Tyhmä kyssä: Työt alkaa klo 03 Valvonko, vai nukunko pari tuntia?

Päätin valvoa, kun mieli on virkeä, toi väsähtämisreaktio vaikuttaa todennäköisimmältä jos nukun pari tuntia.

Ja siivoojan tarttee olla aikaisin liikkeellä, kun känniset tulee haluamaan ruokaa. :)

Mut toinen duuni haussa, just täytteen hakemuksia.
 
Mitäs jos hakisit hoitsukouluun? Meillä alkaa yövuoro sentään ihmisten aikoihin eli klo 21..?
Ei musta hoitajaa tule. Moon jo yo ja merkonomi, ja nyt musta on tulossa maalari. Tää on onneksi vaan vkl työ jolla rahoitan tätä opiskelua. Mut kun ei ole löytynyt oman alan hommia (kaupasta) niin siksi oon väkisin siivoillut, vaikka se ei yhtään ispaa... Mut nyt on sentään sunnuntaitöitä, eli tupla palkka. Pieni lohtu sekin.
 
"vieras"
Silloin kun mulla alkoi työt kahdelta yöllä, koitin nukkua pari tuntia ennen töihin lähtöä. Yleensä vaan en saanut unta kuin juuri vähän ennen kuin olisi pitänyt herätä.
 
[QUOTE="vieras";24652231]Silloin kun mulla alkoi työt kahdelta yöllä, koitin nukkua pari tuntia ennen töihin lähtöä. Yleensä vaan en saanut unta kuin juuri vähän ennen kuin olisi pitänyt herätä.[/QUOTE]

Samaa ongelmaa itsellä. Sitten takaraivossa on kokoajan ajatus: mun täytyy nukataa heti, on vaan 2h aikaa nukkua. Ja uni tulee ehkä 15min ennen kellon soittoa, jos silloinkaan.
 
Ei musta hoitajaa tule. Moon jo yo ja merkonomi, ja nyt musta on tulossa maalari. Tää on onneksi vaan vkl työ jolla rahoitan tätä opiskelua. Mut kun ei ole löytynyt oman alan hommia (kaupasta) niin siksi oon väkisin siivoillut, vaikka se ei yhtään ispaa... Mut nyt on sentään sunnuntaitöitä, eli tupla palkka. Pieni lohtu sekin.
Maalari on niin paras ammatti :heart:. Tehny niitä hommia jo hyvän tovin :). Tosin mun ammattinimike on Erikoismaalari, vaikka en näe itessäni oikein mitään erikoista :D. Nykypäivänä ei tuolle nimikkeelle taida maalareita valmistua...
 
"vieras"
Samaa ongelmaa itsellä. Sitten takaraivossa on kokoajan ajatus: mun täytyy nukataa heti, on vaan 2h aikaa nukkua. Ja uni tulee ehkä 15min ennen kellon soittoa, jos silloinkaan.
Muutenkin oli jotenkin tosi masentava aika lähteä töihin, kun viikonloppuna illalla muu perhe rentoutui ja nautti alkaneesta vapaasta ja teki kaikkea kivaa ja itse vain ajatteli, että pian pitää lähteä töihin niin ei osannut samalla tavalla nauttia muiden kanssa. Ja ei tehnyt mieli mennä kuitenkaan illalla aikaisemmin nukkumaan kun muut valvoi myöhemmin kun yleensä ja puuhaili kaikkea mukavaa. Ja sit kun itse lähti lopulta polkemaan tuonne pimeään ja sateiseen syksyyn pyörällä, muu perhe koisasi tyytyväisinä peittojen alla :D

Muuten kyllä tykkäsin yövuoroista ja aamulla aikaisin oli ihana pyöräillä kotiin, kun kaupunkin oli ihan autiona :) Mulla yövuoro alkoi joko klo 22 tai 02 ja loppui sit kun asiakkaita ei enää ollut ja lopputyöt saatiin valmiiksi, eli 5-6, joskus vasta 7.
 
[QUOTE="vieras";24652290]Muutenkin oli jotenkin tosi masentava aika lähteä töihin, kun viikonloppuna illalla muu perhe rentoutui ja nautti alkaneesta vapaasta ja teki kaikkea kivaa ja itse vain ajatteli, että pian pitää lähteä töihin niin ei osannut samalla tavalla nauttia muiden kanssa. Ja ei tehnyt mieli mennä kuitenkaan illalla aikaisemmin nukkumaan kun muut valvoi myöhemmin kun yleensä ja puuhaili kaikkea mukavaa. Ja sit kun itse lähti lopulta polkemaan tuonne pimeään ja sateiseen syksyyn pyörällä, muu perhe koisasi tyytyväisinä peittojen alla :D

Muuten kyllä tykkäsin yövuoroista ja aamulla aikaisin oli ihana pyöräillä kotiin, kun kaupunkin oli ihan autiona :) Mulla yövuoro alkoi joko klo 22 tai 02 ja loppui sit kun asiakkaita ei enää ollut ja lopputyöt saatiin valmiiksi, eli 5-6, joskus vasta 7.[/QUOTE]

Mullakin on tämä työ kaikista siivouskohteista top3:sessa, mutta ainoa huono juttu on tuo ajankohta. Jos se alkaisi myöhemmin/aikaisemmin niin tietäisi nukkuuko ennen vai jälkeen, mutta tuo on niin villi aika..
 

Yhteistyössä