Tyhmä kysymys jumpassa tai vastaavassa käymisestä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nolo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No itse olen välillä käynyt salilla suihkussa ja välillä taas kotona. Kyllä siellä jokainen saa tehdä niin kuin itselle sopii. Kyse ei ole koulun liikuntatunnista, jonka jälkeen ainakin meillä oli pakko käydä suihkussa.

Mä käyn kotona, ja samoin tuntuu tekevän nekin jotka samoissa jumpissa mun kanssa käy. Kenenkään en oo koskaan nähny menevän suihkuun, kaikki pukee heti ulkovaatteet päälle. Ja vikalla vuorolla tulis aika kiirekin jos kaikki suihkuun menis, suihkuja pari hassua ja poistumisaikaa muistaakseni 10 minuuttia :D

No entäs vaihdatteko kuitenkin vaatteet vai menettekö niissä hikisissä vermeissä kotiin asti? Ja kai ne jumppakuteet sentään päälle kuuluu vaihtaa siellä.
Joo, en oo ikinä käynyt jumpassa.

Alkuperäinen kirjoittaja Nolo ap:
No entäs vaihdatteko kuitenkin vaatteet vai menettekö niissä hikisissä vermeissä kotiin asti? Ja kai ne jumppakuteet sentään päälle kuuluu vaihtaa siellä.
Joo, en oo ikinä käynyt jumpassa.

Näin kesäaikaan oon menny suoraan autosta jumpalle jumppavaatteissa. Talvella oon heittäny jumppahousujen päälle verkkarit tms. Jos kulkisin julkisilla, niin pukisin vasta salilla, mutta kun kuljen omalla autolla ovelta ovelle, niin säästän aikaa pukemalla jo kotona. Ja samoissa vaatteissa menen kotiin ja sit suihkuun.

Ei kai kumminkaan toista enempää "kuulu" tehdä. Monesti olen käynyt jumpan jälkeen suihkussa ja saunassa salilla, mutta jos on ollut kiire tai mies on luvannut laittaa saunan lämpiämään kotona, olen käynyt pesulla vasta kotona.

Yhteistyössä