V
Vieras
Vieras
Siinä listassa lukee, että sisältää 7 kangasvaippaa. En mä kyllä muuta löytänyt kuin 7 harsoa. Onko se sitten sama asia? Eli ne harsot on niitä kangasvaippoja vai mitä ihmettä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja äitipeikko:joo, se kangasvaippa on harso. tai on niitäkin erilaisia, mutta sitä se tässä tapauksessa tarkoittaa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ja kun minun lapsi syntyi -92, silittelin harsoja muutaman kuukauden ja uuvuin. Sitten siirryin kertakäyttövaippoihin. Silloin oli jo aloitettu puhua kestovaipoista ja ystävänikin innostui niistä. Olivat kai silloin nykyistä hankalampia, koska ei jaksanut kovin kauaa. Nykyisin lähipiirissä moni lapsi kulkee kestovaipoissa ja homma näyttää suht kätevältä. Niin se aika vierii...
Oikein hyvä kysymys =)Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ja kun minun lapsi syntyi -92, silittelin harsoja muutaman kuukauden ja uuvuin. Sitten siirryin kertakäyttövaippoihin. Silloin oli jo aloitettu puhua kestovaipoista ja ystävänikin innostui niistä. Olivat kai silloin nykyistä hankalampia, koska ei jaksanut kovin kauaa. Nykyisin lähipiirissä moni lapsi kulkee kestovaipoissa ja homma näyttää suht kätevältä. Niin se aika vierii...
Miksi sä niitä silittelit?![]()