Olit päätönAlkuperäinen kirjoittaja päätön;22225091:no mikäs vika siinä isossa kuvassa oli ?
Olit päätönAlkuperäinen kirjoittaja päätön;22225091:no mikäs vika siinä isossa kuvassa oli ?
Mies sano just tossa että mun pitäis myös hommata tollainen paita. Ihan rakkaudella se sen kyllä sano...Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22224965:hieno paita
No tuo facejuttu nyt ei oo mikään selitys,mut lupa siis ilmeisesti on..hyvä..kiitos vaan huolenpidosta, mutta tyttärellä on profiili facebookissa jossa hänen kuviaan voi katsella kaikki, ja noin yleensä ottaen hänellä ei ole mitään sitä vastaan että laitan hänen kuviaan myös tänne, kunhan eivät ole ns. noloja
Siis ei siinä punaisessakaan vikaa ollut, nätti olit silloinkin, mutta tummalla tukalla vielä nätimpi! Mä oon samanlainen, että kaikki värit on kokeiltu, viimeksi värjäsin punaisen tukan ihan vaaleaksi (valkoiseksi melkein) ja nyt oonkin ollut jo pidempään blondi.Thanks. Kaikkea pitää kokeilla. Tämä tumma mulla "yleensä" onkin. Välillä olen kokeillut vähän muutakin väriä.
Joo mukaan vaan!! Sovitaan päivä lähempänä ajankohtana, tosin voipi ola haasteellista kun on vuorotyöläiset kyseessä... mutta koitetaan järjestää, mä ainakin voin kysyä vuoronvaihtoakin.Ilmotelkaa, kun olette menossa. Saattaisi olla ihan kiva tulla mukaan myös, jos sopii? Minä en laula, mutta katselen ja kuuntelen sujuvasti.
Mulla on marraskuussa taas yötyötä tiedossa, eli lupaa myös pidempiä vapaita. Eiköhän tämä järjesty, kun laitetaan järjestymään.Joo mukaan vaan!! Sovitaan päivä lähempänä ajankohtana, tosin voipi ola haasteellista kun on vuorotyöläiset kyseessä... mutta koitetaan järjestää, mä ainakin voin kysyä vuoronvaihtoakin.
Näytät Titta Jokisen, Salkkareiden Paulan ja Riitta Väisäsen risteytykseltä!Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;22224981:Tanttaenergiaa:
No, siis kaikki näytti hyvältä mitä näkyi! Ei ne loput voi pilata hyvää alkua =)Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22225072:jaa mistä kohtaa opcorn:
helposti voiNo, siis kaikki näytti hyvältä mitä näkyi! Ei ne loput voi pilata hyvää alkua =)
Wou!
Nonni, näinhän mäkin nyt näitä merirosvokuvia. Tosi hieno kostyymi ja olet hirmu kaunis!
huippuhyvä kaikinpuolin, ihan kuin joku malli joka valmistautuu kohta kävelemään merirosvolookissa catwalkille
Tuota, olitko sä ennen Rukoilijasirkka?
Ehkä.Tuota, olitko sä ennen Rukoilijasirkka?
2 oli jo näkyvissä, eikö mikään riitäEiku toisin päin! Me vongataan (tai siis minä) päättömältä kuvaa
Mä en nähny yhtään ainutta. Mua taas syrjitään.: / Myöskään vonkaamista en nähnyt, siinäkin olen jälleen syrjitty henkilö.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22225344:2 oli jo näkyvissä, eikö mikään riitä
ei sua syrjitä. vonkaamista ei edes ollu missään.Mä en nähny yhtään ainutta. Mua taas syrjitään.: / Myöskään vonkaamista en nähnyt, siinäkin olen jälleen syrjitty henkilö.