Vautsi, olet kyllä hyvännäköinen nainen.
Aijaasta voi ottaa sen litanian siitä kohtaa, mis lukee se pieni kuva ja laittaa suoraan tähän. Ei tarvii käyttää ees tota linkkihommaa.
Voi kiitos, tavallinen akkahan minäVautsi, olet kyllä hyvännäköinen nainen.
Alkuperäinen kirjoittaja mun mielestä;22238646:tiinelli ois nätti jos ei ois niin meikattu, rumentaa meikki.
Ilman meikkiä näytän 5v. pojalta...Alkuperäinen kirjoittaja mun mielestä;22238646:tiinelli ois nätti jos ei ois niin meikattu, rumentaa meikki.
Mikäs on sitten sopiva määrä meikkiä?Alkuperäinen kirjoittaja mun mielestä;22238646:tiinelli ois nätti jos ei ois niin meikattu, rumentaa meikki.
Oli meikkiä tai ei niin nätiltä näytät mutta tuo feissari häiritsee tuossa keskimmäisessä kuvassa, onhan se sun veli?Ilman meikkiä näytän 5v. pojalta...
Jep, samaa mieltä.Joskus on kiva laittaa paljon meikkiä ja joskus on kivaa laittaa vähän meikkiä. Sitä sanotaan vaihteluksi.
jotenkin kuin kattelis jänteen paloja.
Okei, pitää muistaa tuo lisätä ansioluetteloonjotenkin kuin kattelis jänteen paloja.
Se on mun muruseni. Aika 'jännä' luonteeltaan ja kaunis kuin mikä.Aika hypnoottiset silmät tolla kisulla.
jotenkin kuin kattelis jänteen paloja.
:O :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;22239022:Hyi hemmetti mitä vauvoja :O
No minkä mä sille voin, että en tykkää tuollaisista olioista.....:O :heart: