Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Mä ajattelen että sä olet ihan kivan tuntuinen ihminen ja todella herttainen, et koskaan sano pahaa sanaa muista palstalaisista etkä omasta aloitteestasi sano ilkeästi kenellekään. Ja mä ajattelen että koskahan me saadaan oikein aikaiseksi tavata.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lis:Minusta olet mielenkiintoinen, herttainen ja ihanan ystävällinen ihminen. Tykkään lukea kirjoituksiasi ja katsella laittamiasi valokuvia.
Alkuperäinen kirjoittaja Luksusta:Oot vähän sellanen höpsö.
Tuntuu, että sä tahallaan esität hölmöä. Joskus taas tuntuu, että sä ihan oikeasti olet yksinkertainen.
Useimmiten sun juttuja on ihan kiva lukea.
Saat ihan liikaa vittuilua ja paskaa niskaas.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Vaikutat hiukan siltä, että oot hukassa. Sun pitäis olla onnellinen sun kauniista lapsistasi ja yliluonnollisen kiltistä miehestäsi. Älä hae onnea materiasta, vaatteet ja tavarat eivät tee ketään onnelliseksi. Sä et ole grammaakaan liian lihava, päin vastoin.
Susta saa sellaisen kuvan, että oot tosi herttainen ja kiltti, mutta et arvosta tarpeeksi sitä mitä sulla on jo.
Yritä ensi vuonna välttää turhien tavaroiden ostamista, ja aloita vaikka uusi harrastus shoppailun tilalle. Mene vaikka posliininmaalaukseen, jumppaan, joogaan, uintiin.
Hyvää Uutta Vuotta sinulle!
En osaa sanoa kun ei ole tullut bannukakkua maistettuaAlkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Mitä te ajattelette minusta?![]()
En ole kauna kysynyt..... :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Mä ajattelen että sä olet ihan kivan tuntuinen ihminen ja todella herttainen, et koskaan sano pahaa sanaa muista palstalaisista etkä omasta aloitteestasi sano ilkeästi kenellekään. Ja mä ajattelen että koskahan me saadaan oikein aikaiseksi tavata.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:Minusta oot pinnallinen, mutta varmaan ihan kiltti ihminen.