tyhmä kysymys mutta mitä ROTUA me suomalaiset ollaan??

  • Viestiketjun aloittaja täh
  • Ensimmäinen viesti
siis valkoihoinen eurooppalainen/pohjoisamerikkalainen on caucasian englanniksi. siitä käänsin, et se on ainakin rotu :D onko ugrilainen muka rotu? se on kielitaustanne (en itse ole suomalainen) kyllä, mutta..
 
anski77
Alkuperäinen kirjoittaja Enchantress:
siis valkoihoinen eurooppalainen/pohjoisamerikkalainen on caucasian englanniksi. siitä käänsin, et se on ainakin rotu :D onko ugrilainen muka rotu? se on kielitaustanne (en itse ole suomalainen) kyllä, mutta..
tolleen mäkin ton ajattelisin, mutta varmaa tietoa ei ole ollenkaan mulla. loppupelissä aika hyvä kysymys ap:lla ; )
 
Inari
Tuotapa on moni miettinyt. Ja tutkinutkin, ihan oikiasti.
Tuoltapa myö suurin osa ollaan vjenäjän puolelta lähetty, muinosesta aasiasta käpyttelemmään. Jotkut jakso tänne asti ja pitemmälle eivät jatkaneen. Toiset suvut on tullu tuosta pohjanmeren yli ja asettuneet suomeen. Jotkut jopa tuolta ihan pohjosesta, mutta sieltä aasiasta hyökii alunperin. Mutta kuulemma afrikkalaisia ollan alunperin kaikki?

Minun suvut on lähtösin tuolta vjenäjän puolelta, jatkuen tuonne aasian arjalaisiin. Toinen puoli kansa tuolta pohjosesta, aasiasta lähtösin seki suku. Lasteni toisen puliskon suku ulottuu saksaan ja varmaan ovat olleet neandherilaisia (muahahahahaa!!) No ei kait ihan. Samaa haaraa jotka sillon eriytyvät noille britteinsaarille, norjaan, islantiin, ruotsiin...

Että aika sekarotusiahan tässä ollaan, jos vertaa esim. puhdasrotusiin afrikasta maahan muuttajiin. Osaan olla vähän jopa kade heidän ylväille sukujuurilleen. Oikeesti!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Enchantress:
LisaMarie, koska myös länsi-aasian väestöstä osa on valkoihoisia. kaukaasialaisia ovat siis pohjoisamerikkalaiset, eurooppalaiset, länsi-aasialaiset ja osa intialaisista.
No siis siksi mä just mietin, että miten suomalaiset vois olla samaa rotua kun pohjois-Amerikkalaiset, mutta euroopassahan se valkoisen amerikkalaisen juuret on :headwall:

 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Miten ve voidaan olla kaukasialaisia, kun Kaukasia on Aasian ja Euroopan rajalla, paljon idempänä kuin Suomi :whistle: Ja varsinkin miten valkoinen pohjoisamerikkalainen vois olla Kaukasialainen :eek:
Sun ja mun esi-isät aikoinaan käpytteli sieltä tänne lännemmäs. Osa lähti käpyttelemään itään eli Jenkkeihin. =)

 

Yhteistyössä