Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:Mä olen vahvasti sitä mieltä että kunnon suihinotto hiljentää kuorsaavan äijän ainakin hetkeksi.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:Mä olen vahvasti sitä mieltä että kunnon suihinotto hiljentää kuorsaavan äijän ainakin hetkeksi.![]()
Niin,, hetkeksi juu.![]()
*Virittelee imuria*
Auts!Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:Mä olen vahvasti sitä mieltä että kunnon suihinotto hiljentää kuorsaavan äijän ainakin hetkeksi.![]()
*Virittelee imuria*
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:Auts!Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:Mä olen vahvasti sitä mieltä että kunnon suihinotto hiljentää kuorsaavan äijän ainakin hetkeksi.![]()
*Virittelee imuria*
Huh, ei sentään mutta ajatuskin saa hien otsalle. *suojaa vaistomaisesti muniaan*Alkuperäinen kirjoittaja Nipsuliina:Onko kokemusta...![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:Huh, ei sentään mutta ajatuskin saa hien otsalle. *suojaa vaistomaisesti muniaan*Alkuperäinen kirjoittaja Nipsuliina:Onko kokemusta...![]()
![]()