Tyhmä kysymys kakun koristelusta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vieras

Vieras
Ajattelin päällystää kakun valkosuklaalla, ja ohjeessa on sulatettua valkosuklaata 200g ja voita 50g. Pitääkö olla nimenomaan voita vai voiko olla esim. juoksevaa margariinia. Eikös voi koveta sen ihan kivikovaksi?

mun käsittääkseni voi nimenomaan pehmentää. ainakin kun tummaa suklaata olen sulatellut niin joukkoon lykätään voita nimenomaan sen vuoksi että kakkua kykenee leikkaamaan. (kerma ajaa ilmeisesti myös samaa asiaa)

:x

luulen et varsinkin jollain keinokuituyrjöminkinnahkarasvamargariinillä pilaat sen.

voita jos on paako panna jotain, valkosuklaa kyllä on suht pehmeää iteksiäänki. (luulen silti että suklaaseen voin, kerman tmv. sekoittaminen vaatii taitoa, eikä ihan joka jätkältä onnistu.. )

(luulen silti että suklaaseen voin, kerman tmv. sekoittaminen vaatii taitoa, eikä ihan joka jätkältä onnistu.. )

no,kyllä se nyt melkein joka jätkältä onnistuu... tavalla tai toisella.... :saint:
ei mulla ainakaan ole mitään "koulutusta"... kokeilemalla ja yrittämällä ja erehtymällä... *hyvää on ollut*

Alkuperäinen kirjoittaja rovva:
(luulen silti että suklaaseen voin, kerman tmv. sekoittaminen vaatii taitoa, eikä ihan joka jätkältä onnistu.. )

no,kyllä se nyt melkein joka jätkältä onnistuu... tavalla tai toisella.... :saint:
ei mulla ainakaan ole mitään "koulutusta"... kokeilemalla ja yrittämällä ja erehtymällä... *hyvää on ollut*

mullapa on kondiittorin koulutus ja silti menee persiilleen! :o ja tarkoitinkin sitä modea... :laugh: ei tosi.. :D

Alkuperäinen kirjoittaja milda:
Alkuperäinen kirjoittaja rovva:

mullapa on kondiittorin koulutus ja silti menee persiilleen! :o ja tarkoitinkin sitä modea... :laugh: ei tosi.. :D

Mulla ei koulutusta ja joitain kertoja olen suklaakuorrutteen tehnyt. Miten se menee pielee? Mulle on ainakin kelvannut ihan amatöörikuorruke
:whistle:

Yhteistyössä