneella, vaiko vaan hautamassa päässä. Itselläni on sama haave, joskin minulla se lienee ikuisuushaave. Ja jos en kenekään muun kirjahyllyyn sanoineni päätyisi, haluaisin itseni vuoksi vielä itseäni varten saada kasaan kirjan.

Miten sinulla voi olla tylsä ilta, jos olet viisi minuuttia sitten nähnyt peniksen? Mikset käytä aikaasi mieluummin sen, kuin palstan parissa? Vai lähtikö pois?

Hei, kurkkasin profiiiliisi ja sitä kautta blogiisi? Elääkö kirjahanke pitkällekin paperilla/koneella, vaiko vaan hautamassa päässä. Itselläni on sama haave, joskin minulla se lienee ikuisuushaave. Ja jos en kenekään muun kirjahyllyyn sanoineni päätyisi, haluaisin itseni vuoksi vielä itseäni varten saada kasaan kirjan.

On sitä jo suunnilleen 150 sivua paperilla :D. Siis ekaa versiota. Nyt on vaan taas ajatustyö- ja suunnitteluvaihe menossa, rakenteellisia ratkaisuja mietin...

Missä koulussa opetat? Mihin järjestöihin kuulut? Kuulutko puolueeseen, ja jos niin mihin? :xmas:

Näin lauantai-iltaisin en opeta missään, enkä muutenkaan kommentoi enää työasioitani täällä.

Aktiivisesti toimin ÄOL:ssa, muita järjestöjä joihin kuulun ovat mm. OAJ, WWF ja Amnesty.

En kuulu puolueisiin, mutta olen kyllä ihan julkisesti vihreä vassaripaska, niin kuin paikallinen kokoomustoivo meitä nimitti.

Näin lauantai-iltaisin en opeta missään, enkä muutenkaan kommentoi enää työasioitani täällä.

Aktiivisesti toimin ÄOL:ssa, muita järjestöjä joihin kuulun ovat mm. OAJ, WWF ja Amnesty.

En kuulu puolueisiin, mutta olen kyllä ihan julkisesti vihreä vassaripaska, niin kuin paikallinen kokoomustoivo meitä nimitti.

Tuo vassaripaska oli kyllä niin huippu! :D

Sain yhdestä aiemmasta ketjusta sen kuvan, että sulla on jotain hampaankolossa itseään laittavien, näyttävien naisten suhteen.
Oletko itse tavallista vähemmän viehättävä? (näin kauniisti ilmaistuna)

Yhteistyössä