Tylsää!!! Laitetaan vaikka naamakuvapino tai jotain...

[QUOTE="vieras";22225088]Sulle sopii paljon paremmin tuo tumma kuin punainen tukka! Nätti![/QUOTE]

Thanks. Kaikkea pitää kokeilla. :) Tämä tumma mulla "yleensä" onkin. Välillä olen kokeillut vähän muutakin väriä.
 
"vieras"
Thanks. Kaikkea pitää kokeilla. :) Tämä tumma mulla "yleensä" onkin. Välillä olen kokeillut vähän muutakin väriä.
Siis ei siinä punaisessakaan vikaa ollut, nätti olit silloinkin, mutta tummalla tukalla vielä nätimpi! Mä oon samanlainen, että kaikki värit on kokeiltu, viimeksi värjäsin punaisen tukan ihan vaaleaksi (valkoiseksi melkein) ja nyt oonkin ollut jo pidempään blondi. :)
 
Kiitos vaan teille, mä en oo koskaan pitänyt itseäni kauniina ja ahdistaa kun mieskin jaksaa kehua.. :ashamed:

Mut toi paita mun oli pakko tilata kun vitsillä heitetään tuota et oon natsimutsi (ehkä vähän oonkin) ja sit tuolle mein ulkomaan asukille tytöt koitti kääntää niin musta tuli hitler-äiti :DD
 
[QUOTE="Jep";22224973]Taasko se Päätön on vonkaamassa?[/QUOTE]

oli ihan pakko tarkastaa oma viesti ja ihmettelen että missä kohtaa tuo vonkaaminen nyt tapahtuu. näkeekö kukaan muu ?
 

Yhteistyössä