Tyhmästä päästä kärsii koko kroppa! (miten joku voi olla näin tyhmä?)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

chef

Aktiivinen jäsen
16.02.2005
47 399
16
38
Kävin kaupassa, jossa en yleensä käy...suunnistin jätskialtaalle ja totesin, ettei siellä ole lempijäätelöitäni. Niinpä oli vain yksi vaihtoehto...piti kokeilla jotain uutta.

Löysinkin sieltä sitten jätskin, joka vaikutti siltä, että se voisi olla herkkua. Jäätelö oli (tai luulin sen olevan) Aino-metsämarjajäätelö.

Vaan kun ei sitten ollutkaan. Tai olihan se Aino ja jotain metsämarjaakin se sisälsi, mutta kotona vasta purkkia avatessani huomasin, että se sisältää myös suklaajätskiä. Suklaajätski suklaajätskinä on ihan hyvää, mutta ei tällaisena sekoituksena. En mä tätä olisi halunnut.

Miten mä voinkaan olla taas näin tyhmä, että kun kannessa lukee kissankokoisian kirjaimin SUKLAINEN metsämarjajätski, niin mä näen siinä vain tuon tekstin metsämarjasta. Jösses, että taas ottaa aivoon :headwall:

Eipä mulla muuta.

Otsikosta olen samaa mieltä, mutta oispa munkin tyhmän pään aiheuttamat ongelmat yhtä pieniä :( Ei siitä sitten sen enempää...

Käy ostaan uutta jätskiä ja pistä se pakkaseen vierasvaraksi, käy vaikka hakeen kioskilta jos ei kaupat oo enää auki.

Jos jätskipaketissa on marjan kuvia, olettaisin ainakin näissä aino-pakkauksissa olevan, kenelle tulee mieleen, että siinä ois suklaata??? Ei kenellekään :D Ei mulle ainakaan. Mutta nykyään on niin ihme makuyhdistelmiä, että saa olla tosi tarkkana mitä ostaa.

[QUOTE="juu";28837532]Otsikosta olen samaa mieltä, mutta oispa munkin tyhmän pään aiheuttamat ongelmat yhtä pieniä :( Ei siitä sitten sen enempää...

Käy ostaan uutta jätskiä ja pistä se pakkaseen vierasvaraksi, käy vaikka hakeen kioskilta jos ei kaupat oo enää auki.[/QUOTE]

Lohduttavaa kuulla, etten ole aivan yksin tyhmän pääni kanssa.

Ja on kaupat vielä auki, mutta mä taidan ennemmin nyt murjottaa, kuin nähdä sen vaivan, että lähtisin kaupoille uudestaan. En kyllä enää edes pystyisi lähtemään, mutta ukon voisin lähettää. Mutta tosiaan, ennemmin nyt olen pienesti draamakuningatar :xmas:

Jos jätskipaketissa on marjan kuvia, olettaisin ainakin näissä aino-pakkauksissa olevan, kenelle tulee mieleen, että siinä ois suklaata??? Ei kenellekään :D Ei mulle ainakaan. Mutta nykyään on niin ihme makuyhdistelmiä, että saa olla tosi tarkkana mitä ostaa.

Oli siinä marjojen kuvia, mutta niin oli suklaankin. Jäi vaan sekin sitten yllättäen ikään kuin huomaamatta. Höh.

Yhteistyössä