kummat, jälkimmäisetkö? Siis ne joihin ajattelit vähän erilailla leikattua otsista kuin kuvassa oli?viikon päästä vasta ti oli aikaa :/ tilaan vähän sinettejä ja katsotaan..mutta se villikiharan linkki ni sellaset hiukset tulee
kummat, jälkimmäisetkö? Siis ne joihin ajattelit vähän erilailla leikattua otsista kuin kuvassa oli?viikon päästä vasta ti oli aikaa :/ tilaan vähän sinettejä ja katsotaan..mutta se villikiharan linkki ni sellaset hiukset tulee
et kai huomannut mutta eilen kyllä kommetoin että sopisi joulukorttikuvaksiVoisko kukaan millään ystävällisesti kommentoida, olisko tää ihan typerä idea joulukorttikuvaksi? Kun mummot ja mammat niin toivoo sellaista, mutta itse en ainakaan niistä perinteisistä tonttukuvista perusta...
kaunis oot meikillä ja ilman ! :heart:
itse tykkään juuri oikein kunnon punaisesta huulipunasta, vaikka 12-vuotias tyttäreni sanookin sen vanhentavanHarvalle ihmiselle sopii tuollainen kunnon punainen huulipuna. Mun mielestä sulle sopii.
Mun mielestä näyttää hyvältä ja tosiaan harvoille se sopii. Sulle sopiiitse tykkään juuri oikein kunnon punaisesta huulipunasta, vaikka 12-vuotias tyttäreni sanookin sen vanhentavan
No kylläpä pitää vääntää jos sieltä nyt puuttuu meikki- sana välistä...Alkuperäinen kirjoittaja hähh;22240144:Mineraali = kivennäinen, luonnossa kiinteässä muodossa esiintyvä alkuaine tai epäorgaaninen yhdiste. Mineraalimeikit ovat siis aivan eri asia. ( Ja miksi se mineraali-etuliite pitää edes mainita? )
kerranki mä tiesin, tai oikeestaan arvasinAlkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;22240539:No kylläpä pitää vääntää jos sieltä nyt puuttuu meikki- sana välistä...
Mineraalimeikit nyt kuitenkin tehdän erittäin hienoksi hakatuista korkeapigmenttisistä luonnon mineraaleista.
Talviturkki
Juu, vielä kun vois mennä talviunille niin olis aikas hienooTalviturkki
Oho, tosiaan joo, oli mennyt ohi. Kiitti kommentista!et kai huomannut mutta eilen kyllä kommetoin että sopisi joulukorttikuvaksi
sinäkin mut iceroyalii tarkoitinAlkuperäinen kirjoittaja päätön;22241373:ai toi mun avatarkuva
Hrrr mä voisin kansJuu, vielä kun vois mennä talviunille niin olis aikas hienoo
Mulla olis jo vararavintokin valmiina, pitäis vaan löytää sopiva kolo johon mönkiäHrrr mä voisin kans
Nyt pitääkin sitte alkaa syömään paljon talven varalle
Ja höpöphöpö, toi mikään noitanenä ole!Alkuperäinen kirjoittaja MIRKAMÖRKÖ;22241422:apua,onhan toi kakkoskuva ny ennemmänkin nenukin puolesta noitis....