"ooks nyt IHAN VARMA ettei sielä ole kahta?!".."saas nähä, kuinka iso vauva tulee,Xxxx tekee aina isoja vauvoja" (<-- anoppi miehen veljen hellulle.. ), "oliko vahonko?" (<--kaikista kolmesta raskaudesta, useammalta taholta ).. "ei Xxxxx:n tarttis kakkua syödä.." (<--mies totes vieraiden kuullen kahvi pöydässä... ).. kaikkea tällasta mukavaa.. JA mie olen koittanu katsoa joka kulmasta, eri valaistuksissa ja mahollisimman itse kriittisesti, mutta mun mielestä tää masu on ihan tavallisen kokoinen, neuvola täti aina jaksaa kehua, kuin mulla on sievä masu, kun ei ole sellasta ylimäärästä siinä..painoa ei ole tullu pahasti, eli "vaan" 12kiloa ja muutenkin olen normaali painoinen.. nää painoon ja syömisiin puuttumiset on mun mielestä kaikkein pahimpia, mitä mulle on sanottu. mä en tykkää niistä kommenteistä raskaana ollessa, enkä vaikken olisi raskaanakaan. mun mielestä ne on henkilökohtasia asioita, ja mie tosissaan loukkaannun ja mulle tulee tosi paha mieli, jos mun syömisiä päivitellään tai mitenkään kommentoidaan.