Mie luin ihan samoinLuin että palstahyeenoista, mutta oisko tuokaan niin metsään menny.. :xmas: noh.. leikki leikkinä..
Mie luin ihan samoinLuin että palstahyeenoista, mutta oisko tuokaan niin metsään menny.. :xmas: noh.. leikki leikkinä..
Olet niin söpö ja tyttömäinen.Onko tää vielä pärstäketju vai jonkun aiheen keskusteluketju, tungen naamani tänne silti kun on niin saamarin tylsää
auryn • IRC-Galleria
Mä olen innostunut mekoista vasta tänä syksynä, juurikin tuon mallisista kuin BootyPepillä. Ennen käytin aina vain iänikuisia farkkuja, nyt olen yrittänyt pyrkiä siitä tavasta eroon...=) Tai joskus tietty, mutta joskus muutakin.Näin on. Mäkin käytän todella usein mekkoja, melkein päivittäin juurikin sen helppouden takia. Ei tarvitse miettiä yläosaa ollenkaan ja arkimekkojen kanssa käy niin monenlaiset kengätkin.
Mä olen ihan henkeen ja vereen mekko- ja hameihmisiä. Itseasiassa en edes omista kuin muutamat farkut. Jos käytän housuja, niin silloinkin mielellään suoria mustia tai ruudullisia housuja.Mä olen innostunut mekoista vasta tänä syksynä, juurikin tuon mallisista kuin BootyPepillä. Ennen käytin aina vain iänikuisia farkkuja, nyt olen yrittänyt pyrkiä siitä tavasta eroon...=) Tai joskus tietty, mutta joskus muutakin.
Mekot ja hameet pukeekin sua loistavasti. Itse taas olen käyttänyt 90% aikuisiästäni farkkuja, paitsi kesäisin. Tai no kesäisinkin kyllä käytän aika pitkälti pitkiä hameita/mekkoja ja legginsejä hameen kanssa, koska mun jalat ei ole katseenkestävät, valtava arpi polvessa ja lisäksi kamala suonikohju. :ashamed: Mutta talvella mekot on pitkän takin ja saappaiden kanssa ihania. =)Mä olen ihan henkeen ja vereen mekko- ja hameihmisiä. Itseasiassa en edes omista kuin muutamat farkut. Jos käytän housuja, niin silloinkin mielellään suoria mustia tai ruudullisia housuja.
Mäkin olen nyt innostunut pitkistä mekoista, sellaisista nilkkamittaisista. Pitääkin laittaa sulle kuva yhdestä pitkästä mekosta, joka Bootyn kanssa mulle löydettiin.Mekot ja hameet pukeekin sua loistavasti. Itse taas olen käyttänyt 90% aikuisiästäni farkkuja, paitsi kesäisin. Tai no kesäisinkin kyllä käytän aika pitkälti pitkiä hameita/mekkoja ja legginsejä hameen kanssa, koska mun jalat ei ole katseenkestävät, valtava arpi polvessa ja lisäksi kamala suonikohju. :ashamed: Mutta talvella mekot on pitkän takin ja saappaiden kanssa ihania. =)
Laita ihmeessä!!Mäkin olen nyt innostunut pitkistä mekoista, sellaisista nilkkamittaisista. Pitääkin laittaa sulle kuva yhdestä pitkästä mekosta, joka Bootyn kanssa mulle löydettiin.
Tollanen. Eri tissiliivien kanssa kylläkin, mutta äsken vaan äkkiä vedin päälle ja sattui olemaan noi.Laita ihmeessä!!
Tyhjä rupee olemaan jo mun mielestäni.on jotenkin niin kaihoisa katse...
Todellakin tai sitten Eloveena paketista
mites sitten kävikään kun homma ei sujunu, neito sanoo "minä menen järveen" ja hukuttautuu sinne..mun mielestä Tytsi on kullankeltaisine paksuine hiuksineen ja sinisilmineen kuin suoraan vanhasta Suomi-filmistä karannut, tiedättehän te : lettipäinen kaunotar joka leikillään kirmaa koivujen välissä pakoon salskeaa tukkijätkää
sulle sopis vähän runsaammat hiuksetHah, pääsenpäs laittaa melkotuoreen naamakuvan Tää on otettu tänä aamuna joskus puol kuuden tai kuuden maissa
ei pysty kun ei näy kiuvaa.
Minä muutama vuosi sitten. Kauhistukaa
Ei näy? Se on siis sensuroitu. Hm. Jännää, mulla itselläni se näkyy.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22260011:ei pysty kun ei näy kiuvaa.
no nyt ei ole sitä pientä laatikkoakaan.Koittaas nyt, tuleeko mtn näkyviin.
Outoa. Muutin sen muka irc-gallerialinkiksi. Pitääköhän yrittää vielä uudelleen...Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22260031:no nyt ei ole sitä pientä laatikkoakaan.
Mä muistan sen kuvan jossa hän oli oransseissa kihartavissa hiuksissaan aikas älyttömän upeen näköinen!!Tyhjä rupee olemaan jo mun mielestäni.
Toi takkupesä on jo niin nähty.
No jopas on. Selvästi palstasensuuri iskee tässä kohtaa .Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22260067:aukes gallerian sivu mutta kuvan paikalla edelleen semmonen pieni värikäs laatikko :O
hommaa itse!Minunkin mielestä hän sopii elovenan kanteen .
Sopii tätien hommata lasit..