TYLSÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

Alkuperäinen kirjoittaja kräm:
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Alkuperäinen kirjoittaja hondatyttö:
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Alkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Mikä helvetin jekkupullo?
miksi pitää kiroilla :snotty: ?
Koska mulla kasvaa metrinen kyrpä otsassa!
siitä pitää ehottomasti laittaa kuva tänne :whistle: :LOL:
E. Te oisitte muuten kaikki täällä, istumassa mun naamalla.

:LOL: :LOL: :LOL: Tytöt, tytöt... :whistle:
Mua alkoi oikeasti pelottaa, joten voitko olla nauramatta! Plussalaisia on aika paljon kuitenkin!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:
Lähe meille. Ei tekis pahaa pikku känni minullekaan.. :xmas:
Muuten voisin tullakin, mutta lapsia ei viittis jättää harjotteleen yksinoloa..
Sama homma. Istuin äsken takapihalla tupakalla ja kuuntelin keskustasta kuuluvaa etäistä festarikeikkaa, ja alkoi kaduttaa etten tuupannut lapsia - mummon nimenomaisesta pyynnöstä huolimatta - mummolaan yökylään. Päivällä ei huvittanut yhtään, mutta kyllä nyt olisi toinen ääni kellossa. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:
[

Sama homma. Istuin äsken takapihalla tupakalla ja kuuntelin keskustasta kuuluvaa etäistä festarikeikkaa, ja alkoi kaduttaa etten tuupannut lapsia - mummon nimenomaisesta pyynnöstä huolimatta - mummolaan yökylään. Päivällä ei huvittanut yhtään, mutta kyllä nyt olisi toinen ääni kellossa. :D
Mitkäs festarit teille kuuluu...?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:
[

Sama homma. Istuin äsken takapihalla tupakalla ja kuuntelin keskustasta kuuluvaa etäistä festarikeikkaa, ja alkoi kaduttaa etten tuupannut lapsia - mummon nimenomaisesta pyynnöstä huolimatta - mummolaan yökylään. Päivällä ei huvittanut yhtään, mutta kyllä nyt olisi toinen ääni kellossa. :D
Mitkäs festarit teille kuuluu...?
Joku tympee Välipuistorock. Oikeastihan siellä on tarjonta tänä vuonna vallan hanurista, mutta ainahan sitä olisi voinut vaikka terantsulle.. :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:
No illan pääesiintyjänä on Klamydia ja muut onkin sit jotain ihan pikkubändejä, joten pieneen on kuivunut tuokin tapahtuma. Mutta eihän se tokikaan estä oheispippaloista innostumasta. :xmas:
No ei kovin hääville kuulosta... Mutta oheisbileet on joskus paljon parempia, kuin itse päätapahtuma.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
No ei kovin hääville kuulosta... Mutta oheisbileet on joskus paljon parempia, kuin itse päätapahtuma.
Nimenomaan.. Mutta tää menis nyt siideripullon kanssa omalle terantsulleen kuuntelemaan Vaasan (vähintäänkin kyseenalaista) lahjaa Suomen musiikkimaailmalle. Muistelisi samalla vaikka vähän vanhoja.. :xmas:

Jääkää hyvästi! :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
No ei kovin hääville kuulosta... Mutta oheisbileet on joskus paljon parempia, kuin itse päätapahtuma.
Nimenomaan.. Mutta tää menis nyt siideripullon kanssa omalle terantsulleen kuuntelemaan Vaasan (vähintäänkin kyseenalaista) lahjaa Suomen musiikkimaailmalle. Muistelisi samalla vaikka vähän vanhoja.. :xmas:

Jääkää hyvästi! :wave:


:D :D :wave: :wave:
 
kotona kirves kädessaa
Otin päivällä parin tunnin päiväunet, ei nukuta, telkkarista ei tuu mitään, tekin ootte tylsiä, ja valivali... Rupeisinko juomaan? Kaapissa olis jekkupullo..
 

Yhteistyössä