Pakko jakaa teidän kanssanne äärimmäisen helppo ilo- VADELMA-VALKOSUKLAAMUFFINSSIT

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Salama McQueen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No ehkä mä vähän innostuin: pakasteessa 2x valkosuklaa-vadelmamuffinsit, 2x dumlemuffinsit, 2x ananas-kookosmuffinsit ja 2x pähkinä-suklaamuffinsit. Meillä on muutaman viikon päästä tyttöjen 2v ja 9v synttärit, lastensynttärit koulukavereille ja tuon nelosen pitäisi niillä main syntyä, joten on vierasvaraakin vähäksi aikaa. =)

Tällä reseptillä mäkin olen aina muffinssini tehnyt. =) On helppo, nopea, hyvä ja muunneltava!
Muutkin suosikkireseptini kuuluu samaan sarjaan, ei mahdollisimman vähän vatkailuja ja vispailuja. =)

Mitä varten nää muffinssit on aina vaan täällä... olen tämän jo monta kertaa nähnyt ja ajatellut, että pitäisi ottaa resepti ylös, mutta aina se on jäänyt.

Ja aina tämän on uudelleen näkyvissä.

Onko tämä kohtalo? Vaatiiko joku haamu, että mun pitää kopsata tuo resepti. Saako tämä aloitus sitten rauhan sielulleen ja vaipuu alas?

Tein noita tänään. Ostin ihan jonkun fazerin valkosuklaalevyn ja rikoin sen palasiksi. Laitoin muuten vadelmia 2dl, toi 1dl tuntu niin vähältä määrältä..
Erittäin hyviä ovat, mutta ens kerralla jätän ton suklaan veke ja laitan vaan vedelmia. Se suklaa on niin makeaa, luulen että parempia mun makuun ilman.

Yhteistyössä