"vieras"
juup, pitkähää toi on, mutta tarvis saksia ainakin 20cm. nuita huonoja pois....wow, kauniit hiukset, mielettömän upea väri !
juup, pitkähää toi on, mutta tarvis saksia ainakin 20cm. nuita huonoja pois....wow, kauniit hiukset, mielettömän upea väri !
kovin nuorelta näytät, ja oikein nätti olet, ilman meikkiäkinEukko pari kk sit ilman pakkelia: Aijaa.com - MillionDollarBaby - 6885507.jpg
Pakkelit naamas: Aijaa.com - MillionDollarBaby - 6885508.jpg
Perus "homssuinen" look plus melko tuore lävistys: Aijaa.com - MillionDollarBaby - 6885509.jpg
suloinen, varsinkin tuo keskimmäinen kuva on ihana :heart:Ja minun rakas poika, kohta 8kk:
Aijaa.com - MillionDollarBaby - 6885514.jpg
Aijaa.com - MillionDollarBaby - 6885515.jpg
Aijaa.com - MillionDollarBaby - 6885516.jpg
:heart:
oot sitten samanikäinen kun mun poikaKiitos. No vasta täytinki 21 Tukka on aika kulahtanu, kohta saa taas uutta väriä (punaista). Talven mittaan varmaan muutun taas bruneteksi
Mä oon kans aina ajatellu että huulipuna on enemmänkin +40-vuotiaiden juttu, mutta kävin hiljattain USA:ssa ja siellä näkyi todella paljon nuorilla naisilla sitä aivan punaisinta huulipunaa ja muu meikki oli hillitty. Sulla on muuten todella upeat hiukset!itse tykkään juuri oikein kunnon punaisesta huulipunasta, vaikka 12-vuotias tyttäreni sanookin sen vanhentavan
no mähän oonkin reilusti +40Mä oon kans aina ajatellu että huulipuna on enemmänkin +40-vuotiaiden juttu, mutta kävin hiljattain USA:ssa ja siellä näkyi todella paljon nuorilla naisilla sitä aivan punaisinta huulipunaa ja muu meikki oli hillitty. Sulla on muuten todella upeat hiukset!
Oli se sulle. Ne näyttää niin ihanan tuuheilta. Itellä on sellanen hiirenhäntä että huomaan aina muitten hiuksissa ennen kaikkea rakenteen. Mä oon miettiny että pitäiskö mun joskus kokeilla sitä huulipunaa vaikka tietynlaisiin vaatteisiin yhdistettynä. Vois olla aika kiva..no mähän oonkin reilusti +40
Olen kyllä kokeillut vaaleampiakin huulipunia, mutta aina palaan oikein punaiseen punaiseen.
Mutta jos toi hius-kommentti oli kans mulle niin mulla ei ole enää mustat hiukset, vaan lähinnä pierunkuorenväriset...mutta työn alla on tehdä jotain tukalle
totta puhuen mun hiukset ovat vaan niskapuolelta tuuheat...Oli se sulle. Ne näyttää niin ihanan tuuheilta. Itellä on sellanen hiirenhäntä että huomaan aina muitten hiuksissa ennen kaikkea rakenteen. Mä oon miettiny että pitäiskö mun joskus kokeilla sitä huulipunaa vaikka tietynlaisiin vaatteisiin yhdistettynä. Vois olla aika kiva..
meinaat sitä vonkaus hommaa ?Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22247819:ei paljoa kiinnosta kommentoida tänne ettei taas tule olemattomia syytöksiä..
sitäpä justiin. mutta tuskin sitä kuitenkaan koko palsta tietää. joku voi ottaa tosissaan.meinaat sitä vonkaus hommaa ?
ei se tietysti kivaa ole että syytellään, mutta eiköhän koko palsta tiedä että se juttu on täysin tuulesta temmattu !
no ehkä joku satunnainen vierailija, mutta vakkarit, siis mustat ja ne jotka säännöllisesti taustailee ja kommentoi harmaina tasan tietää mikä on totuus.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22247842:sitäpä justiin. mutta tuskin sitä kuitenkaan koko palsta tietää. joku voi ottaa tosissaan.
..usko pois.. mun hiuksiin verrattuna ne on tuuheat! just sellasta kirkkaanpunasta huulipunaa mietin. Mulla on vaalea iho, mutta tummat hiukset ja kulmat. Tykkään leikitellä aika paljon eri tyyleillä. Yks päivä saattaa olla päällä business-koodin mukaiset vaatteet ja seuraavana leikellyt farkut. Kaikkea voi kokeilla ainakin kerran..totta puhuen mun hiukset ovat vaan niskapuolelta tuuheat...
Siis oikein punaistako huulipunaa? Sopii mun mielestä erityisesti mustien tai siis tummien vaatteiden kanssa. En muuten kyllä yhtään tiedä millainen tyyli sulla on...
no kyllähän sulle sitten sopii kirkkaanpunainen huulipuna jos olet tummahiuksinen ja-kulmainen etenkin kun iho on vaalea..usko pois.. mun hiuksiin verrattuna ne on tuuheat! just sellasta kirkkaanpunasta huulipunaa mietin. Mulla on vaalea iho, mutta tummat hiukset ja kulmat. Tykkään leikitellä aika paljon eri tyyleillä. Yks päivä saattaa olla päällä business-koodin mukaiset vaatteet ja seuraavana leikellyt farkut. Kaikkea voi kokeilla ainakin kerran..
pääkuva on postissas.Noniin lisää kuvia tylsää on
Päätön kuva tänne!
JESJEEEE!Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22248002:pääkuva on postissas.
olenko mä muuta väittänykkään.JESJEEEE!
Sulla olikin pää!! :O
Huiiikeeta, mä olen nähny päättömän Kannatti tänäkin aamuna herätäAlkuperäinen kirjoittaja päätön;22248015:olenko mä muuta väittänykkään.
ihan lohjalainen emäntä olenMirkamörkö,mist päin olet kotoisin?Tutun näköinen olet.Sinulla on kivat silmät!