V
vieras
Vieras
Tyhmä kysymys, mutta pitääkö ihmiset valmistujaislakkeja yms. päässä jo tänään perjantaina, vai käytetäänko sitä yleensä vasta huomenna? Kertokaahan kiitos! 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja piprane ema:no kuinka moni meinaa huomenna yo-lakin tai vastaavan päähänsä pistää??
itellä mietityttää et onko se jo vähän out?!?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja piprane ema:no kuinka moni meinaa huomenna yo-lakin tai vastaavan päähänsä pistää??
Tietenkin laitat päähän huomennakin. Sitä hattuahan saa halutessaan käyttää vaikka koko kesän, noin niinkuin etiketin mukaan.
Alkuperäinen kirjoittaja piprane ema:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja piprane ema:no kuinka moni meinaa huomenna yo-lakin tai vastaavan päähänsä pistää??
Tietenkin laitat päähän huomennakin. Sitä hattuahan saa halutessaan käyttää vaikka koko kesän, noin niinkuin etiketin mukaan.
ei mulla tainnu olla viime vappunakaan sitä ku tuntu niin hölmöltä.. katukuvaa kun katselin niin ei sitä käytä enää ku vanhemmat ihmiset semmoset 50+... äitini tosin varmaan alkaa meuhkata mulle jos ei sitä päässäni näe ku hänelle se on jotenki iso asia...
Alkuperäinen kirjoittaja äiti86:mä laitan jos joku ensin kertoo että mistä se tapa on tullut tai et mitä symboloi.