Tykkäisittekö?!?! (anopin toiminnasta)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tässä on nyt monta kysymystä mihin pitäs vastata..

No mutta, ensinnäki, mua ei haitannu anoppi synnytyksessä. Oli todella ihana siellä.
Ja halusin että kuvia otetaan, älkää nyt luulko et kuvat on alapäästä kaikki, ei oo ehkä yhtään kuvaa oikeen karua, vaan kuvia, missä näkyy jotain vähän. Ihan itseäni varten halusin synnytyksestä otettavan kuvia, ymmärsi sitä joku tai ei.
Ja nää kuvat mitkä oli siinä kirjassa, eiollut mitään haarat levällä kuvia. Mutta että kuitenki näkyi hieman, ja mä en tykkää että edes rintaa näkyy tollaisissa kirjoissa, (kun yhdessä imetin jo vauvaa)..

En nyt sitten tiedä onko tää tosi outoa että joku haluaa synnytyksestä kuvia. Kyllä mun ystävilläkin on.

Vihainen olen nyt näistä parista kuvasta mitkä hän oli siihen kirjaan laittanut. Kun ajattelin että se kirja olisi meidän perheelle, ja sellaisille ihmisille kenelle mä haluan sen näyttää! Ei tuntemattomille...

Tuskin tää anoppi nyt niitä eteenpäin laittaa enää, suutuin ja huusin kyllä aika tavalla.
Eikä onneksi käytä fb:tä. :D

Tossa alussa kirjotin raivoissani että "jossa näkyy karusti alapääni". No, ei se karusti näy, siis että ei mitään haarat levällä juttuja, mutta vilahtaapa kuitenkin.

mä ku luulin, että mulla on maailman v..mäisin anoppi. jos tuota ei oo ymmärtänyt, kun meillä poihdittiin, että voiko kirjaan laittaa imetyskuviakaan vai onko meidän oman perheen juttuja vaan sellaiset. Varo vastedes, ettei anoppisi pääse sua saunan jälkeen kuvaan, myy vielä pian playboyhin. Ei kukaan voi olla noin tyhmä ja ennen ollaan oltu paljon häveliäämpiä kuin tänä päivänä ja pitäis sen anopin ajatuskanta olla sen mukainen. Mikä ihme sitä nyppii vai onko sellainen joka itsekin esittelee itseensä mieluusti?

Mulla nousee ihan karvat pystyyn tätä lukiessa... saattaa kyllä johtua omista melkoisen kitkeristä väleistä anoppiini... :kjeh:

Mua raivostutti jo sekin, kun lapseni syntyi viime kesänä ja appipariskunta ryysäsi sairaalaan kameran kanssa. Lapseni syntyi sektiolla ja makasin todella väsyneenä ja huonokuntoisena sairaalan sängyssä. Appi vaan siinä valokuvaa ja yritin väistellä kameraa, sanoin etten halua että nyt kuvataan. Niin mitä vielä - siinä vaan jatkaa ja sanoo, että no, sehän nyt kuuluu asiaan... :kjeh: :kjeh:

Ai helv**** että rupeskin nyt ottamaan päähän. :headwall:
Ja toinen lapsi vielä tulossa... niillä on kyllä porttikielto sinne sairaalaan sen kameran kanssa!!!! :kjeh:

Tää on nyt vähän OT, mutta onko oikeasti yleistäkin, että siitä ponnistusvaiheesta otetaan kuvia? Mä olin ajatellut, että synnytyksessä mieskin on pääasiassa siellä pääpuolella (vaikka ei sillä, ettei se sais mun paikkoja nähdä).

En kyllä itse halua todellakaan etä mies menee katselemaan jalkoväliin synnytyksessä. Enkä kyllä haluais nähdä itsekään sinne siinä tilanteessa. Joten valokuvaus ei tulisi mieleenkään!

Yhteistyössä