tylsät juhannukset pinoon..

Marilii
Vedin eilen Fresita pullon ihan keskenäni ja luultavasti sössötin jotain tosi pahaa ukolleni puhelimessa, kun soittoa ei kuulu. No ehän siinä.. olla öllöttelen sitten nih.

mie
Höh, onpa kurjaa lukea että jotkut pitää juhannusta tylsänä jos ei ole hirveästi menoa ja meininkiä. Minusta tämä on aivan ihanaa, että saa kerrankin vain olla ja rentoutua. Rankka työviikko takana, en minä kaipaakaan mitään extremeä. On ihanaa, kun saa olla kotona eikä kenenkään tartte raahautua töihin tai päiväkotiin. Ollaan vaan kotona, grillataan, saunotaan, uidaan ja illalla otetaan miehen kans muutama siideri. Aivan parasta!

Marilii
Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:
Vedin eilen Fresita pullon ihan keskenäni ja luultavasti sössötin jotain tosi pahaa ukolleni puhelimessa, kun soittoa ei kuulu. No ehän siinä.. olla öllöttelen sitten nih.
Edit: ukkeli tuli hakemaan. Ei se pärjää ilman mua.

vieras
Mulla on hyvä juhannus kun pääsin lapsen kanssa sairaalasta KOTIIN!!!!Luulin että koko pyhä menee sairaalassa,mutta ei onneksi.Mies odotti kuin kuuta nousevaa että tullaan,ettei yksin tarvitse olla.

ihan rauhallinen juhannus
jonkun mielestä meillä ehkä tylsä juhannus, mutta itse nautin suunnattomasti.
aamulla oltiin metsässä retkellä ja tehtiin vihta, sitten tultiin kotiin ja grillattiin ja syötiin hyvin, pikku päikkärit tämän jälkeen ja nyt syötiin kakkua ja kahvia, kohta varmaan mennään vielä pyörälenkille ja sitten illalla saunomaan ja vihtomaan, myöhään vielä miehen kans katsotaan kauhuleffa sohvalla sylikkäin.

hyvää jussia kaikille, älkää ressatko tekemättömyydestä!

toivotteleepi äippä, 4v. poika, 6v. tyttö iskä :)

sama
Alkuperäinen kirjoittaja ihan rauhallinen juhannus:
jonkun mielestä meillä ehkä tylsä juhannus, mutta itse nautin suunnattomasti.
aamulla oltiin metsässä retkellä ja tehtiin vihta, sitten tultiin kotiin ja grillattiin ja syötiin hyvin, pikku päikkärit tämän jälkeen ja nyt syötiin kakkua ja kahvia, kohta varmaan mennään vielä pyörälenkille ja sitten illalla saunomaan ja vihtomaan, myöhään vielä miehen kans katsotaan kauhuleffa sohvalla sylikkäin.

hyvää jussia kaikille, älkää ressatko tekemättömyydestä!

toivotteleepi äippä, 4v. poika, 6v. tyttö iskä :)
oho, siis Ja iskä, ei suinkaan 6v. tyttö iskä :D

mantelisuklaa
Niin no, asennekysymys, mutta juhlimiseen verrattuna tää kait sitten on "tylsä" juhannus. :D Lapsi meni isälleen normia isävkl:a viettämään ja minä olen ihan issessein kotona sunnuntai-iltaan asti. ;) Ei mua haittaa, vaikka kuinka olis juhannus, sillä mä vaan rauhotun ja hengähdän, syön ja nautin hiljaisuudesta ja yksinäisyydestä... Ehkä juon sen toisen sidukan, ehkä en. Joku kokkokin jostain rannasta voi löytyä, jos tylsäksi elo käy, mutta todennäköisesti nukahdan jo hyvissä ajoin, ennen kun yksikään kokko roihuaa - sen verran on taas univelkoja viime viikolta... :ashamed:

Ollaan kotona, tänä iltana käydään anoppilassa, ja mun vanhempien luona huomena tai sunnuntaina. Krokettia varmaan pelataan jos sää sallii. Tämä päivä meni siivotessa...pesulle pitäis vielä jaksaa mennä ennen ku lähetään anoppilaan.

pieras
Yksin kotona saikulla, katon leffoja. Kypsintä on olla yksin tietoisena siitä että siippa ja kaverit ovat pitämässä hauskaa... Saavat toki pitää ja hyvä onkin että ukkokin lähti, turhaan se olisi mun kanssa tänne jäänyt tylsistymään. Silti ei ole kivaa kerätä päähänsä vaan ajatuksia omasta surkeudestaan ja turhuudestaan...

.--.
Meillä on joidenkin kriteerien mukaan tylsä juhannus, mutta ei meidän mielestä vaikka kotona vain ollaankin. Tuntuu, että ihan liian moni asettaa liian suuria odotuksia näille juhlapäiville ja kun kaikki ei menekään niin kuin on suunniteltu, niin sitten on koko juhannus pilalla.

ehkä muista tylsää?
Meki ollaan kotona kaupungissa :). Syödään hyvin ja herkutellaan ja katotaan leffoja. Käytiin kävelyllä koiran kanssa ja illalla saunotaan. Ollaan luettu ja välillä ollaan netissä, kuunnellaan musiikkia. Ollaan vaan. Kiva kun on vapaata ja voi vaan olla. Lapsia meillä ei ole.

vieras
Vähän päivällä tein pihatöitä ja käytiin poitsun kanssa vielä kaupassakin. Imuroin alakerran ja pesin ja föönasin yhden koiran ja aina välillä surffailen täällä netissä. Äärettömän tylsäähän tää on, ihan tavallinen päivä, 2 päivää pitäisi vielä jaksaa.

jeppe
Täällä tulee vettä eli ei siis viitti kokollekaan lähtee. Saunaan piti tässä kohtapuoliin mennä mutta sekin on jo varmaan kylmä kun mies nukahti sohvalle pikku "päikkäreille"!! Lapset ei onneks tappele eikä oo kipeenä. :D
Ja jos joku ihmettelee että miks mä en vaan mee lasten kans saunaan niin en jaksaisi tehdä kaikkee yksin! Oon koko viimeviikon laittanu ne joka ilta nukkuun kun ukko korjaa jotain perämoottoria tua pihalla yöhön asti!

Täälläkin ollaan kotona vaan siis minä, ukko ja poika. Ois ollut mahollisuus viedä poika mummolaan ja lähtee ite hutkuumaan mut päätinkin sitten et oon vaan kotona. Koneella istutaan ja olla öllötetään, poika toivottavasti nukahti jo, pari saunaolutta jos otan ja huomenna anoppilassa käymään.

Yhteistyössä