Tylsää!!! Laitetaan vaikka naamakuvapino tai jotain...

"vieras"
Pieni pyyntö: Wicked, Leukistinen, Booty, Grace ja kumppanit: teidät on niin nähty. Antakaa tilaa joskus muillekin. Ei viitsi edes avata kuvaketjua, kun tietää, ketkä siellä esittelevät jatkuvasti itseään.
Ja kyllä, avasin tämän ketjun sanoakseni tuon.
 
[QUOTE="vieras";22238201]Pieni pyyntö: Wicked, Leukistinen, Booty, Grace ja kumppanit: teidät on niin nähty. Antakaa tilaa joskus muillekin. Ei viitsi edes avata kuvaketjua, kun tietää, ketkä siellä esittelevät jatkuvasti itseään.
Ja kyllä, avasin tämän ketjun sanoakseni tuon.[/QUOTE]

Yksi juttu: näillä ketjuilla ei ole mitään enimmäismittaa, että ihan mahtuu kaikki halukkaat mukaan. Myös ne, jotka "on jo nähty".
 
Leukistinen aksolotli
[QUOTE="vieras";22238201]Pieni pyyntö: Wicked, Leukistinen, Booty, Grace ja kumppanit: teidät on niin nähty. Antakaa tilaa joskus muillekin. Ei viitsi edes avata kuvaketjua, kun tietää, ketkä siellä esittelevät jatkuvasti itseään.
Ja kyllä, avasin tämän ketjun sanoakseni tuon.[/QUOTE]

Pyytää kyllä saat, mutta emme ota sitä kuuleviin korviimme. Täällä on tilaa ihan kaikille, sitä ei kenenkään palstalaisen kuva vie muilta pois. Ehkä sinun kannattaisi tosiaan noudattaa omaa neuvoasi ja olla avaamatta näitä. Eikä tarvitse välttämättä näitä sun pyyntöjäkään kirjottaa, koska me kukaan ei aiota tehdä, niinkuin ehdotit. Ehdottaahan aina saa, ehdotus vaan oli aika huono.
 
hums
[QUOTE="vieras";22238201]Pieni pyyntö: Wicked, Leukistinen, Booty, Grace ja kumppanit: teidät on niin nähty. Antakaa tilaa joskus muillekin. Ei viitsi edes avata kuvaketjua, kun tietää, ketkä siellä esittelevät jatkuvasti itseään.
Ja kyllä, avasin tämän ketjun sanoakseni tuon.[/QUOTE]

Onhan täällä uusia kasvoja mukana. Helpompi heidän on laittaa kun konkarit laittaa etunenässä. Ja niinkuin sanoit, älä avaa kuvaketjuja kun noin ärsyttää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22238256:
sun olis pitäny otsikkoon laittaa kielto osalle porukkaa niin ei tarttis harmaan ruikuttaa. :D:popcorn:
No joo, jos mä seuraavalla kerralla teen kuvaketjun johon vaan mä saan osallistua :saint: Muille osallistumiskielto kuvien suhteen :xmas:
 
Leukistinen aksolotli
Laulaja Irinalta? Mirkamörköön?? Ei tunne mutta tottunut siihen että sotketaan johon kuhun. =) Piti laittaa vähän tuoreempi kuva, jos nyt ei ihan 40v luultais ku siihen on kuitenki jokunen vuosi. ;)
Joo ei kyllä mikskään 40 vee luulis, tietenkään. Niin, toinen palstalainen, Mirkamörkö näytti kuvassa myös minun mielestä laulaja Irinalta. Piti tarkistaa, että olette silti eri henkilö, sinä ja Mirkamörkö.
 
"Rane"
Miksi narraisin? Miksi en saisi asua Raisiossa? Ihan aseman vieressä.
Ei kun miksi sä siellä asuisit!?? :eek:

Ikinä kuullutkaan, että Raisoissa olisi asemakin. Olen pitänyt sitä vain jonain risteyksenä.
Piti oikein tarkistaa, ja sivistyin:
Raision rautatieasema – Wikipedia (tuolta löytyy myös panoksen tähän ketjuun sen kuvan merkeissä...)
"Asema lähirakennuksineen siirtyi Senaatti-kiinteistöjen myyntikohteeksi 2007. Itse asemarakennus yhdessä viereisen asuinkasarmin kanssa on luokiteltu valtakunnallisesti merkittäväksi rakennetuksi kulttuuriympäristöksi." - ohhoh!
 

Yhteistyössä