Tykkäävätkö muut paistetusta jauhelihasta suoraan pannusta syötynä...?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huom
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Huom

Aktiivinen jäsen
06.04.2010
2 136
0
36
Omituinen kysymys, mutta tuli mieleen, kun tuossa äsken paistoin pannullisen naudan paistijauhelihaa ja pistelin siitä hyvän annoksen samantien...
Että olenko minä ainoa, joka tykkää vastapaistetusta jauhelihasta ja voisi syödä sitä vaikka kuinka paljon. Olen aina tykännyt siitä, lapsesta saakka. tunnustaako kukaan muu?

ja ei, en ole raskaana :heart:

[QUOTE="jik";22088896]joo, tykkään! vielä parempi jos siinä on sipulia... ja sit vähän suolaa. nam![/QUOTE]

Juu tottakai on sipulia (tällä kertaa sipulinvarsia) ja maustettu kunnolla suolalla ja vastarouhitulla mustapippurilla. Menee pizzan päälle vähän myöhemmin.

huh, hyvä tietää, että en ole ainoa ; )

Ja minä jätän aina makaronilaatikkoa tehdessä itselle sitä makarooni-jauhissekoitusta, ilman mitään munamaitoja sun muita, ihan pelkkää makaronia ja jauhista :p No tietty mausteet mukana.

Alkuperäinen kirjoittaja nöppäri;22088930:
Ja minä jätän aina makaronilaatikkoa tehdessä itselle sitä makarooni-jauhissekoitusta, ilman mitään munamaitoja sun muita, ihan pelkkää makaronia ja jauhista :p No tietty mausteet mukana.

=pääkallomuhennosta :)

Mun kiintiö on tullut jo täyteen tuota herkkua, joten en tykkää. Karppaamisen alkuaikoina oli ihanaa, kun sai kerrankin oikein luvan kanssa vetäistä vaikka 400g jauhispaketin :P Nyt ei uppoo enää grammaakaan tuossa muodossa, pitää olla pihveinä tai pullina tai kastikkeessa.

Omituinen kysymys, mutta tuli mieleen, kun tuossa äsken paistoin pannullisen naudan paistijauhelihaa ja pistelin siitä hyvän annoksen samantien...
Että olenko minä ainoa, joka tykkää vastapaistetusta jauhelihasta ja voisi syödä sitä vaikka kuinka paljon. Olen aina tykännyt siitä, lapsesta saakka. tunnustaako kukaan muu?

ja ei, en ole raskaana :heart:

Tykkään!
Naudanliha menee myös raakana leivän päällä..

[QUOTE="vieras";22089321]Mulla suoraan paketista suuhun =D[/QUOTE]

Nam! Täytyy myöntää että olen myös naudanjauhelihaa vetänyt suoraan paketista ;D
Tällä viikolla viimeksi ...

[QUOTE="vieras";22089321]Mulla suoraan paketista suuhun =D[/QUOTE]

Tuohon raa'an jauhelihan syömiseen en varmaan kyllä itse kykenisi. tartar-pihvi ei ole koskaan kuulunut herkkuruokiin.

Yhteistyössä