heheee mitäs hää on tehny?Mua taas kiukuttaa oma mies niin paljon etten saa unta...
heheee mitäs hää on tehny?Mua taas kiukuttaa oma mies niin paljon etten saa unta...
Kiitos! Paha vaan, oon tosi huono meikkaamaan.Oi että sulla on ihanat silmät! Noihin olis niin hyvä tehdä kaikenlaisia silmämeikkejä!
Ihan perus invertiä... :ashamed:Ai kamala :O Mitä sä teit?
Oi vitsit, meikkaaminen on kivaaKiitos! Paha vaan, oon tosi huono meikkaamaan.
Edelleen, sun nenä ei oo yhtään niin hirveä kuin mun...ja omaa kuvaa en nyt laita kun just pari päivää sitten esittelin täällä tuulenhalkojaani...
Ihanat hiukset! :heart:Alkuperäinen kirjoittaja ärvee;22224656:Mun on pakko jakaa vielä tuccakuva.
Mun mies lähti tuossa joku aika sitten ajelemaan about 6h matkan päähän ja ilmeisesti ajaa sieltä melkein heti takasin. Jens. Ei voinu parempaa aikaa isäpuoli keksiä että lähtevät. BBtä kattelen, syön suklaata ja suihkuunkin pitäis mennä. Tylsyyttä.
miksi kaikilla on niin nätit hiukset?! |O |O :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja ärvee;22224656:Mun on pakko jakaa vielä tuccakuva.
Mun mies lähti tuossa joku aika sitten ajelemaan about 6h matkan päähän ja ilmeisesti ajaa sieltä melkein heti takasin. Jens. Ei voinu parempaa aikaa isäpuoli keksiä että lähtevät. BBtä kattelen, syön suklaata ja suihkuunkin pitäis mennä. Tylsyyttä.
wow, kauniit hiukset, mielettömän upea väri !Alkuperäinen kirjoittaja ärvee;22224656:Mun on pakko jakaa vielä tuccakuva.
Ihanat simmut tyttösellä =)
mulla ei ainakaan oleAlkuperäinen kirjoittaja SyysYö;22224684:miksi kaikilla on niin nätit hiukset?! |O |O :kieh:
No laita kuvaAlkuperäinen kirjoittaja päätön;22224738:mulla ei ainakaan ole
no se vasta olisikin näky jos olisi...miettikääs nyt pelkät hiukset leijumassa harteilla, vaan ei päätä ensinkään, aavemaista! ...onko mun jutut jotenkin päättömiä tänään...?Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22224738:mulla ei ainakaan ole
Voi hitsi miten kaunis neitonen!
aina yhtä upea ilmestys ! :heart:
tyttö on ihan isänsä näköinenVoi hitsi miten kaunis neitonen!
Niin on,kaunis :heart:Voi hitsi miten kaunis neitonen!
:heart:aina yhtä upea ilmestys ! :heart:
missä, missä ? *olenkohan tänään tavallistakin sokeampi...*rohviilissa mä tummana nykyään