Tylsää!!! Laitetaan vaikka naamakuvapino tai jotain...

Suzyanne
Näin on. Mäkin käytän todella usein mekkoja, melkein päivittäin juurikin sen helppouden takia. Ei tarvitse miettiä yläosaa ollenkaan ja arkimekkojen kanssa käy niin monenlaiset kengätkin.
Mä olen innostunut mekoista vasta tänä syksynä, juurikin tuon mallisista kuin BootyPepillä. Ennen käytin aina vain iänikuisia farkkuja, nyt olen yrittänyt pyrkiä siitä tavasta eroon...=) Tai joskus tietty, mutta joskus muutakin.
 
Mä olen innostunut mekoista vasta tänä syksynä, juurikin tuon mallisista kuin BootyPepillä. Ennen käytin aina vain iänikuisia farkkuja, nyt olen yrittänyt pyrkiä siitä tavasta eroon...=) Tai joskus tietty, mutta joskus muutakin.
Mä olen ihan henkeen ja vereen mekko- ja hameihmisiä. :D Itseasiassa en edes omista kuin muutamat farkut. Jos käytän housuja, niin silloinkin mielellään suoria mustia tai ruudullisia housuja.
 
Suzyanne
Mä olen ihan henkeen ja vereen mekko- ja hameihmisiä. :D Itseasiassa en edes omista kuin muutamat farkut. Jos käytän housuja, niin silloinkin mielellään suoria mustia tai ruudullisia housuja.
Mekot ja hameet pukeekin sua loistavasti. Itse taas olen käyttänyt 90% aikuisiästäni farkkuja, paitsi kesäisin. Tai no kesäisinkin kyllä käytän aika pitkälti pitkiä hameita/mekkoja ja legginsejä hameen kanssa, koska mun jalat ei ole katseenkestävät, valtava arpi polvessa ja lisäksi kamala suonikohju. :ashamed: Mutta talvella mekot on pitkän takin ja saappaiden kanssa ihania. =)
 
Mekot ja hameet pukeekin sua loistavasti. Itse taas olen käyttänyt 90% aikuisiästäni farkkuja, paitsi kesäisin. Tai no kesäisinkin kyllä käytän aika pitkälti pitkiä hameita/mekkoja ja legginsejä hameen kanssa, koska mun jalat ei ole katseenkestävät, valtava arpi polvessa ja lisäksi kamala suonikohju. :ashamed: Mutta talvella mekot on pitkän takin ja saappaiden kanssa ihania. =)
Mäkin olen nyt innostunut pitkistä mekoista, sellaisista nilkkamittaisista. Pitääkin laittaa sulle kuva yhdestä pitkästä mekosta, joka Bootyn kanssa mulle löydettiin. :)
 
[QUOTE="huolestunut";22252244]Sun kuvbat on aina otettu kun olet vissiin kunnon aineissa, ainakin ilmeiden perusteella, mitä huumeita käytät??[/QUOTE]

joo.Tuossakin olen ihan dumpattu täyteen aamukahvia :D
Miten niin ILMEIDEN,mullahan on joka kuvassa aina tuo sama ilme.Näytän idiootilta hymyillessäni ja huumehörhöltä vakavana ollessa.Et ole myöskään ensimmäinen epäilijä...
 
mun mielestä Tytsi on kullankeltaisine paksuine hiuksineen ja sinisilmineen kuin suoraan vanhasta Suomi-filmistä karannut, tiedättehän te : lettipäinen kaunotar joka leikillään kirmaa koivujen välissä pakoon salskeaa tukkijätkää :)
mites sitten kävikään kun homma ei sujunu, neito sanoo "minä menen järveen" ja hukuttautuu sinne.. :whistle:
 

Yhteistyössä