Edellis yön tein niin että nukuin 4h ennen töitä, ja sitten töiden jälkeen iltapäiväkolmeen. Eli heräsin n.9h sitten. Nukkuakko vähän väkisin, vai töiden jälkeen?
Ei musta hoitajaa tule. Moon jo yo ja merkonomi, ja nyt musta on tulossa maalari. Tää on onneksi vaan vkl työ jolla rahoitan tätä opiskelua. Mut kun ei ole löytynyt oman alan hommia (kaupasta) niin siksi oon väkisin siivoillut, vaikka se ei yhtään ispaa... Mut nyt on sentään sunnuntaitöitä, eli tupla palkka. Pieni lohtu sekin.Mitäs jos hakisit hoitsukouluun? Meillä alkaa yövuoro sentään ihmisten aikoihin eli klo 21..?
Maalari on niin paras ammatti :heart:. Tehny niitä hommia jo hyvän tovin . Tosin mun ammattinimike on Erikoismaalari, vaikka en näe itessäni oikein mitään erikoista . Nykypäivänä ei tuolle nimikkeelle taida maalareita valmistua...Ei musta hoitajaa tule. Moon jo yo ja merkonomi, ja nyt musta on tulossa maalari. Tää on onneksi vaan vkl työ jolla rahoitan tätä opiskelua. Mut kun ei ole löytynyt oman alan hommia (kaupasta) niin siksi oon väkisin siivoillut, vaikka se ei yhtään ispaa... Mut nyt on sentään sunnuntaitöitä, eli tupla palkka. Pieni lohtu sekin.
Muutenkin oli jotenkin tosi masentava aika lähteä töihin, kun viikonloppuna illalla muu perhe rentoutui ja nautti alkaneesta vapaasta ja teki kaikkea kivaa ja itse vain ajatteli, että pian pitää lähteä töihin niin ei osannut samalla tavalla nauttia muiden kanssa. Ja ei tehnyt mieli mennä kuitenkaan illalla aikaisemmin nukkumaan kun muut valvoi myöhemmin kun yleensä ja puuhaili kaikkea mukavaa. Ja sit kun itse lähti lopulta polkemaan tuonne pimeään ja sateiseen syksyyn pyörällä, muu perhe koisasi tyytyväisinä peittojen allaSamaa ongelmaa itsellä. Sitten takaraivossa on kokoajan ajatus: mun täytyy nukataa heti, on vaan 2h aikaa nukkua. Ja uni tulee ehkä 15min ennen kellon soittoa, jos silloinkaan.
Ei. Joko "perusmaalareita" tai sitten maalarimestareita.Maalari on niin paras ammatti :heart:. Tehny niitä hommia jo hyvän tovin . Tosin mun ammattinimike on Erikoismaalari, vaikka en näe itessäni oikein mitään erikoista . Nykypäivänä ei tuolle nimikkeelle taida maalareita valmistua...
Kappas, huomasin vasta nyt (ei tule oikeen koskaan kiinnitettyä huomiota tuohon ylälaitaan.) Voisin käydä tarkastamassa nettipankin, ja vien maanantaina sitten laukun postiin, niin ei enempää viivästyisi se laukun saanti.Yritä nukkua vähän. Saitko muuten yyveeni?
Kiva homma. Saan sitten persoonallisen laukun yksiin pukujuhliin.Kappas, huomasin vasta nyt (ei tule oikeen koskaan kiinnitettyä huomiota tuohon ylälaitaan.) Voisin käydä tarkastamassa nettipankin, ja vien maanantaina sitten laukun postiin, niin ei enempää viivästyisi se laukun saanti.
Hienoa että pääsee laukku heti käyttöönKiva homma. Saan sitten persoonallisen laukun yksiin pukujuhliin.