pettynyt
oma äiti sanoi kun kuuli että olen raskaana "olisit nyt tehnyt ihan kelle tahansa muulle lapsen kun hänelle" viitaten lapsen isään
Ei se äijä tainnut tietää että ne lantion sisämitat ratkaiseeAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mulle yks sano, et joo sä et varmaan synnytä alakautta, ku sulla ei oo tota lantioo yhtään, et varmaan sun ekakin lapsi tuli sektiolla.
Sen jälkeen se kysy, et et varmaan myöskään imetä. :/
Sitäpaitsi mulla kyllä on lantio, eikä se ole edes mikään kapea. Puusilmä mies. |O
Mulle kans sanottiin esikoista oottaessa, et siellon varmaan viis :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja LilliMenninkäinen:Onko siellä varmasti vain yksi?
On vähän outoa kysyä tuollaista!!Alkuperäinen kirjoittaja Karkkinaama:Multa kysyi neuvolan terkka (oli sen meidän oman terkan sijaisena pari kertaa) ku toista odotettiin että onko sama isä? Ja mies oli mukana. Juu, no ei oo sama isä ku naimisissa ollaan, kävin vähän vieraissa..
No juu mun kans sanoi yks kaveri tästä raskaudesta, et jo oli aikakin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kun kerrottiin toisesta raskaudesta äidille hän tokaisi "no johan se oli aikakin". 8kk toista yritettiin saada alulle, ei tuntunut tokaisu kauhean kivalle.
joo... ja sit synnytyksen jälkeen, et jäiks toinen vielä sinne ku noin iso maha...? :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja LilliMenninkäinen:Onko siellä varmasti vain yksi?
Mun ihana terkka kysyi multa myös kun kolmannesta menin ekaa kertaa neuvolaan "Ja sama isä edelleen?" Lisäsi tuohon vielä, että kun ei ole mitenkään outoa nykyään, että joka lapsella on eri isä... Ihan mukava terkka siis kyseessä ja varmisti vaan asian. En ottanut pahalla.Alkuperäinen kirjoittaja Vaniljatäti:On vähän outoa kysyä tuollaista!!Alkuperäinen kirjoittaja Karkkinaama:Multa kysyi neuvolan terkka (oli sen meidän oman terkan sijaisena pari kertaa) ku toista odotettiin että onko sama isä? Ja mies oli mukana. Juu, no ei oo sama isä ku naimisissa ollaan, kävin vähän vieraissa..
Miks ne niin v**ttaa? Ei mullakaan ollut kummoinenkaan "maha" ennen rv20+, mut otin nuo kommentit ihan kiitollisena vastaan! Kyllä se maha sieltä jossain vaiheessa pullistelee!!!Alkuperäinen kirjoittaja Vieläki suututtaa:Mua niin suuresti v*tuttaa kommentit kuten "eihän sun maha oo kasvanu yhtään!" Ja olin jo 4:llä kuulla raskaana ja todellakin oli maha jo kivasti kasvanut, STANA ku normaalisti olen hoikka!
Tästä olisin nostanut niin suuren metelin että oksat pois.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Toista lasta odottaessani 3 viikkoa ennen äitiyslomalle jäämistä perehdytin tulevaa sijaista työhöni, niin esimieheni (nainen) tuli sanomaan tälle sijaiselleni mun kuullen, että "Xxxx se hankkiutuukin raskaaksi aina sillon, kun sitä alkaa työt tarpeeksi v***ttamaan".
wtf ?!?!?!?!?
Koska sen tyyliset kommentit sisältää vihjauksen siitä et liekö vauvakaan "oikean" kokoinen/vauvaa ollenkaan jne. Ja kun nyt VIHDOIN tulin raskaaksi niin oon itse riemuinnut just siitä et masu kasvaa ja siellä se nyt on se mun vauva, ja sit tulee joku taulapää sanomaan jotain tällasta. Ja ehkä oon siihen niin kyllästyny ku sitä mahan pienuutta kuulee joka puolelta, tää on mun esikoinen jne ja mun maha on ihan riittävän kokoinen!!Alkuperäinen kirjoittaja Snoopy:Miks ne niin v**ttaa? Ei mullakaan ollut kummoinenkaan "maha" ennen rv20+, mut otin nuo kommentit ihan kiitollisena vastaan! Kyllä se maha sieltä jossain vaiheessa pullistelee!!!Alkuperäinen kirjoittaja Vieläki suututtaa:Mua niin suuresti v*tuttaa kommentit kuten "eihän sun maha oo kasvanu yhtään!" Ja olin jo 4:llä kuulla raskaana ja todellakin oli maha jo kivasti kasvanut, STANA ku normaalisti olen hoikka!
No mutta kun on hoikka, niin voi olla, että ainoa, kuka siinä huomaa selvän eron, on ihminen itte. ainakin näin mulla oli, näytin hieman turvonneelta, mutta kun olen pieni, niin ei se silleen pistä kenenkään silmään. Ihmiset ei kato niin tarkasti.Alkuperäinen kirjoittaja Vieläki suututtaa:Mua niin suuresti v*tuttaa kommentit kuten "eihän sun maha oo kasvanu yhtään!" Ja olin jo 4:llä kuulla raskaana ja todellakin oli maha jo kivasti kasvanut, STANA ku normaalisti olen hoikka!
Älä sellaisista nokkiin ota!!! Mä kuulin tuota ihan koko ajan ja töissäkin "paljastuin" vasta 5.kuulla hoikka olen myös, eikä turvotusta ollut alussa ollenkaan. Eikä se ihan OIKEA vauvamaha näy kuin yleensä vasta puolivälissä Sä tulet olemaan vielä kiitollinen, että masu on vielä noin pieni! Onnellista odotusaikaa! :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Vieläki suututtaa:Koska sen tyyliset kommentit sisältää vihjauksen siitä et liekö vauvakaan "oikean" kokoinen/vauvaa ollenkaan jne. Ja kun nyt VIHDOIN tulin raskaaksi niin oon itse riemuinnut just siitä et masu kasvaa ja siellä se nyt on se mun vauva, ja sit tulee joku taulapää sanomaan jotain tällasta. Ja ehkä oon siihen niin kyllästyny ku sitä mahan pienuutta kuulee joka puolelta, tää on mun esikoinen jne ja mun maha on ihan riittävän kokoinen!!Alkuperäinen kirjoittaja Snoopy:Miks ne niin v**ttaa? Ei mullakaan ollut kummoinenkaan "maha" ennen rv20+, mut otin nuo kommentit ihan kiitollisena vastaan! Kyllä se maha sieltä jossain vaiheessa pullistelee!!!Alkuperäinen kirjoittaja Vieläki suututtaa:Mua niin suuresti v*tuttaa kommentit kuten "eihän sun maha oo kasvanu yhtään!" Ja olin jo 4:llä kuulla raskaana ja todellakin oli maha jo kivasti kasvanut, STANA ku normaalisti olen hoikka!
Älä tommosista ota ittees. Mun veljen vaimo sanoi mulle (rv 18), et mä luulin, et se on vaan tavallista läskiä. Ja siis on todellakin nähnyt mut ennen tätä raskauttakin. Työkkärin täti (täysin tuntematon ihminen) sanoi heti, että "ai sun työnhakukriteerit muuttuu nyt tän raskauden myötä.Alkuperäinen kirjoittaja Vieläki suututtaa:Koska sen tyyliset kommentit sisältää vihjauksen siitä et liekö vauvakaan "oikean" kokoinen/vauvaa ollenkaan jne. Ja kun nyt VIHDOIN tulin raskaaksi niin oon itse riemuinnut just siitä et masu kasvaa ja siellä se nyt on se mun vauva, ja sit tulee joku taulapää sanomaan jotain tällasta. Ja ehkä oon siihen niin kyllästyny ku sitä mahan pienuutta kuulee joka puolelta, tää on mun esikoinen jne ja mun maha on ihan riittävän kokoinen!!Alkuperäinen kirjoittaja Snoopy:Miks ne niin v**ttaa? Ei mullakaan ollut kummoinenkaan "maha" ennen rv20+, mut otin nuo kommentit ihan kiitollisena vastaan! Kyllä se maha sieltä jossain vaiheessa pullistelee!!!Alkuperäinen kirjoittaja Vieläki suututtaa:Mua niin suuresti v*tuttaa kommentit kuten "eihän sun maha oo kasvanu yhtään!" Ja olin jo 4:llä kuulla raskaana ja todellakin oli maha jo kivasti kasvanut, STANA ku normaalisti olen hoikka!
Joo, niin olis pitäny. En vaan enää jaksanu, kun vastaavaa ilkeilyä olin kuunnellut viimeiset 5 vuotta. Eniten tossa kommentissa inhotti se, että esimieheni tiesi meidän yrittäneen toista lasta useita kuukausia ennen ku tärppäsi. Mulkku mikä mulkku.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tästä olisin nostanut niin suuren metelin että oksat pois.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Toista lasta odottaessani 3 viikkoa ennen äitiyslomalle jäämistä perehdytin tulevaa sijaista työhöni, niin esimieheni (nainen) tuli sanomaan tälle sijaiselleni mun kuullen, että "Xxxx se hankkiutuukin raskaaksi aina sillon, kun sitä alkaa työt tarpeeksi v***ttamaan".
wtf ?!?!?!?!?
Tää odotus on nyttemmin ehtinyt jo kahdeksannelle kuulle ja vieläkin tulee kommenttia et ompa se pieni, tosin ei enää yhtä usein. Mun äitin mielestä mun maha oli jopa PIENENTYNYT!? Tiedän ettei se sitä pahalla tarkoittanu mut kirpaisi silti. Ja se kun vertaillaan muihin, et sillä ja sillä oli tuos vaihees jo niin ja niin suuri maha, eikä ymmärretä et sekin on yksilöllistä. Kuitenkin ultrauksissa yms on kaikki ollut ok, ja viimeksi neuvolalääkäriltä kysyin että onko tämä mun maha liian pieni, se sanoi et ei oo.Alkuperäinen kirjoittaja Snoopy:Älä sellaisista nokkiin ota!!! Mä kuulin tuota ihan koko ajan ja töissäkin "paljastuin" vasta 5.kuulla hoikka olen myös, eikä turvotusta ollut alussa ollenkaan. Eikä se ihan OIKEA vauvamaha näy kuin yleensä vasta puolivälissä Sä tulet olemaan vielä kiitollinen, että masu on vielä noin pieni! Onnellista odotusaikaa! :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Vieläki suututtaa:Koska sen tyyliset kommentit sisältää vihjauksen siitä et liekö vauvakaan "oikean" kokoinen/vauvaa ollenkaan jne. Ja kun nyt VIHDOIN tulin raskaaksi niin oon itse riemuinnut just siitä et masu kasvaa ja siellä se nyt on se mun vauva, ja sit tulee joku taulapää sanomaan jotain tällasta. Ja ehkä oon siihen niin kyllästyny ku sitä mahan pienuutta kuulee joka puolelta, tää on mun esikoinen jne ja mun maha on ihan riittävän kokoinen!!Alkuperäinen kirjoittaja Snoopy:Miks ne niin v**ttaa? Ei mullakaan ollut kummoinenkaan "maha" ennen rv20+, mut otin nuo kommentit ihan kiitollisena vastaan! Kyllä se maha sieltä jossain vaiheessa pullistelee!!!Alkuperäinen kirjoittaja Vieläki suututtaa:Mua niin suuresti v*tuttaa kommentit kuten "eihän sun maha oo kasvanu yhtään!" Ja olin jo 4:llä kuulla raskaana ja todellakin oli maha jo kivasti kasvanut, STANA ku normaalisti olen hoikka!
Mä luulen et ihmiset yrittää kyllä sanoa lähinnä vain hyvällä tuota, ettei sulla oo iso maha ja tarkoittavat sillä sitä, että se on tosi hyvä juttu. Tuskin kukaan oikeasti ajattelee, että sun maha-asukillas olis jotain hätää, kun ei oo iso maha (ellet sitten sairasta/oo sairastanu jotain syömishäiriötä, se vois tietty luoda jotain ennakkoluuloja).Alkuperäinen kirjoittaja Vieläki suututtaa:Tää odotus on nyttemmin ehtinyt jo kahdeksannelle kuulle ja vieläkin tulee kommenttia et ompa se pieni, tosin ei enää yhtä usein. Mun äitin mielestä mun maha oli jopa PIENENTYNYT!? Tiedän ettei se sitä pahalla tarkoittanu mut kirpaisi silti. Ja se kun vertaillaan muihin, et sillä ja sillä oli tuos vaihees jo niin ja niin suuri maha, eikä ymmärretä et sekin on yksilöllistä. Kuitenkin ultrauksissa yms on kaikki ollut ok, ja viimeksi neuvolalääkäriltä kysyin että onko tämä mun maha liian pieni, se sanoi et ei oo.Alkuperäinen kirjoittaja Snoopy:Älä sellaisista nokkiin ota!!! Mä kuulin tuota ihan koko ajan ja töissäkin "paljastuin" vasta 5.kuulla hoikka olen myös, eikä turvotusta ollut alussa ollenkaan. Eikä se ihan OIKEA vauvamaha näy kuin yleensä vasta puolivälissä Sä tulet olemaan vielä kiitollinen, että masu on vielä noin pieni! Onnellista odotusaikaa! :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Vieläki suututtaa:Koska sen tyyliset kommentit sisältää vihjauksen siitä et liekö vauvakaan "oikean" kokoinen/vauvaa ollenkaan jne. Ja kun nyt VIHDOIN tulin raskaaksi niin oon itse riemuinnut just siitä et masu kasvaa ja siellä se nyt on se mun vauva, ja sit tulee joku taulapää sanomaan jotain tällasta. Ja ehkä oon siihen niin kyllästyny ku sitä mahan pienuutta kuulee joka puolelta, tää on mun esikoinen jne ja mun maha on ihan riittävän kokoinen!!Alkuperäinen kirjoittaja Snoopy:Miks ne niin v**ttaa? Ei mullakaan ollut kummoinenkaan "maha" ennen rv20+, mut otin nuo kommentit ihan kiitollisena vastaan! Kyllä se maha sieltä jossain vaiheessa pullistelee!!!Alkuperäinen kirjoittaja Vieläki suututtaa:Mua niin suuresti v*tuttaa kommentit kuten "eihän sun maha oo kasvanu yhtään!" Ja olin jo 4:llä kuulla raskaana ja todellakin oli maha jo kivasti kasvanut, STANA ku normaalisti olen hoikka!