Tykkäisittekö?!?! (anopin toiminnasta)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Anoppi oli siis tehnyt mulle tällaisen kivan lahjan. Kuvakirjan meidän tytöstä.
Siellä on minusta, miehestäni ja pari kk sitten syntyneestä vauvastamme kuvia. No, antoi sen mulle vasta eilen ja sanoi siinä sitten että voi kun se ja sekin tykkäsi tästä. Oli siis näytellyt tätä kirjaa kaikille, ketkä ovat heillä kylässä käyneet! Ei siinä mitään jos perheen kesken, mutta en läheskään edes tunne näitä ihmisiä jotka ovat kuvat nähneet. Ja niitä on monia!!!
Kirjassa oli siis myös synnytyskuviani, jossa näkyy karusti alapääni.

Voiluoja että olen raivoa täynnä!!! Tiedän että synnytys on luonnollinen asia, mutta en olisi kuitenkaan halunnut kaiken kansan nähtäville alapäätäni siinä vaiheessa!! Tai en kyllä missään vaiheessa!!

Suutuin kovasti anopille, joka veti koko jutun vitsiksi.
Mies on puolellani tässä asiassa.

Vedinkö herneen nenään liian pienestä?

Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Musta kuvat joissa näkyy alapää synnytyksen yhteydessä/jälkeen kuuluu vain mun ja miehen silmille.

Olisin mäkin hernari, mutta ihmettelen miksi anopilla moisia kuvia on?

Samaa mieltä!

Musta kuvat joissa näkyy alapää synnytyksen yhteydessä/jälkeen kuuluu vain mun ja miehen silmille.

Oli siis synnytyksessä mukana, ja pyysin ottamaan kuvia, ITSELLENI.
Ne oli sitten jäänyt hänen koneelleen.

En tiedä kuvittelenko nyt vain, mutta mietin tässäettä tekikö anoppi tämän tahalteen. Koska on vinkunut vauvaa hoitoon melkeen koko nämä 2kk, ja en luonnollisesti ole vielä halunnut antaa...

eikä! oliko siinä oikeesti kuvia sinun alapäästä, anopillas? ja se pisti kuvakirjaan sinun alapäästä kuvia, eikös sitä kuvakirjaa oo just tarkoitus näyttää muille, mutta en nyt menis sinne mitään semmosia synnytyskuvia laittaan missä värkki näkyy...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Oli siis synnytyksessä mukana, ja pyysin ottamaan kuvia, ITSELLENI.
Ne oli sitten jäänyt hänen koneelleen.

En tiedä kuvittelenko nyt vain, mutta mietin tässäettä tekikö anoppi tämän tahalteen. Koska on vinkunut vauvaa hoitoon melkeen koko nämä 2kk, ja en luonnollisesti ole vielä halunnut antaa...

auts

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Lisättäköön että olemme kyllä läheisiä. Enhän muuten olisi ottanut edes synnytykseen mukaan.
Mutta nyt olen raivon partaalla!

Ollaan mekin anopin kanssa läheisiä, mutta synnytyssaliin ei hänellä olisi ollut mitään asiaa. Onneksi tajusi moista olla edes ehdottamatta.

Alkaako täälläkin yleistyä ameriikan malli, että koko suku vaan katsomaan, kun vauva syntyy? Ei appi sitten mukaan halunnut? :) (sori! )

En tykkäis, oishan se voinut laittaa sinne sellaisia kuvia, joissa värkki ei näy tai rajata sellaisista pois joissa näkyy. Me ei olla koskaan otettu kuvia ponnistusvaiheesta, ei niitä halua katsoa. Otetaan kuvia sitten kun vauva on syntynyt.

sanot että oli väärin laittaa kuvia joissa alapääsi näkyy, koska niitä ei näytetä vieraille ihmisille, tämänhän pitäs olla ihan selvä juttu, en tiiä mitä anoppis luuli! no sano että nyt sitä ei saa näyttää kelleen koska sielä on sinun alapäästä kuva...
ja olis kyllä voinut kysyä ennenku sitä menee esitteleen yhtään kelleen...
sais pyytää anteeksi!

vaikka suuri anoppi-vihaaja oonkin niin ei se oo varmaan oikeesti tajunnut sitä kuvaa "alapäänä" vaan ensimmäisinä kuvina. mummat vaan taitaa aina mennä lapsenlapsesta höperöksi ettei hahmota enää todellisuutta. sit se on ihan pääpyöreenä hehkuttanu sitä vauvaa ja väsätä hössöttäny jonkun kirjankin mitä on ylepeesti esitelly kun siellä on kuva omasta pikku mussukasta. hieno idea, ikävä kyllä meni tuon kuvan takia överiksi :/ sun anoppis on vaan ite niin sinut synnytyksen kans ettei tajunnut että värkin näkyminen voisi olla noloa,

No mites anoppi reagoi kun sanoit asiasta?

Tuhahti vain että pöh, synnytys on luonnollinen asia, eikä tuossa edes näy kunnolla mitään!
No mun mielestä se on jo liikaa, että mun alapää näkyy,näky sitte sivusta tai ylhäältä.Ihan sama.

Yhteistyössä