Tylsää, niin kysyn....:D(minäminä avaus)

Mä ajattelen että sä olet ihan kivan tuntuinen ihminen ja todella herttainen, et koskaan sano pahaa sanaa muista palstalaisista etkä omasta aloitteestasi sano ilkeästi kenellekään. Ja mä ajattelen että koskahan me saadaan oikein aikaiseksi tavata. :D

Oot vähän sellanen höpsö.

Tuntuu, että sä tahallaan esität hölmöä. Joskus taas tuntuu, että sä ihan oikeasti olet yksinkertainen.
Useimmiten sun juttuja on ihan kiva lukea.

Saat ihan liikaa vittuilua ja paskaa niskaas.

Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Mä ajattelen että sä olet ihan kivan tuntuinen ihminen ja todella herttainen, et koskaan sano pahaa sanaa muista palstalaisista etkä omasta aloitteestasi sano ilkeästi kenellekään. Ja mä ajattelen että koskahan me saadaan oikein aikaiseksi tavata. :D

Niin mä ajattelin sama ja olen muuten sua etsinnyt palstalla noin 2vkoa sitten, laitsoin avaus(BKM oletko täällä), mulla vaan oli vapaa päivää niin ajattelin jos olisimme voineet tavata jos sulle olisi sopinut :D

Vaikutat hiukan siltä, että oot hukassa. Sun pitäis olla onnellinen sun kauniista lapsistasi ja yliluonnollisen kiltistä miehestäsi. Älä hae onnea materiasta, vaatteet ja tavarat eivät tee ketään onnelliseksi. Sä et ole grammaakaan liian lihava, päin vastoin.

Susta saa sellaisen kuvan, että oot tosi herttainen ja kiltti, mutta et arvosta tarpeeksi sitä mitä sulla on jo.

Yritä ensi vuonna välttää turhien tavaroiden ostamista, ja aloita vaikka uusi harrastus shoppailun tilalle. Mene vaikka posliininmaalaukseen, jumppaan, joogaan, uintiin.

Hyvää Uutta Vuotta sinulle!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Vaikutat hiukan siltä, että oot hukassa. Sun pitäis olla onnellinen sun kauniista lapsistasi ja yliluonnollisen kiltistä miehestäsi. Älä hae onnea materiasta, vaatteet ja tavarat eivät tee ketään onnelliseksi. Sä et ole grammaakaan liian lihava, päin vastoin.

Susta saa sellaisen kuvan, että oot tosi herttainen ja kiltti, mutta et arvosta tarpeeksi sitä mitä sulla on jo.

Yritä ensi vuonna välttää turhien tavaroiden ostamista, ja aloita vaikka uusi harrastus shoppailun tilalle. Mene vaikka posliininmaalaukseen, jumppaan, joogaan, uintiin.

Hyvää Uutta Vuotta sinulle!

Ei mulla ole aika harrastukseen, kun pitää olla lasten kaa ja tehdä 3eri työt, mä tänäänkin otin vapaata, kun en vaan enää jaksa joka päivästä työtä....

Mut mä aina olin sellainen kova shoppailemaan, ei se tarkoita että olen hukassa enkä ole kiitollinen mitä mulla nyt on...Kyllä mä saan tosta hyvää mieli, mutta enemmän hyvää mieltä saan kun vaikka olen kotona laste sekä miehen kaa ja me kaikki katsomme elokuva ja syömme yhdessä, ehkä vaan sen takia kun harvoin mulla sellaiset hetket, kun on aina kiire tai sitten miehellä kiire ja mulla kotona monta asioita

Ajattelen, että olet herkkä ja kiltti ihminen. Et uskalla olla ehkä ikävä muille, kuin miehellesi, koska muut ei ole sulle niin läheisiä.

Jotenkin vaikutat aika herttaiselta ja herätät suojeluvaistoa.

Osaat varmaan kätkeä paljon ikäviä asioita ja suruja hymysi alle.

Alkuperäinen kirjoittaja BKM:

Juuri näin!:D Tosin asumme niin kaukana toisistamme, että tuskin ihan heti on mahdollista livenä tavata.:)

Mun mielestä sä olet ihan samalla viivalla kaikkien muidenkin palstalaiseten kanssa.
Musta tuntuu, että olet joutunut joidenkin "hampaisiin" ammattisi/ex-ammattisi takia. Jos tämän asian osaa sivuttaa, olet ihan samanlainen palstamamma/-pappa, kuin jokainen muukin.

jaa-a, perusluonteeltasi vaikutat suvaitsevaiselta ainakin, hyväksyt toiset ihmiset vaikka et aina ymmärtäisikään. Touhuat paljon kaikenlaista, innostut nopeasti ja haluat saada kaiken valmiiksi heti eikä ylihuomenna. Toisaalta olet kiltti, mutta omalla tavallasi määrätietoinen, suhtaudut läheisiisi suojelevasti, toisaalta tykkäät olla suojeltava, siis kissimirri ja tasku kokoinen tiikeri samassa persoonassa...kunnioitat miestäsi, annat tämän toimia perheenpäänä, mutta viimekädessä se olet sinä joka sitä päätä kääntää... naisellisia aseita käyttäen ;)

Älä nyt vielä kiittele. Tai siksihän sä tätä nostitkin että saat lisää kehuja? Musta olet typerä, pinnallinen ja itserakas. Itsekeskeinen materialisti joka ei osaa tehdä mitään ihan itse.

Mää en usko suhun :) Mut en usko joulupukkiinkaan... Soot liian kiltti ollakses oikee, liian rikas ollakses oikee ja kirjotat liian "hölmöjä" juttuja ollakses oikee. Siis mää veikkaan että oot vaan palstapersoona ja todellisuudessa ihan jotakin muuta. Ihan rehellnen mielipide, älä loukkaannu kumminkaan.

Tuntuu että olet aika yksinkertainen, et kovin älykäs. Et lainkaan kiinnostunut yhteiskunnallisista asioista, vain siitä, mikä liittyy suoraan omaan elämääsi.
Hauska olet, ja kaunis, erikoinen, persoonallinen. Näillä sitten etenet.

Sä oot ihana ja hemmetin ärsyttävä yhtä aikaa
a020.gif

Yhteistyössä