Tylsää, niin kysyn....:D(minäminä avaus)

Kuulostat vähän höpsölle,mutta herttaiselle :) Olisi kiva nähdä joku kerta kasvokuvakin sinusta,yleensä ketjuissa vaan kroppakuvia.

Työskenteletkö muuten vieläkin tankotanssijana? Pidätkö siitä työstä:)? Ihan mielenkiinnosta kysyn.

Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Älä nyt vielä kiittele. Tai siksihän sä tätä nostitkin että saat lisää kehuja? Musta olet typerä, pinnallinen ja itserakas. Itsekeskeinen materialisti joka ei osaa tehdä mitään ihan itse.

onko pahaa olla itserakas :whistle:

On. Kun kaikki ovat sellaisia, tää maailma muuttuu aina vaan pahemmaksi paikaksi olla ja elää. Kun toisesta ei välitetä paskan vertaa eikä ihmishenki, ellei se ole oma, merkitse mitään.

Kyllä, se on paha asia. Sä olet TODELLA tyhmä, siis yksinkertainen.

Alkuperäinen kirjoittaja ...........:
Kuulostat vähän höpsölle,mutta herttaiselle :) Olisi kiva nähdä joku kerta kasvokuvakin sinusta,yleensä ketjuissa vaan kroppakuvia.

Työskenteletkö muuten vieläkin tankotanssijana? Pidätkö siitä työstä:)? Ihan mielenkiinnosta kysyn.

Aika harvoin nykyään, kun mulla vakituinen tarjoilijan työ nyt ja oma firma mikä vie paljon aika, noin kerran kuukaudessa olen tanssijana, jos siitäkään, joskus useammin

Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
Miten aiot ittes ja lapses elättää kun oot vanha ja ryppynen ja ei niin seksy?

No kun olen vanha ja ryppyinen eikö mun lapset ovat jo jotain yli 30kymppisiä?Ja ne elättä jo itse itseä :whistle:
Sekä älä huoli, meillä miehen kanssa paljon sunnitelmia muutenkin ja mä uskon vahvasti, että pysyyn yrittäjänä aina, mutta tulevaisuudessa ihan muuta teen, kun nyt

Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Älä nyt vielä kiittele. Tai siksihän sä tätä nostitkin että saat lisää kehuja? Musta olet typerä, pinnallinen ja itserakas. Itsekeskeinen materialisti joka ei osaa tehdä mitään ihan itse.

onko pahaa olla itserakas :whistle:

On. Kun kaikki ovat sellaisia, tää maailma muuttuu aina vaan pahemmaksi paikaksi olla ja elää. Kun toisesta ei välitetä paskan vertaa eikä ihmishenki, ellei se ole oma, merkitse mitään.

Kyllä, se on paha asia. Sä olet TODELLA tyhmä, siis yksinkertainen.

No täällä näköjään sä olet tyhmempi kuin mä, kun mä en inhoa ketään, mutta sä inhoat, se tarkoita sitten että oot itserakas itse ja odottat jotain jonkulta

Yhteistyössä